Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

cojara

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2014
Μηνύματα
54
Like
37
Πόντοι
0
ευχαριστώ κι εγώ τον συναγωνιστή που μου έστειλε infos.Δυστυχώς φίλε μου δεν μπορώ να στείλω pm λόγω αριθμού δημοσιεύσεων!
 

wonow

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2016
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Καμβά ρωτήσω;
Σε επικοινωνία πως θα μπορούσα να ερθω
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Το να λέτε τους συναγωνιστές σας κορόιδα επειδή είναι πιο σπάταλοι για τα μουνια ,δεν είναι σωστό.
Δεν βάζω τον εαυτό μου μέσα γιατί δεν μου απάντησε στο mail που έστειλα...
 

wired77

Μέγας
Εγγρ.
25 Οκτ 2016
Μηνύματα
4.765
Κριτικές
11
Like
5.545
Πόντοι
4.096
Το να πεις κάποιον κορόιδο, δεν είναι κακό.
Εγώ το αναφέρω γενικά, ο apoc δεν ξέρω τι εννοεί ακριβώς, μπορεί να απαντήσει μόνος του.
Σε όλους, αργά ή γρήγορα, θα συμβεί να πιαστούμε κορόιδα. Εμένα μου έχει συμβεί και θα ήθελα να μου πουν οι φίλοι μου ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαι κορόιδο μήπως και το καταλάβω και ξεκολλήσω...
Το ίδιο κάνω και γω, το λέω στους κολλητούς μου για να δουν πιο καθαρά.
Τώρα για την Βερόνικα, θα την έπαιρνα πολύ ευχαρίστως αν είχα το τηλέφωνό της.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Το να πεις κάποιον κορόιδο, δεν είναι κακό.
Εγώ το αναφέρω γενικά, ο apoc δεν ξέρω τι εννοεί ακριβώς, μπορεί να απαντήσει μόνος του.
Σε όλους, αργά ή γρήγορα, θα συμβεί να πιαστούμε κορόιδα. Εμένα μου έχει συμβεί και θα ήθελα να μου πουν οι φίλοι μου ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαι κορόιδο μήπως και το καταλάβω και ξεκολλήσω...
Το ίδιο κάνω και γω, το λέω στους κολλητούς μου για να δουν πιο καθαρά.
Τώρα για την Βερόνικα, θα την έπαιρνα πολύ ευχαρίστως αν είχα το τηλέφωνό της.
Οπως το εννοεις το ειπα τυπε μου. Γενικη αποψη..!
 

GeorgeMan8

Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2015
Μηνύματα
152
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
pic δεν με αφησε να την βγαλω  :s&m_3:
μου εστειλε εδω μια selfie ομως  :wanker:
:kissass2:
με την αδεια της πρωτα αφου την ρωτησω θα την ανεβασω μετα  :rockon:
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Το να πεις κάποιον κορόιδο, δεν είναι κακό.
Εγώ το αναφέρω γενικά, ο apoc δεν ξέρω τι εννοεί ακριβώς, μπορεί να απαντήσει μόνος του.
Σε όλους, αργά ή γρήγορα, θα συμβεί να πιαστούμε κορόιδα. Εμένα μου έχει συμβεί και θα ήθελα να μου πουν οι φίλοι μου ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είμαι κορόιδο μήπως και το καταλάβω και ξεκολλήσω...
Το ίδιο κάνω και γω, το λέω στους κολλητούς μου για να δουν πιο καθαρά.
Τώρα για την Βερόνικα, θα την έπαιρνα πολύ ευχαρίστως αν είχα το τηλέφωνό της.
Kορόιδο αισθάνθηκα μονο οταν εδινα 20ρικα για το ταξι
αφου μου ερχονταν πατσαβούρες που δεν θα  :knockinb: ούτε τσάμπα
Οσες φορές γουσταρα εμφάνιση και υπηρεσιες δεν αισθάνθηκα κορόιδο
οσα και να έσκασα
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.620
Κριτικές
48
Like
2.457
Πόντοι
6.955
Kορόιδο αισθάνθηκα μονο οταν εδινα 20ρικα για το ταξι
αφου μου ερχονταν πατσαβούρες που δεν θα  :knockinb: ούτε τσάμπα
Οσες φορές γουσταρα εμφάνιση και υπηρεσιες δεν αισθάνθηκα κορόιδο
οσα και να έσκασα
Εγώ ουδέποτε πλήρωσα κάποια που δεν πηδηξα. Όπως επίσης αν στο κρεβάτι ήταν απαραδεκτη γινόταν μάχη.
 

wired77

Μέγας
Εγγρ.
25 Οκτ 2016
Μηνύματα
4.765
Κριτικές
11
Like
5.545
Πόντοι
4.096
Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο θέμα στο μπου(μάλλον θα υπάρχει), πάντως μου φαίνεται ότι θα είχε ενδιαφέρον ένα thread που ο καθένας θα έλεγε για τις φορές που ένιωσε-πιάστηκε κορόιδο στον πληρωμένο έρωτα.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
οποιος εχει συναντησει τη βερονικα η θα τη συναντησει στο μελλον στο τελος μονο κοροιδο δεν θα αισθανθει!!!ειτε δωσει 80 ειτε 120 ειτε 250 ειτε 500....ο καθενας δινει μεχρι εκει μπορει να φτασει...κοροιδο παντως δεν θα πιαστει και το υπογραφω!!!γνωμη μου ετσι...
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317

GeorgeMan8

Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2015
Μηνύματα
152
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
:s&m_1: :rockon:
 

Συνημμένα

  • jpgzzz.jpg
    jpgzzz.jpg
    105,7 KB · Εμφανίσεις: 98

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom