gamawmetiskaltses
Μέγας
- Εγγρ.
- 29 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 4.025
- Like
- 19.680
- Πόντοι
- 3.506
Ευχαριστώ πολύ Τζενάρα!!! Την καλημέρα μου!!!Στην υγειά σου μωρό μου.
Ευχαριστώ πολύ Τζενάρα!!! Την καλημέρα μου!!!Στην υγειά σου μωρό μου.
Καλό Σαββατοκύριακο καρδιά μου.
Ευχαριστώ πολύ Τζενάρα!!! Την καλημέρα μου!!!![]()
Καρδιά μου καλησπέρα, το Νοέμβριο με το καλό.Καλημερα .. ποτε ερχεσαι Ηρακλειο ???
Καλησπερα, εύχομαι από καρδιάς ένα όμορφο σαββατοκύριακο.τι τραβάτε με τον καθένα. αν δεν μεινετε ευχαριστημένες με την συμπεριφορά του, να βριζει και το ποστ να μενει. μακρια από βρωμιάρηδες και βρωμοστομους.
Τι λέει η φίλη σου,τι λέει η φίλη σου,που από ότι καταλαβαίνω είναι του ανατολικού μπλοκ, λοιπόν τι λέει,πληρώνω όλα καλά, καλό παιδί είμαι, αλλά απλά είμαι τρελός,που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα μόνο εκείνη ξέρει, τέλος πάντων προχωράμε, στο κρεβάτι όλα καλά είμαι,το μπάνιο και την τουαλέτα την κάνω σκάτα,τι την κάνω σκάτα, όταν κάνω ντουζ η τουαλέτα σκάτα γίνεται, μήπως ήθελε να της καθαρίσω και την τουαλέτα του ξενοδοχείου;δεν μπορεί να εξηγήσει για εμένα και τώρα είναι αυτό που γράφει για εμένα κορυφή,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα άντε βγάλε άκρη,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα, άντε βγάλε άκρη, άντε βγάλε συμπέρασμα, λοιπόν προχωράμε,την έχω ζαλησει με μυνηματα, βέβαια την έχω ζαλησει με μυνηματα γιατί σε κάθε ραντεβού που κάνω το κανονίζω από την προηγούμενη μέρα γιατί εγώ είμαι από την Θήβα και θέλω να ξέρω ότι θα γίνει σίγουρα το ραντεβού την επόμενη μέρα,πάμε παρακάτω, από αρχή με κατάλαβε αλλά επειδή την παρακαλούσα, έκανε ραντεβού μαζί μου και σηχαθηκε και νόμιζε ότι θα ξερασει με αυτά που έκανα στο μπάνιο,να μας πει η κοπέλα τι έκανα στο μπάνιο και νόμιζε ότι θα ξερασει;Και με τις κινήσεις μου είμαι περίεργος να μας το εξηγήσει και αυτό αν θέλει η κοπέλα από το ΑΝΑΤΟΛΙΚΌ ΜΠΛΟΚ,δεν είμαι επικίνδυνος, χαρήκαμε πάρα πάρα πάρα πολύ για την πληροφορία και εδώ είναι κορυφή αυτό που λέει, ότι μπορεί η κάθε κοπέλα να με κάνει ότι θέλει αλλά αυτή η κοπέλα που τα έγραψε αυτά,δεν θα ξαναέκανε ραντεβού μαζί μου, λοιπόν είδες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, ότι η φίλη σου,του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ, γράψει συνέχεια για εμένα αντιφάσεις, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, λοιπόν πάλι σε ταπωσα, πάλι έγινες ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ και ΡΌΜΠΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΗ, γιατί είσαι βρωμιάρα και κακία στην ψυχή, είσαι ΚΑΡΙΟΛΑ, είσαι ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, είσαι ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ, είσαι ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, είσαι μια ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,για αυτό στο ξαναλέω κόψε τις μαλακίες με εμένα, αυτά να τα λες σε αυτούς που σε παίρνει, όχι σε εμένα, γιατί εγώ στο ξαναλέω είμαι βλάχος από την Θήβα, ρώτησε τι πάει να πει Θήβα, λοιπόν στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές, θα στο γράψω και άλλη μία, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
Ξέρεις γιατί γλυτώνεις εσύ; Η Μυρτώ δεν μπαίνει στη διαδικασία να απαντήσει. Αλλά θα απαντήσω εγώ για εκείνη.Τι μαλακίες λες πάλι ρε ΝΟΎΜΕΡΟ,ρε ΘΈΑΤΡΟ,ρε ΌΡΓΙΟ της κοινωνίας,εγώ με την Μυρτώ έκανα ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη, ρώτησε την αν θέλεις που είναι και φίλη σου και έμεινα και πάρα πάρα πολύ ευχαριστημένος από το ραντεβού με την Μυρτώ για αυτό το ραντεβού έγραψα εγώ την πάρα πάρα πολύ καλή κριτική για την Μυρτώ, αυτό το ραντεβού που γράφεις εσύ ότι έγινε στο ξενοδοχείο Πρίαμος GLS, είναι άλλη μέρα, ρώτησε την φίλη σου να σου εξηγήσει πριν γράψεις τις μαλακίες σου και όταν σου εξηγούν να καταλαβαίνεις τι σου λένε ρε ΝΟΎΜΕΡΟ,ρε ΘΈΑΤΡΟ,ρε ΌΡΓΙΟ της κοινωνίας!!
Κλαίω πραγματικά .Τι είδε ρε η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη,τι είδε;Να μας πει τι είδε; Εμένα ξαπλωμένο να βλέπω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση και μάλιστα ήταν το ποδόσφαιρο το euro, παρακάτω ήρθε η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και έφυγε; Έτσι σου λέει;Πες της φίλης σου της Μυρτώς δεν κάναμε ραντεβού μίας ώρας στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη;Ναι η όχι;Πες τα μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,να τα πεις εσύ και η φίλη σου η Μυρτώ,τι είδε στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και δεν της άρεσε; Αλλά έκατσε στο ραντεβού μας και καλά έκανε κατά την ταπεινή μου προσωπική άποψη γιατί έτσι πρέπει να είναι η σωστή επαγγελματίας αν δεν κινδυνεύει και από εμένα στο έγραψε και η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ ότι από εμένα δεν κινδυνεύει καμμία μα καμμία κοπέλα,η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ τα έγραψε που έκανε ραντεβού μαζί μου και εγώ προσωπικά πέρασα πάρα πάρα πολύ καλά μαζί με την φίλη σου την Μυρτώ και δεύτερον η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο θύμωσε και έφυγε γιατί την είχα πάρει από άλλο τηλέφωνο για ραντεβού και νόμιζε ότι την κορόιδευα και θύμωσε και έφυγε,πες τις αλήθειες και τα πράγματα όπως έγιναν στην πραγματικότητα,που ανακατεύεις τα πράγματα για να καλύψεις τα ψέματα σου και τις πουτανιες σου,τι είδε η φίλη σου η Μυρτώ,η "καλή",η "ευγενική" ,"η κυρία",η "φινετσατη",η "στυλατη",τι είδε στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο κανένα τέρας;κανέναν χοντρό; Κανέναν άσχημο; Τότε στο πρώτο ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη γιατί περάσαμε υπέροχα, γιατί εγώ προσωπικά πέρασα υπέροχα μαζί με την Μυρτώ,πες τις αλήθειες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ που πας να ανακατέψεις τα πράγματα και να τα καμουφλάρεις όπως εσύ θέλεις,δεν έχει τέτοιες μαλακίες σε εμένα δεν περνάνε, αυτές οι πουτανιες σε εμένα δεν περνάνε,τέτοιες πουτανιες σε εμένα τον Θηβαίο δεν περνάνε και καμουφλάρισματα και ανακατεματα σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο δεν περνάνε,πουτανιες και κουτοπονηριες δεν έχει και δεν περνάνε σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο,μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ, μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, άντε να κάνεις την δουλειά σου τώρα,να σε ξεσκίσουν,να σε σπάσουν στον ΠΟΥΤΣΟ από μουνι από κώλο και από όλες τις τρύπες οι Κρητικοί,στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές στο ξαναγράφω και άλλη και μία φορά ,ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
Τελικά ρε τύπε, για εξήγησέ μου, σε τι έγκειται η υπεροχή των βλάχων από τη Θήβα;Τι είδε ρε η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη,τι είδε;Να μας πει τι είδε; Εμένα ξαπλωμένο να βλέπω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση και μάλιστα ήταν το ποδόσφαιρο το euro, παρακάτω ήρθε η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και έφυγε; Έτσι σου λέει;Πες της φίλης σου της Μυρτώς δεν κάναμε ραντεβού μίας ώρας στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη;Ναι η όχι;Πες τα μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,να τα πεις εσύ και η φίλη σου η Μυρτώ,τι είδε στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και δεν της άρεσε; Αλλά έκατσε στο ραντεβού μας και καλά έκανε κατά την ταπεινή μου προσωπική άποψη γιατί έτσι πρέπει να είναι η σωστή επαγγελματίας αν δεν κινδυνεύει και από εμένα στο έγραψε και η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ ότι από εμένα δεν κινδυνεύει καμμία μα καμμία κοπέλα,η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ τα έγραψε που έκανε ραντεβού μαζί μου και εγώ προσωπικά πέρασα πάρα πάρα πολύ καλά μαζί με την φίλη σου την Μυρτώ και δεύτερον η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο θύμωσε και έφυγε γιατί την είχα πάρει από άλλο τηλέφωνο για ραντεβού και νόμιζε ότι την κορόιδευα και θύμωσε και έφυγε,πες τις αλήθειες και τα πράγματα όπως έγιναν στην πραγματικότητα,που ανακατεύεις τα πράγματα για να καλύψεις τα ψέματα σου και τις πουτανιες σου,τι είδε η φίλη σου η Μυρτώ,η "καλή",η "ευγενική" ,"η κυρία",η "φινετσατη",η "στυλατη",τι είδε στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο κανένα τέρας;κανέναν χοντρό; Κανέναν άσχημο; Τότε στο πρώτο ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη γιατί περάσαμε υπέροχα, γιατί εγώ προσωπικά πέρασα υπέροχα μαζί με την Μυρτώ,πες τις αλήθειες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ που πας να ανακατέψεις τα πράγματα και να τα καμουφλάρεις όπως εσύ θέλεις,δεν έχει τέτοιες μαλακίες σε εμένα δεν περνάνε, αυτές οι πουτανιες σε εμένα δεν περνάνε,τέτοιες πουτανιες σε εμένα τον Θηβαίο δεν περνάνε και καμουφλάρισματα και ανακατεματα σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο δεν περνάνε,πουτανιες και κουτοπονηριες δεν έχει και δεν περνάνε σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο,μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ, μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, άντε να κάνεις την δουλειά σου τώρα,να σε ξεσκίσουν,να σε σπάσουν στον ΠΟΥΤΣΟ από μουνι από κώλο και από όλες τις τρύπες οι Κρητικοί,στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές στο ξαναγράφω και άλλη και μία φορά ,ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
Με το καλό να έρθεις.. ΓυναικαραΝα περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο, και από εβδομάδα Αθήνα αγάπες μου.
Είναι πιο κοντά στην Αθήνα από τους βλάχους της υπόλοιπης Ελλάδας!!!!Τελικά ρε τύπε, για εξήγησέ μου, σε τι έγκειται η υπεροχή των βλάχων από τη Θήβα;
Κι εγώ έτσι ξέρωΕίναι πιο κοντά στην Αθήνα από τους βλάχους της υπόλοιπης Ελλάδας!!!!
Άσχετο!!! Έχει η Θήβα βλάχους;;;;
Νόμιζα ότι είναι Αρβανίτες!!!
Μου έφτιαξες την μέρα.Κι εγώ έτσι ξέρω
Αρβανίτες και γύφτους, αλλά προφανώς μάθαν ότι γαμιώμαστε πλακώσανε κι οι (Θηβαίοι) βλάχοι
Δεν μπορούσα αν δεν το ψάξω λίγο.Κι εγώ έτσι ξέρω
Αρβανίτες και γύφτους, αλλά προφανώς μάθαν ότι γαμιώμαστε πλακώσανε κι οι (Θηβαίοι) βλάχοι
Έχω δει Ελληνική τσόντα "Εμείς οι βλάχοι όπως λάχει" που γαμιόσαντο με τις φουστανέλες!!!Δεν μπορούσα αν δεν το ψάξω λίγο.