Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
esi itheles . afti omos ithele ??Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo
esi itheles . afti omos ithele ??
-------τωρα μαλιστα, δειχνει αλλιως η φωτο!!!!!
-------
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΩΛΑΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!

Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo
αγαμία τέχνας κατεργάζεται!πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!
πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!

εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ![]()
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,
α δηλαδη μιλας για 5-6 μαξιμουμ μελη εδω μεσα
εχει μαλακες εδω μεσα που δινουν απο αυτα που θα τους λειψουν
επειδη ειναι πιρφοροι
και καποια χουφταλα για παρεα να συζητανε βλεπε ποποφ![]()
Μπα . Κανεις λαθος. Εχει και βουλευτες και νομαρχες. Απ ολα τα καλα εχει. Και ντοματες και ψαρια . Μια χαραεγω νομιζα η πλειοψηφια του σαιτ ητανε κυριως εφοπλιστες και βιομηχανοι
χανω καπου ?
οπως και σε ολα τα πραγματα ετσι και στις βιζιτες πρεπει καποιος να εχει κανονες αν δεν θελει να καει.
εγω εναν απλο κανονα εχω θεσει και τον τηρω χρονια .
Να μην ξοδευεις ποτε πανω απο το 1% του τραπεζικου σου λογαριασμου τον χρονο σε βιζιτες.
Για παραδειγμα , καποιος εχει 50.000 ευρω στην τραπεζα ,μπορει να ξοδεψει μεχρι 500 ευρω σε ενα χρονο.
Αυτος που εχει 1.000.000 εχει φροντισει για ολαΜιλάς για τύπους που τρώνε έτοιμα αποκλειστικά ;
Αν κάποιος βγάζει 40.000 ευρω το χρόνο και δεν έχει φράγκο στην τράπεζα ;
Άλλωστε μην ξεχνάς ότι κάποιος που έχει σήμερα, σε ελληνική τράπεζα 1.000.000 ευρω ...
μπορεί σύντομα να έχει 10.000 ....
![]()
eisagoges-exagoges man?Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo

Αυτος που εχει 1.000.000 εχει φροντισει για ολα
Αρχίδια έχει φροντίσει.
Ξέρω άπειρα σάπια γερόντια που τα έχουν στην ελλάδα.
Και περιμένουν ή το χάρο ή το κούρεμα ...