You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
erikos_E
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 5.695
- Κριτικές
- 19
- Like
- 6.899
- Πόντοι
- 2.646
esi itheles . afti omos ithele ??Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo
sarantispolatos198231
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 2.119
- Κριτικές
- 8
- Like
- 605
- Πόντοι
- 96
esi itheles . afti omos ithele ??
οχι ηθελε ρε το λες λατος... ητελε ειναι το σωστο στο Αμερικα κσι στα Σεπολια
ACHILEAS77
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 3.793
- Κριτικές
- 51
- Like
- 1.671
- Πόντοι
- 6.325
-------τωρα μαλιστα, δειχνει αλλιως η φωτο!!!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΩΛΑΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!
Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
-------
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΩΛΑΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!
Μια χαρά κολάρες έχουν οι ελληνίδες!οχι σαν κάτι άκολες ρε φίλε να πουμε αλοδαπές!!ελληνιδες και λατίνες

spyvar
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2012
- Μηνύματα
- 2.511
- Like
- 167
- Πόντοι
- 16
Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo
αγαμία τέχνας κατεργάζεται!Που το σκέφτηκες ρε τύπε να κάνεις τον αμερικάνο; ΘΕΟΥΛΗΣ!
zeljko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 9.748
- Κριτικές
- 4
- Like
- 241
- Πόντοι
- 346
πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!
Είναι μαλάκας και τελείωσε.
Και το σουβλάκι είναι απολαυστικό , αλλά η αγορά έχει ρυθμίσει την τιμή του στα 2,50 ευρώ.
Όσο καλό κι αν είναι.
Αν κάποιος δώσει 1000 ευρω για ένα σουβλάκι ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.
Κάπως έτσι πάει και με τις βίζιτες.
Υπάρχει ένα ταβάνι.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ... ΜΑΛΑΚΑΣ ...
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.183
- Like
- 57
- Πόντοι
- 366
πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!
εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ

kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ![]()
οπως και σε ολα τα πραγματα ετσι και στις βιζιτες πρεπει καποιος να εχει κανονες αν δεν θελει να καει.
εγω εναν απλο κανονα εχω θεσει και τον τηρω χρονια .
Να μην ξοδευεις ποτε πανω απο το 1% του τραπεζικου σου λογαριασμου τον χρονο σε βιζιτες.
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,μπορει να ξοδεψει μεχρι 500 ευρω σε ενα χρονο.
Μια χαρα γαμας και στην φυλης και στο μεταξουργειο με αυτα τα λεφτα ή περιοριζεσαι σε λιγοτερα γαμησια με call girls (2 εως 4 cg's τον χρονο).
Νομιζω αυτη η προσεγγιση ειναι παρα πολυ σωστη γιατι οταν λειτουργει το κατω κεφαλι και δεν μπαινουνε κανονες τοτε χανεται η μπαλα.
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.183
- Like
- 57
- Πόντοι
- 366
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,
α δηλαδη μιλας για 5-6 μαξιμουμ μελη εδω μεσα
kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
α δηλαδη μιλας για 5-6 μαξιμουμ μελη εδω μεσα
εγω νομιζα η πλειοψηφια του σαιτ ητανε κυριως εφοπλιστες και βιομηχανοι
χανω καπου ?
Δ
Διαγραμμένο μέλος 136408
Επισκέπτης
εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ![]()
erikos_E
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 5.695
- Κριτικές
- 19
- Like
- 6.899
- Πόντοι
- 2.646
Μπα . Κανεις λαθος. Εχει και βουλευτες και νομαρχες. Απ ολα τα καλα εχει. Και ντοματες και ψαρια . Μια χαραεγω νομιζα η πλειοψηφια του σαιτ ητανε κυριως εφοπλιστες και βιομηχανοι
χανω καπου ?
zeljko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 9.748
- Κριτικές
- 4
- Like
- 241
- Πόντοι
- 346
οπως και σε ολα τα πραγματα ετσι και στις βιζιτες πρεπει καποιος να εχει κανονες αν δεν θελει να καει.
εγω εναν απλο κανονα εχω θεσει και τον τηρω χρονια .
Να μην ξοδευεις ποτε πανω απο το 1% του τραπεζικου σου λογαριασμου τον χρονο σε βιζιτες.
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,μπορει να ξοδεψει μεχρι 500 ευρω σε ενα χρονο.
Μιλάς για τύπους που τρώνε έτοιμα αποκλειστικά ;
Αν κάποιος βγάζει 40.000 ευρω το χρόνο και δεν έχει φράγκο στην τράπεζα ;
Άλλωστε μην ξεχνάς ότι κάποιος που έχει σήμερα, σε ελληνική τράπεζα 1.000.000 ευρω ...
μπορεί σύντομα να έχει 10.000 ....
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Αυτος που εχει 1.000.000 εχει φροντισει για ολαΜιλάς για τύπους που τρώνε έτοιμα αποκλειστικά ;
Αν κάποιος βγάζει 40.000 ευρω το χρόνο και δεν έχει φράγκο στην τράπεζα ;
Άλλωστε μην ξεχνάς ότι κάποιος που έχει σήμερα, σε ελληνική τράπεζα 1.000.000 ευρω ...
μπορεί σύντομα να έχει 10.000 ....
![]()
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.377
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.143
- Πόντοι
- 1.406
eisagoges-exagoges man?Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo

astronautis@@@
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 1.126
- Κριτικές
- 9
- Like
- 170
- Πόντοι
- 296
zeljko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 9.748
- Κριτικές
- 4
- Like
- 241
- Πόντοι
- 346
Αυτος που εχει 1.000.000 εχει φροντισει για ολα
Αρχίδια έχει φροντίσει.
Ξέρω άπειρα σάπια γερόντια που τα έχουν στην ελλάδα.
Και περιμένουν ή το χάρο ή το κούρεμα ...
spyvar
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2012
- Μηνύματα
- 2.511
- Like
- 167
- Πόντοι
- 16
Αρχίδια έχει φροντίσει.
Ξέρω άπειρα σάπια γερόντια που τα έχουν στην ελλάδα.
Και περιμένουν ή το χάρο ή το κούρεμα ...
Εγώ κανά-δύο ξέρω και προσυπογράφω...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο
