Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

panagiotis panagiotidis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2015
Μηνύματα
350
Κριτικές
9
Like
295
Πόντοι
281
Να βγήκα και βρωμιάρης της ειπαν

Να βγήκα και βρωμιάρης της είπαν της Τζεναρας οι φίλες της,δεν σου είπαν οι φίλες σου που σου είπαν ότι δεν πλενομαι ότι μετά από κάθε γαμησι πήγαινα στο μπάνιο του κάθε ξενοδοχείου και έκανα ντουζ;Για ρώτησε τις φίλες σου,να τις ρωτήσεις τις φίλες σου που με είπαν ότι είμαι μπιχλας, πήγαινα μετά από κάθε γαμησι στο ντουζ του κάθε ξενοδοχείου και έκανα μπάνιο;δεύτερον ξέρω πολύ καλά ότι είναι φίλη σου η συγκεκριμένη κοπέλα και καλά κάνετε, εμένα δεν με αφορά καθόλου μα καθόλου, μετά αν δεν θέλει να ξανακάνει ραντεβού μαζί μου, δικαίωμα της να κάνει ότι θέλει,ο καθένας κάνει ότι θέλει, δημοκρατία έχουμε,το ότι άλλαξα το τηλέφωνο,τον τρόπο γραφής, άλλαξα και την ώρα και το ξενοδοχείο γιατί είμαι ΜΆΓΚΑΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ και ρώτησε την φίλη σου κάναμε ραντεβού μίας ώρας στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη; Ρώτησε την ελευθέρα, τώρα αν το ραντεβού με την φίλη σου δεν θα γίνει ποτέ, λογαριασμός δικός της,δεν ζηλεύεις τις φίλες σου; Διάβασα καλά; Τότε όταν έγραψα την πάρα πολύ θετική κριτική για την φίλη σου, γιατί πετάχτηκες σαν την πορδή και την κλανιά και έγραψες όλο μαλακίες, κοροϊδίες και ειρωνείες με τα εικονίδια, εσύ μωρη ξεκολιαρα γιατί πετάχτηκες σαν την κουράδα για την κριτική που έγραψα για την φίλη σου, αφού δεν ζηλεύεις όπως λες και ναι μωρη καραπουτανα,μωρη ξεκολιαρα σε προκαλώ να τα βγάλεις όλα στην φόρα, πες μωρη πουταναρα όλα όσα έχεις να πεις για εμένα σε προκαλώ μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, πες τα μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ όλα, βγάλε τα όλα στην φόρα για εμένα,πες τα όλα σε προκαλώ μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ,που θα εκβιάσεις εσύ ότι θα βγάλεις όλα στην φόρα για ΕΜΈΝΑ; Βγάλε τα όλα στην φόρα για εμένα μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ,σε προκαλώ μωρη ΞΕΦΤΊΛΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥΤΑΝΑ,μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, ΚΑΡΑΠΟΥΤΑΝΑΡΑ,μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ του σάιτ και ναι όταν όταν πάω για ντουζ στο εκαστοτε ξενοδοχείο μετά από κάθε γαμησι,θα σε πάρω τηλέφωνο να έρθεις στο ντουζ του κάθε ξενοδοχείου να σε γαμησω και να μου πάρεις πίπες μέσα στο ντουζ του ξενοδοχείου και να μου προτείνεις στο ντουζ του ξενοδοχείου τα κάποια είδη υγιεινής,στο ξαναλέω κόψε τις μαλακίες με εμένα, εγώ δεν παίρνω χαμπάρι, είμαι βλάχος από την Θήβα και ρώτησε τις φίλες σου τι πάει να πει Θήβα, ρώτησε τις φίλες σου τι πάει να πει Θήβα, ρώτησε τις φίλες σου μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ,μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ,μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ,μωρη που σε έχει καταγαμησει όλη η Ελλάδα,σε έχει σπάσει στην ΠΟΥΤΣΑ από κωλο και από μουνι στα έχουν καταγαμησει το μουνι σου και τον κώλο σού και σε έχουν ξεκολιασει από όλες τις τρύπες, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ,και στο έχω πει πάρα πάρα πολλές φορές θα στο πω και άλλη μία, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
Φίλε μου παρόλο που έχω χρόνια να γράψω,έχω πεθάνει με τα ποστς σου.. ότι γράφεις το σεντόνι με μια ανάσα και τρομάζω στην ιδέα ότι μπορεί να μιλάς πιο γρήγορα…φαντάζομαι!!Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!!
:grin:
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Φίλε μου παρόλο που έχω χρόνια να γράψω,έχω πεθάνει με τα ποστς σου..νομίζω ότι γράφεις το σεντόνι με μια ανάσα και τρομάζω στην ιδέα ότι μπορεί να μιλάς πιο γρήγορα…φαντάζομαι!!Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!!
Μωρό μου μωρό μου, πόσα χρόνια πω πω .
Τι κάνεις?
 

panagiotis panagiotidis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2015
Μηνύματα
350
Κριτικές
9
Like
295
Πόντοι
281
:sunglasses::sunglasses::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::grin::grin:
Μωρό μου μωρό μου, πόσα χρόνια πω πω .
Τι κάνεις?
Είμαι καλά κοριτσάρα μου.Μπαίνω κάπου κάπου και διαβάζω και είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα:wink::wink::wink:Ειδικά όταν βλέπω επιθέσεις στοχευμένες και διαβάζω τέτοια σχόλια,μου έρχονται αναμνήσεις αρκετών χρόνων πίσω:cry::cry:Ξέρω ότι δεν μασάς:sunglasses:
Υ.Γ για να προλάβω κάποιους(γνωστούς) κακοπροαίρετους,αλλά και νέα μέλη,να πω ότι με την Τζένη είχαμε ξεκινήσει με μια μικρή κοντρούλα,γιατί μου είχε δώσει την εντύπωση του «ψώνιου».Όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά,κατάλαβα πόσο ωραίο τυπάκι είναι,εκτός από τις υπηρεσίες της!!!:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::*:*
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
:sunglasses::sunglasses::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::grin::grin:

Είμαι καλά κοριτσάρα μου.Μπαίνω κάπου κάπου και διαβάζω και είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα:wink::wink::wink:Ειδικά όταν βλέπω επιθέσεις στοχευμένες και διαβάζω τέτοια σχόλια,μου έρχονται αναμνήσεις αρκετών χρόνων πίσω:cry::cry:Ξέρω ότι δεν μασάς:sunglasses:
Υ.Γ για να προλάβω κάποιους(γνωστούς) κακοπροαίρετους,αλλά και νέα μέλη,να πω ότι με την Τζένη είχαμε ξεκινήσει με μια μικρή κοντρούλα,γιατί μου είχε δώσει την εντύπωση του «ψώνιου».Όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά,κατάλαβα πόσο ωραίο τυπάκι είναι,εκτός από τις υπηρεσίες της!!!:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::*:*
Μπράβο χαίρομαι καρδιά μου που είσαι καλά και να περνάς πάντα καλά.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
:sunglasses::sunglasses::smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::grin::grin:

Είμαι καλά κοριτσάρα μου.Μπαίνω κάπου κάπου και διαβάζω και είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα:wink::wink::wink:Ειδικά όταν βλέπω επιθέσεις στοχευμένες και διαβάζω τέτοια σχόλια,μου έρχονται αναμνήσεις αρκετών χρόνων πίσω:cry::cry:Ξέρω ότι δεν μασάς:sunglasses:
Υ.Γ για να προλάβω κάποιους(γνωστούς) κακοπροαίρετους,αλλά και νέα μέλη,να πω ότι με την Τζένη είχαμε ξεκινήσει με μια μικρή κοντρούλα,γιατί μου είχε δώσει την εντύπωση του «ψώνιου».Όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά,κατάλαβα πόσο ωραίο τυπάκι είναι,εκτός από τις υπηρεσίες της!!!:smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes::*:*
Κοίτα είναι πολύ δυσάρεστα για εμένα όλα όσα γίνονται γιατί επειδή στο χώρο του μάρκετινγκ δεν ξεκίνησα από δω και ξέρω πως πρέπει να κρατάω καλές σχέσεις με τους πελάτες αλλά είναι κάποια πράγματα που ξεπερνάνε τα όρια και δυστυχώς δεν μπορώ να καθίσω με κλειστό στόμα.
Πότε δεν μπήκα στην διαδικασία να σχολιάσω τους πελάτες του τύπου μεγάλος νέος, ψηλός η κοντός, ωραίος η άσχημος,αδύνατος η χοντρός ακόμα και τον καθαρό η τον βρομιάρης, τους βλέπω όλους ίδιους γιατί εμένα μετράει ο άνθρωπος παλω απ'όλα μπορώ και ξέρω μα διαχειριστώ τα πάντα με το δικό μου τρόπο και αν κάποιος δεν μου κάνει πολύ απλά επιλογή μου είναι να μην ξανά βρεθώ με αυτόν τον άνθρωπο για να μην χαλάσω την ψυχική μου υγεία. Αλλά δεν μου αρέσει κάποιος να έχει άποψη όταν πολύ απλά είναι μόνο διαβασμένος και να κοροϊδεύουν τον κόσμο έτσι.
 

panagiotis panagiotidis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2015
Μηνύματα
350
Κριτικές
9
Like
295
Πόντοι
281
Κοίτα είναι πολύ δυσάρεστα για εμένα όλα όσα γίνονται γιατί επειδή στο χώρο του μάρκετινγκ δεν ξεκίνησα από δω και ξέρω πως πρέπει να κρατάω καλές σχέσεις με τους πελάτες αλλά είναι κάποια πράγματα που ξεπερνάνε τα όρια και δυστυχώς δεν μπορώ να καθίσω με κλειστό στόμα.
Πότε δεν μπήκα στην διαδικασία να σχολιάσω τους πελάτες του τύπου μεγάλος νέος, ψηλός η κοντός, ωραίος η άσχημος,αδύνατος η χοντρός ακόμα και τον καθαρό η τον βρομιάρης, τους βλέπω όλους ίδιους γιατί εμένα μετράει ο άνθρωπος παλω απ'όλα μπορώ και ξέρω μα διαχειριστώ τα πάντα με το δικό μου τρόπο και αν κάποιος δεν μου κάνει πολύ απλά επιλογή μου είναι να μην ξανά βρεθώ με αυτόν τον άνθρωπο για να μην χαλάσω την ψυχική μου υγεία. Αλλά δεν μου αρέσει κάποιος να έχει άποψη όταν πολύ απλά είναι μόνο διαβασμένος και να κοροϊδεύουν τον κόσμο έτσι.
Δυστηχώς οι περισσότεροι εδώ μέσα,δεν μπορούν να καταλάβουν ότι είναι δικαίωμα της κάθε κοπέλας,να μην ξανακάνει ραντεβού με κάποιον που κάτι δεν της άρεσε σε προηγούμενη συνάντηση.Αυτό βέβαια είναι θέμα αντίληψης και δεν μπορείς να το εξηγήσεις με λόγια.Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου και πάλι!!!
 

vascular

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2017
Μηνύματα
104
Κριτικές
4
Like
207
Πόντοι
281
ειναι αθηνα?
 

listo

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
405
Κριτικές
4
Like
343
Πόντοι
21
Δουλεύει το κορίτσι; Θέλω να βρεθώ μαζί της καιρό αλλά συνήθως λείπει... Τζένη δώσε ένα σήμα, να σε υπολογίζουμε;
 

D. ReamBJob

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2022
Μηνύματα
32
Like
38
Πόντοι
0
Να ρωτήσω κι εγω με τη σειρά μου αν είσαι Αθήνα....
 

Zimpampoue89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2021
Μηνύματα
512
Like
1.615
Πόντοι
206
Τζενακι τι γίνεται δουλεβεις? μου έχει λείψει η κωλαρα σου η θα μπεις δυναμικά για Χριστούγεννα
 

Sport62

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2009
Μηνύματα
39
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
0
τι κάνει , ρε παιδιά το κορίτσι ??? εξαφανίστηκε ...
 

greekarmy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2015
Μηνύματα
1.305
Κριτικές
12
Like
2.875
Πόντοι
966
Τι λέει η φίλη σου,τι λέει η φίλη σου,που από ότι καταλαβαίνω είναι του ανατολικού μπλοκ, λοιπόν τι λέει,πληρώνω όλα καλά, καλό παιδί είμαι, αλλά απλά είμαι τρελός,που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα μόνο εκείνη ξέρει, τέλος πάντων προχωράμε, στο κρεβάτι όλα καλά είμαι,το μπάνιο και την τουαλέτα την κάνω σκάτα,τι την κάνω σκάτα, όταν κάνω ντουζ η τουαλέτα σκάτα γίνεται, μήπως ήθελε να της καθαρίσω και την τουαλέτα του ξενοδοχείου;δεν μπορεί να εξηγήσει για εμένα και τώρα είναι αυτό που γράφει για εμένα κορυφή,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα άντε βγάλε άκρη,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα, άντε βγάλε άκρη, άντε βγάλε συμπέρασμα, λοιπόν προχωράμε,την έχω ζαλησει με μυνηματα, βέβαια την έχω ζαλησει με μυνηματα γιατί σε κάθε ραντεβού που κάνω το κανονίζω από την προηγούμενη μέρα γιατί εγώ είμαι από την Θήβα και θέλω να ξέρω ότι θα γίνει σίγουρα το ραντεβού την επόμενη μέρα,πάμε παρακάτω, από αρχή με κατάλαβε αλλά επειδή την παρακαλούσα, έκανε ραντεβού μαζί μου και σηχαθηκε και νόμιζε ότι θα ξερασει με αυτά που έκανα στο μπάνιο,να μας πει η κοπέλα τι έκανα στο μπάνιο και νόμιζε ότι θα ξερασει;Και με τις κινήσεις μου είμαι περίεργος να μας το εξηγήσει και αυτό αν θέλει η κοπέλα από το ΑΝΑΤΟΛΙΚΌ ΜΠΛΟΚ,δεν είμαι επικίνδυνος, χαρήκαμε πάρα πάρα πάρα πολύ για την πληροφορία και εδώ είναι κορυφή αυτό που λέει, ότι μπορεί η κάθε κοπέλα να με κάνει ότι θέλει αλλά αυτή η κοπέλα που τα έγραψε αυτά,δεν θα ξαναέκανε ραντεβού μαζί μου, λοιπόν είδες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, ότι η φίλη σου,του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ, γράψει συνέχεια για εμένα αντιφάσεις, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, λοιπόν πάλι σε ταπωσα, πάλι έγινες ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ και ΡΌΜΠΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΗ, γιατί είσαι βρωμιάρα και κακία στην ψυχή, είσαι ΚΑΡΙΟΛΑ, είσαι ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, είσαι ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ, είσαι ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, είσαι μια ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,για αυτό στο ξαναλέω κόψε τις μαλακίες με εμένα, αυτά να τα λες σε αυτούς που σε παίρνει, όχι σε εμένα, γιατί εγώ στο ξαναλέω είμαι βλάχος από την Θήβα, ρώτησε τι πάει να πει Θήβα, λοιπόν στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές, θα στο γράψω και άλλη μία, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
σε ξευτιλισαν οι γυφτοπουλες και σενα ρε φιλαρακι
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
«Φέτος, κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, ο καθένας μας μακάρι να βρει τη δύναμη να ξεπεράσει δύσκολες στιγμές...Το θάρρος να μην εγκαταλείψει ποτέ, και τέλος την ελπίδα να είναι σε θέση να πιστέψει ... σε ένα καλύτερο αύριο.!!!»
καλή και εύλογημενη η νέα χρονια με υγεία και αγάπη .
 

Συνημμένα

  • 20231231_225113.jpg
    20231231_225113.jpg
    1 MB · Εμφανίσεις: 157

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom