Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Την κοβω σε 10 χρονια
να ειναι συζυγος πλουσιου γονου
δεν εχει σημασια αρκει να εχεις πιο πολλα απο τον αλλονσε 10 χρονια δεν θα εχουν μεινει πλούσιοι στην ελλαδα τυπε :S

σε 10 χρονια δεν θα εχουν μεινει πλούσιοι στην ελλαδα τυπε :S
Για αυτο ειπα γονοι ;)σε 10 χρονια δεν θα εχουν μεινει πλούσιοι στην ελλαδα τυπε :S
Αισιόδοξο σε βλέπω.
Σε 10 χρόνια δεν θα εχει μείνει Ελλάδα τύπε :S

Μην γαμάτε όλα τα νήματα, γράφοντας άσχετα πράγματα

μεχρι να βαλει καμια καινουρια φωτο..Από αύριο θα ηρεμήσει και αυτό το θρεντ μέχρι τις 23 που γυρνάει. Καλά να περάσεις κοριτσάρα όπου κι αν πας.![]()
![]()

[...] σοκολατενια, με ματαρες που όταν σε κοιταζουν λιωνεις, σωματαρα και μια φατσουλα σκετη γλυκα κατι σαν να τρως μερεντα! [...]
δεν εφυγε...???πριν λιγο γυρισα από συναντηση με τη θεα βερονικα!!!
για το πρόγραμμα δε θα πω κατι, εχουν ειπωθεί τα παντα, η κοπελα απλα δεν παιζεται!!!
αυτό που θα πω είναι για την ομορφια της.
εχω παει με αρκετες γυναικες, call girl όχι πολλες, σιγουρα είναι η πιο ομορφη που εχω παει από call girl και μεσα στις 5 πρωτες γενικα!!
το κοριτσι είναι σκετη καυλα!!! σοκολατενια, με ματαρες που όταν σε κοιταζουν λιωνεις, σωματαρα και μια φατσουλα σκετη γλυκα κατι σαν να τρως μερεντα!
φαινεται καλο παιδι, είναι πεντακαθαρη(μυριζε τελεια και μετα από κάθε γυρο εκανε μπανιο) και κατι πολύ σημαντικο για μενα ξερει να είναι γυναικα με σωστο ντύσιμο και ακομη πιο σωστο βαψιμο!! περασα τελεια μαζι της!!!
θα αφησει εποχη στο χωρο τον call gill
βερονικα σε ευχαριστω πολύ!!! :-* :-* :-*
σημερα το απόγευμα.δεν εφυγε...???