Επισκέπτης
Εδω μπηκε ολοκληρη κριτικη για τριο με Ναγια!!![]()
![]()
![]()
![]()
Χωρις τιμη.
λέμε τωρα
Εδω μπηκε ολοκληρη κριτικη για τριο με Ναγια!!![]()
![]()
![]()
![]()
Χωρις τιμη.
λέμε τωρα
τι εκανες τυπε εξω απο το ξενοδοχειο στην γλυφαδα???μηπως ησουν μεσα στο ξενοδοχειο???Ελλαδα ειναι ;)
εθεαθη εξω απο hotel της γλυφαδας καταξανθο το βλαμενο τρομαξα να την γνωρισω![]()

χαχαχαχαχα βαραγε τσιλιες ρε να μπανισει κανα γκομενακιτι εκανες τυπε εξω απο το ξενοδοχειο στην γλυφαδα???μηπως ησουν μεσα στο ξενοδοχειο???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
την πατησες φιλε εεε???μια 'μιλφαρα'τρομαρα της πηρα συστημενη κιολας απο συναγωνιστη
και ακομα κλαιω τα λεφτα μου αφηστε :S![]()
τετραψηφιο τρελε ?
τι σημασια εχουν τα λεφτα φιλε μου???εδω μιλαμε για τελικο champions league!!!εχω ξαναπει αν σου περισσευουν τα δινεις δεν θα τα παρουμε και μαζι μας!!!περασε καλα ο φιλος και ευχομαι και στα δικα μας!!!!Αν ήταν 3ώρο που λέει στην κριτική..λογικά τετραψήφιο θα πήγε μαζί δωμάτιο!!
Βερόνικα σου προτείνω duo με την Νάγια 600 το δίωρο πάρτα μας όλααααααα !!!!
τι σημασια εχουν τα λεφτα φιλε μου???εδω μιλαμε για τελικο champions league!!!εχω ξαναπει αν σου περισσευουν τα δινεις δεν θα τα παρουμε και μαζι μας!!!περασε καλα ο φιλος και ευχομαι και στα δικα μας!!!!

Καλησπέρα Βερόνικα θα ηθελα να σε συναντήσω κ το μαιλ μου ειναι kill_vasil**********
Η διαφορα ειναι οτι η "αδερφη" παιρνει εικοσι ευρω μεροκαματο,ενω η αλλη το βγαζει ανα λεπτό.Εγω παντως που εχω συναντησει μια φορα την βερονικα χτες επαθα κοκομπλοκο... Παω για καφε στο mare marine στο Φλοισβο που ειναι πανω στον οροφο. Η μια η σερβιτορα είναι λες κ ειναι η μεγαλη αδερφη της Βερονικας. Ειλικρινα λιγο ελειψε να την ρωτησω αν εχει αδερφη. Αλλα τι να ρωτουσα, αφου δεν ξερω το πραγματικο της ονομα. Κ φανταζεστε να ηταν?
Παντως η σερβιτορα εχει τις ιδιες χειλαρες (με ενα σκουλαρικακι πανω δεξια στο χειλος) με την Βερονικα κ σχεδον ιδιο προσωπο κ μαλλι (οσο τα ειχε καστανα). Βυζι λιγο μικροτερο αλλα με πιο τροφαντο κωλο...Όποιος πηγαινε εκει για καφε το απογευμα κ την δει ας μου πει αν εχω δικιο ή οχι... Ποιος ξερει ίσως κ να ειναι, τετοια ομοιοτητα