Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.492
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246

lavios

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.566
Κριτικές
31
Like
560
Πόντοι
2.220
Μόλις ξύπνησα από κώμα, δεν εξηγείται αλλιώς ότι δεν είχα πάρει χαμπάρι τη Βερόνικα. :sleeping:

Αν θέλει κάποιος συμπαίκτης ας μου στείλει τα δέοντα της επικοινωνίας καθώς από το προφίλ στο EN δεν μπορεί κανείς πλέον να επικοινωνήσει.  :hi:
 

manel

Μέλος
Εγγρ.
13 Μαρ 2009
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Πως μπορω να εχω το τηλεφωνο της;;
 

Johnusa80

Νέο Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2016
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo
 

Johnusa80

Νέο Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2016
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
steile mu sto pm to email su
warnwarn.gif
 συνεχομενα[/URL] greeklish.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Veronika t kaneis?eimai apo usa tha ithela na se gnoriso prin feugo

εξαρταται τι θα ψηφισεις.
αν ψηφισεις χιλαρυ το 12ωρο ειναι 2,400$

αν ψηφισεις trump τοτε ειναι τζαμπα και εχεις και δωρο μια πορνοσταρ απο τον μελλοντικο προεδρο
 

fouxter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2012
Μηνύματα
3.999
Κριτικές
1
Like
1.269
Πόντοι
216

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
οποιος εχει συναντησει τη βερονικα η θα τη συναντησει στο μελλον στο τελος μονο κοροιδο δεν θα αισθανθει!!!ειτε δωσει 80 ειτε 120 ειτε 250 ειτε 500....ο καθενας δινει μεχρι εκει μπορει να φτασει..

Οπότε αν την πάρει κανένας Σαούντ , να δώσει π.χ.


250.000.000$ την ώρα.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Οπότε αν την πάρει κανένας Σαούντ , να δώσει π.χ.


250.000.000$ την ώρα.
γιατι φιλε μου αν ο σαουντ θελει να δωσει 100.000 την ωρα θα του το απαγορεψουμε???
αυτο ειπα εγω!!!ο καθενας δινει μεχρι εκει που φτανει η τσεπη του!!! :hi: :hi: :hi:
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
γιατι φιλε μου αν ο σαουντ θελει να δωσει 100.000 την ωρα θα του το απαγορεψουμε???
αυτο ειπα εγω!!!ο καθενας δινει μεχρι εκει που φτανει η τσεπη του!!! :hi: :hi: :hi:

φιλε με την πεινα που εχω
εδινα και τα 100.000 χιλιαρικα του σαουντ για την πιτσα τωρα !!! χααχαχαχ
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
φιλε με την πεινα που εχω
εδινα και τα 100.000 χιλιαρικα του σαουντ για την πιτσα τωρα !!! χααχαχαχ
χαχαχαχαχχα....εεεεε εσυ θα τα δινες για την πιτσα και ο αλλος για της.....πιτσας του το χαβα!!!!you know!!!! :hi: :hi: :hi:
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
γιατι φιλε μου αν ο σαουντ θελει να δωσει 100.000 την ωρα θα του το απαγορεψουμε???
αυτο ειπα εγω!!!ο καθενας δινει μεχρι εκει που φτανει η τσεπη του!!! :hi: :hi: :hi:
Δεν θα του το απαγορέψουμε ....


ΑΛΛΑ ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.

Και δεν θα του πούμε και ... Μπράβο .........

Και ο Σαούντ , μπορει να δώσει και πολλά παραπάνω από 100.000$ για μια ώρα.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙΣ ;

Το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ;
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Δεν θα του το απαγορέψουμε ....


ΑΛΛΑ ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.

Και δεν θα του πούμε και ... Μπράβο .........

Και ο Σαούντ , μπορει να δώσει και πολλά παραπάνω από 100.000$ για μια ώρα.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙΣ ;

Το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ;
πρωτον το ποσο ηταν τυχαιο εννοειται μπορει να δωσει παραπανω...
δευτερον εγω δεν θα τον πω μαλακα γιατι για να τα δωσει σημαινει οτι δεν θα του λειψουν και οτι τα εδωσε για να περασει καλα...
γνωμη μου ετσι..μπορει να ειναι και λαθος!!!
 

Gianniszzz

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
33
Like
0
Πόντοι
0
Από τις φωτογραφίες "σκίζει" η Βερόνικα. Ελπίζω να "σκίζει" και από κοντά, αν καταφέρω να την συναντήσω!
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom