gasper
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 2.030
- Like
- 1.206
- Πόντοι
- 96
σιγα μη φυγει. .Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του φόρουμ.
Έριξα πολύ διάβασμα στο συγκεκριμένο thread...
Δεν είμαι σίγουρος όμως για κάτι, η Βερόνικα έφυγε από το μπου ή όχι;
σιγα μη φυγει. .Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του φόρουμ.
Έριξα πολύ διάβασμα στο συγκεκριμένο thread...
Δεν είμαι σίγουρος όμως για κάτι, η Βερόνικα έφυγε από το μπου ή όχι;
Ευχαριστώ τον φίλο που μου έστειλε pm, δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν έχω τις απαραίτητες δημοσιεύσεις.
Που θα βρει καλύτερα ε;σιγα μη φυγει. .
;) ;)Που θα βρεικαλύτερακοροϊδα ε;
Εντάξει, κορόιδα υπάρχουν παντού, συνήθως όταν είσαι κορόιδο δεν το καταλαβαίνεις...
Οπως το εννοεις το ειπα τυπε μου. Γενικη αποψη..!Το να πεις κάποιον κορόιδο, δεν είναι κακό.
Εγώ το αναφέρω γενικά, ο apoc δεν ξέρω τι εννοεί ακριβώς, μπορεί να απαντήσει μόνος του.
Σε όλους, αργά ή γρήγορα, θα συμβεί να πιαστούμε κορόιδα. Εμένα μου έχει συμβεί και θα ήθελα να μου πουν οι φίλοι μου ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαι κορόιδο μήπως και το καταλάβω και ξεκολλήσω...
Το ίδιο κάνω και γω, το λέω στους κολλητούς μου για να δουν πιο καθαρά.
Τώρα για την Βερόνικα, θα την έπαιρνα πολύ ευχαρίστως αν είχα το τηλέφωνό της.




Κομπλέ!Οπως το εννοεις το ειπα τυπε μου. Γενικη αποψη..!
Kορόιδο αισθάνθηκα μονο οταν εδινα 20ρικα για το ταξιΤο να πεις κάποιον κορόιδο, δεν είναι κακό.
Εγώ το αναφέρω γενικά, ο apoc δεν ξέρω τι εννοεί ακριβώς, μπορεί να απαντήσει μόνος του.
Σε όλους, αργά ή γρήγορα, θα συμβεί να πιαστούμε κορόιδα. Εμένα μου έχει συμβεί και θα ήθελα να μου πουν οι φίλοι μου ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαι κορόιδο μήπως και το καταλάβω και ξεκολλήσω...
Το ίδιο κάνω και γω, το λέω στους κολλητούς μου για να δουν πιο καθαρά.
Τώρα για την Βερόνικα, θα την έπαιρνα πολύ ευχαρίστως αν είχα το τηλέφωνό της.
ούτε τσάμπαΕγώ ουδέποτε πλήρωσα κάποια που δεν πηδηξα. Όπως επίσης αν στο κρεβάτι ήταν απαραδεκτη γινόταν μάχη.Kορόιδο αισθάνθηκα μονο οταν εδινα 20ρικα για το ταξι
αφου μου ερχονταν πατσαβούρες που δεν θαούτε τσάμπα
Οσες φορές γουσταρα εμφάνιση και υπηρεσιες δεν αισθάνθηκα κορόιδο
οσα και να έσκασα
μπορει το διπλοκαμπινο NAVARA να εχει ξεκινησει για ..αγροτοτουρισμο,αλλα να εισαι σιγουρος οτι γρηγορα θα μαθεις νεα τηςΔηλαδή μας τέλειωσε ?
μπορει το διπλοκαμπινο NAVARA να εχει ξεκινησει για ..αγροτοτουρισμο,αλλα να εισαι σιγουρος οτι γρηγορα θα μαθεις νεα της

Γιατί επέλεξες να την ποστάρεις σε κατακόρυφο; Σαν να ήρθανε τα πάνω κάτω.
