Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Ελλαδα ειναι ;)
εθεαθη εξω απο hotel της γλυφαδας καταξανθο το βλαμενο τρομαξα να την γνωρισω  :hi:
τι εκανες τυπε εξω απο το ξενοδοχειο στην γλυφαδα???μηπως ησουν μεσα στο ξενοδοχειο??? :dancing: :dancing: :dancing: :2funny: :2funny: :2funny:
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
μια 'μιλφαρα'τρομαρα της  πηρα συστημενη κιολας απο συναγωνιστη 
και ακομα κλαιω τα λεφτα μου αφηστε  :S :headbang:
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Αν ήταν 3ώρο που λέει στην κριτική..λογικά τετραψήφιο θα πήγε μαζί δωμάτιο!!
τι σημασια εχουν τα λεφτα φιλε μου???εδω μιλαμε για τελικο champions league!!!εχω ξαναπει αν σου περισσευουν τα δινεις δεν θα τα παρουμε και μαζι μας!!!περασε καλα ο φιλος και ευχομαι και στα δικα μας!!!!
 

BigJumper

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Ιαν 2010
Μηνύματα
457
Κριτικές
31
Like
841
Πόντοι
5.140
Βερόνικα σου προτείνω duo με την Νάγια 600 το δίωρο πάρτα μας όλααααααα !!!!

:rockon:  :orchestra:
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Βερόνικα σου προτείνω duo με την Νάγια 600 το δίωρο πάρτα μας όλααααααα !!!!

Ενημερωτικά .... με αυτά τα λεφτά πας λονδίνο αυθημερόν ...
και γαμάς ψηλά ... ΟΧΙ ΚΟΝΤΟΠΟΥΤΑΝΑ ...
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Κ Κιεβο για ΣΚ
 

PhantomQ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2015
Μηνύματα
271
Κριτικές
10
Like
221
Πόντοι
291
τι σημασια εχουν τα λεφτα φιλε μου???εδω μιλαμε για τελικο champions league!!!εχω ξαναπει αν σου περισσευουν τα δινεις δεν θα τα παρουμε και μαζι μας!!!περασε καλα ο φιλος και ευχομαι και στα δικα μας!!!!

Εννοείται αυτό συμφωνώ μαζί σου!! ο καθένας κάνει κουμάντο στο πορτοφόλι του! τελικός και λίγα λες χαχα  :hi:
 

MARIOS32

Μέγας
Εγγρ.
5 Νοε 2009
Μηνύματα
656
Κριτικές
15
Like
2.445
Πόντοι
4.885
ΤΗΝ ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ?
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
έλα ντε... κατέβασε ρολά στο διαδίκτυο, ευτυχώς πρόλαβα έστειλα mail (άσχετο που δεν απάντησε)
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
σιγα μην εδωσε 4ψηφιο  :jerking:
αφου ναγια 2 ωρο με κωλο 280 κανει, αρα 3ωρο να πηγε κανα 400αρι..
και βερ 3 ωρο 550 κανει

συνολο πανω -κατω  950  ;)
που παιζει να ειναι και πολυ λιγοτερα αν τα βρηκανε μεταξυ τους
 

Tsilders

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2015
Μηνύματα
15
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπέρα Βερόνικα θα ηθελα να σε συναντήσω κ το μαιλ μου ειναι kill_vas******


** καλά ρε τύπε, τι βάζεις τα προσωπικά σου στοιχεία; Προσοχή... **
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Καλησπέρα Βερόνικα θα ηθελα να σε συναντήσω κ το μαιλ μου ειναι kill_vasil**********

Μόλις ο Λίλας logάρει και διαβάσει το thread,πιστεύω θα σου στείλει αμέσως e-mail με το τηλέφωνο της Βερόνικας.
Λίγη υπομονή..
 

R0NiN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2015
Μηνύματα
217
Κριτικές
10
Like
364
Πόντοι
291
Εγω παντως που εχω συναντησει μια φορα την βερονικα χτες επαθα κοκομπλοκο... Παω για καφε στο mare marine στο Φλοισβο που ειναι πανω στον οροφο. Η μια η σερβιτορα είναι λες κ ειναι η μεγαλη αδερφη της Βερονικας. Ειλικρινα λιγο ελειψε να την ρωτησω αν εχει αδερφη. Αλλα τι να ρωτουσα, αφου δεν ξερω το πραγματικο της ονομα. Κ φανταζεστε να ηταν?
Παντως η σερβιτορα εχει τις ιδιες χειλαρες (με ενα σκουλαρικακι πανω δεξια στο χειλος) με την Βερονικα κ σχεδον ιδιο προσωπο κ μαλλι (οσο τα ειχε καστανα). Βυζι λιγο μικροτερο αλλα με πιο τροφαντο κωλο...Όποιος πηγαινε εκει για καφε το απογευμα κ την δει ας μου πει αν εχω δικιο ή οχι... Ποιος ξερει ίσως κ να ειναι, τετοια ομοιοτητα
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.308
Κριτικές
11
Like
310
Πόντοι
3.225
Εγω παντως που εχω συναντησει μια φορα την βερονικα χτες επαθα κοκομπλοκο... Παω για καφε στο mare marine στο Φλοισβο που ειναι πανω στον οροφο. Η μια η σερβιτορα είναι λες κ ειναι η μεγαλη αδερφη της Βερονικας. Ειλικρινα λιγο ελειψε να την ρωτησω αν εχει αδερφη. Αλλα τι να ρωτουσα, αφου δεν ξερω το πραγματικο της ονομα. Κ φανταζεστε να ηταν?
Παντως η σερβιτορα εχει τις ιδιες χειλαρες (με ενα σκουλαρικακι πανω δεξια στο χειλος) με την Βερονικα κ σχεδον ιδιο προσωπο κ μαλλι (οσο τα ειχε καστανα). Βυζι λιγο μικροτερο αλλα με πιο τροφαντο κωλο...Όποιος πηγαινε εκει για καφε το απογευμα κ την δει ας μου πει αν εχω δικιο ή οχι... Ποιος ξερει ίσως κ να ειναι, τετοια ομοιοτητα
Η διαφορα ειναι οτι η "αδερφη" παιρνει εικοσι ευρω μεροκαματο,ενω η αλλη το βγαζει ανα λεπτό.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom