Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

blyeyes

Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2016
Μηνύματα
10
Like
16
Πόντοι
0
πως μπορω να επικοινωνισω με την κυρια?δεν βγαζω ακρη
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!

Είναι μαλάκας και τελείωσε.
Και το σουβλάκι είναι απολαυστικό , αλλά η αγορά έχει ρυθμίσει την τιμή του στα 2,50 ευρώ.
Όσο καλό κι αν είναι.

Αν κάποιος δώσει 1000 ευρω για ένα σουβλάκι ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.
Κάπως έτσι πάει και με τις βίζιτες.
Υπάρχει ένα ταβάνι.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ... ΜΑΛΑΚΑΣ ...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!

εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ  :jerking:
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ  :jerking:

οπως και σε ολα τα πραγματα ετσι και στις βιζιτες πρεπει καποιος να εχει κανονες αν δεν θελει να καει.
εγω εναν απλο κανονα εχω θεσει και τον τηρω χρονια .
Να μην ξοδευεις ποτε πανω απο το 1% του τραπεζικου σου λογαριασμου τον χρονο σε βιζιτες.
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,μπορει να ξοδεψει μεχρι 500 ευρω σε ενα χρονο.
Μια χαρα γαμας και στην φυλης και στο μεταξουργειο με αυτα τα λεφτα ή περιοριζεσαι σε λιγοτερα γαμησια με call girls (2 εως 4 cg's τον χρονο).

Νομιζω αυτη η προσεγγιση ειναι παρα πολυ σωστη γιατι οταν λειτουργει το κατω κεφαλι και δεν μπαινουνε κανονες τοτε χανεται η μπαλα.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ  :jerking:

vdRvdHAIL
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
εγω νομιζα η πλειοψηφια του σαιτ ητανε κυριως εφοπλιστες και βιομηχανοι
χανω καπου ?
Μπα . Κανεις λαθος. Εχει και βουλευτες και νομαρχες. Απ ολα τα καλα εχει. Και ντοματες και ψαρια . Μια χαρα
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
οπως και σε ολα τα πραγματα ετσι και στις βιζιτες πρεπει καποιος να εχει κανονες αν δεν θελει να καει.
εγω εναν απλο κανονα εχω θεσει και τον τηρω χρονια .
Να μην ξοδευεις ποτε πανω απο το 1% του τραπεζικου σου λογαριασμου τον χρονο σε βιζιτες.
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,μπορει να ξοδεψει μεχρι 500 ευρω σε ενα χρονο.

Μιλάς για τύπους που τρώνε έτοιμα αποκλειστικά ;
Αν κάποιος βγάζει 40.000 ευρω το χρόνο και δεν έχει φράγκο στην τράπεζα ;

Άλλωστε μην ξεχνάς ότι κάποιος που έχει σήμερα, σε ελληνική τράπεζα 1.000.000 ευρω ...

μπορεί σύντομα να έχει 10.000 ....

68vlti.jpg
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Μιλάς για τύπους που τρώνε έτοιμα αποκλειστικά ;
Αν κάποιος βγάζει 40.000 ευρω το χρόνο και δεν έχει φράγκο στην τράπεζα ;

Άλλωστε μην ξεχνάς ότι κάποιος που έχει σήμερα, σε ελληνική τράπεζα 1.000.000 ευρω ...

μπορεί σύντομα να έχει 10.000 ....

68vlti.jpg
Αυτος που εχει 1.000.000 εχει φροντισει για ολα
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Αυτος που εχει 1.000.000 εχει φροντισει για ολα

Αρχίδια έχει φροντίσει.
Ξέρω άπειρα σάπια γερόντια που τα έχουν στην ελλάδα.
Και περιμένουν ή το χάρο ή το κούρεμα ...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.503
Κριτικές
42
Like
49.964
Πόντοι
28.246
:tits2:  :smitten:
 

Συνημμένα

  • zzz.jpg
    zzz.jpg
    109,1 KB · Εμφανίσεις: 118

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom