Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

kiss-my-feet

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2023
Μηνύματα
686
Like
1.587
Πόντοι
206
τι τραβάτε με τον καθένα. αν δεν μεινετε ευχαριστημένες με την συμπεριφορά του, να βριζει και το ποστ να μενει. μακρια από βρωμιάρηδες και βρωμοστομους.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
τι τραβάτε με τον καθένα. αν δεν μεινετε ευχαριστημένες με την συμπεριφορά του, να βριζει και το ποστ να μενει. μακρια από βρωμιάρηδες και βρωμοστομους.
Καλησπερα, εύχομαι από καρδιάς ένα όμορφο σαββατοκύριακο.

Εμένα με πειράζει το ψέμα του εκείνο το πράγμα με ενοχλεί, ανεβάσει μια κρητική για μια κοπέλα με την οποία δεν πραγματοποιήθηκε το ραντεβού για να δείξει τι ; ότι μετά από τόσα παρακάλια έπεισε την κοπέλα και πήγε; δεν ξέρω ποιος ο σκοπός του, τέλος πάντων αυτός ξέρει τι λόγους είχε να το κάνει αυτό το θέμα είναι ότι δεν αναρωτήθηκε πότε όμως μήπως η Τζένη για να επιτίθεται έτσι κάτι ξέρει; φυσικά όχι αλλά να τα αποτελέσματα όμως.

Όλα τα λεφτά δεν τα περνεις και ότι γυαλίσει δεν είναι χρυσός αυτά δεν τα ξεχνάω πότε μα ποτέ. Όσο για την συμπεριφορά του δεν κάθομαι να ασχοληθώ τώρα έχω άλλα στο κεφάλι μου.
 

Ntaffy2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2021
Μηνύματα
430
Κριτικές
4
Like
1.103
Πόντοι
361
Τι λέει η φίλη σου,τι λέει η φίλη σου,που από ότι καταλαβαίνω είναι του ανατολικού μπλοκ, λοιπόν τι λέει,πληρώνω όλα καλά, καλό παιδί είμαι, αλλά απλά είμαι τρελός,που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα μόνο εκείνη ξέρει, τέλος πάντων προχωράμε, στο κρεβάτι όλα καλά είμαι,το μπάνιο και την τουαλέτα την κάνω σκάτα,τι την κάνω σκάτα, όταν κάνω ντουζ η τουαλέτα σκάτα γίνεται, μήπως ήθελε να της καθαρίσω και την τουαλέτα του ξενοδοχείου;δεν μπορεί να εξηγήσει για εμένα και τώρα είναι αυτό που γράφει για εμένα κορυφή,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα άντε βγάλε άκρη,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα, άντε βγάλε άκρη, άντε βγάλε συμπέρασμα, λοιπόν προχωράμε,την έχω ζαλησει με μυνηματα, βέβαια την έχω ζαλησει με μυνηματα γιατί σε κάθε ραντεβού που κάνω το κανονίζω από την προηγούμενη μέρα γιατί εγώ είμαι από την Θήβα και θέλω να ξέρω ότι θα γίνει σίγουρα το ραντεβού την επόμενη μέρα,πάμε παρακάτω, από αρχή με κατάλαβε αλλά επειδή την παρακαλούσα, έκανε ραντεβού μαζί μου και σηχαθηκε και νόμιζε ότι θα ξερασει με αυτά που έκανα στο μπάνιο,να μας πει η κοπέλα τι έκανα στο μπάνιο και νόμιζε ότι θα ξερασει;Και με τις κινήσεις μου είμαι περίεργος να μας το εξηγήσει και αυτό αν θέλει η κοπέλα από το ΑΝΑΤΟΛΙΚΌ ΜΠΛΟΚ,δεν είμαι επικίνδυνος, χαρήκαμε πάρα πάρα πάρα πολύ για την πληροφορία και εδώ είναι κορυφή αυτό που λέει, ότι μπορεί η κάθε κοπέλα να με κάνει ότι θέλει αλλά αυτή η κοπέλα που τα έγραψε αυτά,δεν θα ξαναέκανε ραντεβού μαζί μου, λοιπόν είδες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, ότι η φίλη σου,του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ, γράψει συνέχεια για εμένα αντιφάσεις, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, λοιπόν πάλι σε ταπωσα, πάλι έγινες ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ και ΡΌΜΠΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΗ, γιατί είσαι βρωμιάρα και κακία στην ψυχή, είσαι ΚΑΡΙΟΛΑ, είσαι ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, είσαι ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ, είσαι ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, είσαι μια ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,για αυτό στο ξαναλέω κόψε τις μαλακίες με εμένα, αυτά να τα λες σε αυτούς που σε παίρνει, όχι σε εμένα, γιατί εγώ στο ξαναλέω είμαι βλάχος από την Θήβα, ρώτησε τι πάει να πει Θήβα, λοιπόν στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές, θα στο γράψω και άλλη μία, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
 

Ntaffy2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2021
Μηνύματα
430
Κριτικές
4
Like
1.103
Πόντοι
361
Τι μαλακίες λες πάλι ρε ΝΟΎΜΕΡΟ,ρε ΘΈΑΤΡΟ,ρε ΌΡΓΙΟ της κοινωνίας,εγώ με την Μυρτώ έκανα ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη, ρώτησε την αν θέλεις που είναι και φίλη σου και έμεινα και πάρα πάρα πολύ ευχαριστημένος από το ραντεβού με την Μυρτώ για αυτό το ραντεβού έγραψα εγώ την πάρα πάρα πολύ καλή κριτική για την Μυρτώ, αυτό το ραντεβού που γράφεις εσύ ότι έγινε στο ξενοδοχείο Πρίαμος GLS, είναι άλλη μέρα, ρώτησε την φίλη σου να σου εξηγήσει πριν γράψεις τις μαλακίες σου και όταν σου εξηγούν να καταλαβαίνεις τι σου λένε ρε ΝΟΎΜΕΡΟ,ρε ΘΈΑΤΡΟ,ρε ΌΡΓΙΟ της κοινωνίας!!
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Τι λέει η φίλη σου,τι λέει η φίλη σου,που από ότι καταλαβαίνω είναι του ανατολικού μπλοκ, λοιπόν τι λέει,πληρώνω όλα καλά, καλό παιδί είμαι, αλλά απλά είμαι τρελός,που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα μόνο εκείνη ξέρει, τέλος πάντων προχωράμε, στο κρεβάτι όλα καλά είμαι,το μπάνιο και την τουαλέτα την κάνω σκάτα,τι την κάνω σκάτα, όταν κάνω ντουζ η τουαλέτα σκάτα γίνεται, μήπως ήθελε να της καθαρίσω και την τουαλέτα του ξενοδοχείου;δεν μπορεί να εξηγήσει για εμένα και τώρα είναι αυτό που γράφει για εμένα κορυφή,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα άντε βγάλε άκρη,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα, άντε βγάλε άκρη, άντε βγάλε συμπέρασμα, λοιπόν προχωράμε,την έχω ζαλησει με μυνηματα, βέβαια την έχω ζαλησει με μυνηματα γιατί σε κάθε ραντεβού που κάνω το κανονίζω από την προηγούμενη μέρα γιατί εγώ είμαι από την Θήβα και θέλω να ξέρω ότι θα γίνει σίγουρα το ραντεβού την επόμενη μέρα,πάμε παρακάτω, από αρχή με κατάλαβε αλλά επειδή την παρακαλούσα, έκανε ραντεβού μαζί μου και σηχαθηκε και νόμιζε ότι θα ξερασει με αυτά που έκανα στο μπάνιο,να μας πει η κοπέλα τι έκανα στο μπάνιο και νόμιζε ότι θα ξερασει;Και με τις κινήσεις μου είμαι περίεργος να μας το εξηγήσει και αυτό αν θέλει η κοπέλα από το ΑΝΑΤΟΛΙΚΌ ΜΠΛΟΚ,δεν είμαι επικίνδυνος, χαρήκαμε πάρα πάρα πάρα πολύ για την πληροφορία και εδώ είναι κορυφή αυτό που λέει, ότι μπορεί η κάθε κοπέλα να με κάνει ότι θέλει αλλά αυτή η κοπέλα που τα έγραψε αυτά,δεν θα ξαναέκανε ραντεβού μαζί μου, λοιπόν είδες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, ότι η φίλη σου,του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ, γράψει συνέχεια για εμένα αντιφάσεις, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, λοιπόν πάλι σε ταπωσα, πάλι έγινες ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ και ΡΌΜΠΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΗ, γιατί είσαι βρωμιάρα και κακία στην ψυχή, είσαι ΚΑΡΙΟΛΑ, είσαι ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, είσαι ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ, είσαι ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, είσαι μια ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,για αυτό στο ξαναλέω κόψε τις μαλακίες με εμένα, αυτά να τα λες σε αυτούς που σε παίρνει, όχι σε εμένα, γιατί εγώ στο ξαναλέω είμαι βλάχος από την Θήβα, ρώτησε τι πάει να πει Θήβα, λοιπόν στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές, θα στο γράψω και άλλη μία, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Τι μαλακίες λες πάλι ρε ΝΟΎΜΕΡΟ,ρε ΘΈΑΤΡΟ,ρε ΌΡΓΙΟ της κοινωνίας,εγώ με την Μυρτώ έκανα ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη, ρώτησε την αν θέλεις που είναι και φίλη σου και έμεινα και πάρα πάρα πολύ ευχαριστημένος από το ραντεβού με την Μυρτώ για αυτό το ραντεβού έγραψα εγώ την πάρα πάρα πολύ καλή κριτική για την Μυρτώ, αυτό το ραντεβού που γράφεις εσύ ότι έγινε στο ξενοδοχείο Πρίαμος GLS, είναι άλλη μέρα, ρώτησε την φίλη σου να σου εξηγήσει πριν γράψεις τις μαλακίες σου και όταν σου εξηγούν να καταλαβαίνεις τι σου λένε ρε ΝΟΎΜΕΡΟ,ρε ΘΈΑΤΡΟ,ρε ΌΡΓΙΟ της κοινωνίας!!
Ξέρεις γιατί γλυτώνεις εσύ; Η Μυρτώ δεν μπαίνει στη διαδικασία να απαντήσει. Αλλά θα απαντήσω εγώ για εκείνη.

Δεν θα διαφημίσω και τα ξενοδοχεία στην: Αργυρούπολη ήρθε πρώτη φορά και μόλις μπήκε στο δωμάτιο και είδε όσα είδε έφυγε η κοπέλα και στο Μοσχάτο με αλλο τηλέφωνο ήρθε και μόλις άνοιξες την πόρτα σε είδε και Γειά σας.

Εδώ το τελειώνω και καλό μεσημέρι.

Πάω να μου κάνουν η κριτικοί γαμησια μέχρι να φτιάξω δρόμο να φτάσω Αθήνα ... ..
 
Τελευταία τροποποίηση:

Ntaffy2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2021
Μηνύματα
430
Κριτικές
4
Like
1.103
Πόντοι
361
Τι είδε ρε η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη,τι είδε;Να μας πει τι είδε; Εμένα ξαπλωμένο να βλέπω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση και μάλιστα ήταν το ποδόσφαιρο το euro, παρακάτω ήρθε η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και έφυγε; Έτσι σου λέει;Πες της φίλης σου της Μυρτώς δεν κάναμε ραντεβού μίας ώρας στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη;Ναι η όχι;Πες τα μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,να τα πεις εσύ και η φίλη σου η Μυρτώ,τι είδε στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και δεν της άρεσε; Αλλά έκατσε στο ραντεβού μας και καλά έκανε κατά την ταπεινή μου προσωπική άποψη γιατί έτσι πρέπει να είναι η σωστή επαγγελματίας αν δεν κινδυνεύει και από εμένα στο έγραψε και η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ ότι από εμένα δεν κινδυνεύει καμμία μα καμμία κοπέλα,η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ τα έγραψε που έκανε ραντεβού μαζί μου και εγώ προσωπικά πέρασα πάρα πάρα πολύ καλά μαζί με την φίλη σου την Μυρτώ και δεύτερον η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο θύμωσε και έφυγε γιατί την είχα πάρει από άλλο τηλέφωνο για ραντεβού και νόμιζε ότι την κορόιδευα και θύμωσε και έφυγε,πες τις αλήθειες και τα πράγματα όπως έγιναν στην πραγματικότητα,που ανακατεύεις τα πράγματα για να καλύψεις τα ψέματα σου και τις πουτανιες σου,τι είδε η φίλη σου η Μυρτώ,η "καλή",η "ευγενική" ,"η κυρία",η "φινετσατη",η "στυλατη",τι είδε στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο κανένα τέρας;κανέναν χοντρό; Κανέναν άσχημο; Τότε στο πρώτο ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη γιατί περάσαμε υπέροχα, γιατί εγώ προσωπικά πέρασα υπέροχα μαζί με την Μυρτώ,πες τις αλήθειες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ που πας να ανακατέψεις τα πράγματα και να τα καμουφλάρεις όπως εσύ θέλεις,δεν έχει τέτοιες μαλακίες σε εμένα δεν περνάνε, αυτές οι πουτανιες σε εμένα δεν περνάνε,τέτοιες πουτανιες σε εμένα τον Θηβαίο δεν περνάνε και καμουφλάρισματα και ανακατεματα σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο δεν περνάνε,πουτανιες και κουτοπονηριες δεν έχει και δεν περνάνε σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο,μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ, μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, άντε να κάνεις την δουλειά σου τώρα,να σε ξεσκίσουν,να σε σπάσουν στον ΠΟΥΤΣΟ από μουνι από κώλο και από όλες τις τρύπες οι Κρητικοί,στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές στο ξαναγράφω και άλλη και μία φορά ,ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Τι είδε ρε η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη,τι είδε;Να μας πει τι είδε; Εμένα ξαπλωμένο να βλέπω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση και μάλιστα ήταν το ποδόσφαιρο το euro, παρακάτω ήρθε η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και έφυγε; Έτσι σου λέει;Πες της φίλης σου της Μυρτώς δεν κάναμε ραντεβού μίας ώρας στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη;Ναι η όχι;Πες τα μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,να τα πεις εσύ και η φίλη σου η Μυρτώ,τι είδε στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και δεν της άρεσε; Αλλά έκατσε στο ραντεβού μας και καλά έκανε κατά την ταπεινή μου προσωπική άποψη γιατί έτσι πρέπει να είναι η σωστή επαγγελματίας αν δεν κινδυνεύει και από εμένα στο έγραψε και η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ ότι από εμένα δεν κινδυνεύει καμμία μα καμμία κοπέλα,η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ τα έγραψε που έκανε ραντεβού μαζί μου και εγώ προσωπικά πέρασα πάρα πάρα πολύ καλά μαζί με την φίλη σου την Μυρτώ και δεύτερον η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο θύμωσε και έφυγε γιατί την είχα πάρει από άλλο τηλέφωνο για ραντεβού και νόμιζε ότι την κορόιδευα και θύμωσε και έφυγε,πες τις αλήθειες και τα πράγματα όπως έγιναν στην πραγματικότητα,που ανακατεύεις τα πράγματα για να καλύψεις τα ψέματα σου και τις πουτανιες σου,τι είδε η φίλη σου η Μυρτώ,η "καλή",η "ευγενική" ,"η κυρία",η "φινετσατη",η "στυλατη",τι είδε στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο κανένα τέρας;κανέναν χοντρό; Κανέναν άσχημο; Τότε στο πρώτο ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη γιατί περάσαμε υπέροχα, γιατί εγώ προσωπικά πέρασα υπέροχα μαζί με την Μυρτώ,πες τις αλήθειες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ που πας να ανακατέψεις τα πράγματα και να τα καμουφλάρεις όπως εσύ θέλεις,δεν έχει τέτοιες μαλακίες σε εμένα δεν περνάνε, αυτές οι πουτανιες σε εμένα δεν περνάνε,τέτοιες πουτανιες σε εμένα τον Θηβαίο δεν περνάνε και καμουφλάρισματα και ανακατεματα σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο δεν περνάνε,πουτανιες και κουτοπονηριες δεν έχει και δεν περνάνε σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο,μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ, μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, άντε να κάνεις την δουλειά σου τώρα,να σε ξεσκίσουν,να σε σπάσουν στον ΠΟΥΤΣΟ από μουνι από κώλο και από όλες τις τρύπες οι Κρητικοί,στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές στο ξαναγράφω και άλλη και μία φορά ,ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
Κλαίω πραγματικά .
 

Drunk Sinatra

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2023
Μηνύματα
590
Κριτικές
2
Like
2.907
Πόντοι
726
Τι είδε ρε η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη,τι είδε;Να μας πει τι είδε; Εμένα ξαπλωμένο να βλέπω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση και μάλιστα ήταν το ποδόσφαιρο το euro, παρακάτω ήρθε η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και έφυγε; Έτσι σου λέει;Πες της φίλης σου της Μυρτώς δεν κάναμε ραντεβού μίας ώρας στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη;Ναι η όχι;Πες τα μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,να τα πεις εσύ και η φίλη σου η Μυρτώ,τι είδε στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη και δεν της άρεσε; Αλλά έκατσε στο ραντεβού μας και καλά έκανε κατά την ταπεινή μου προσωπική άποψη γιατί έτσι πρέπει να είναι η σωστή επαγγελματίας αν δεν κινδυνεύει και από εμένα στο έγραψε και η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ ότι από εμένα δεν κινδυνεύει καμμία μα καμμία κοπέλα,η κοπέλα του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ τα έγραψε που έκανε ραντεβού μαζί μου και εγώ προσωπικά πέρασα πάρα πάρα πολύ καλά μαζί με την φίλη σου την Μυρτώ και δεύτερον η φίλη σου η Μυρτώ στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο θύμωσε και έφυγε γιατί την είχα πάρει από άλλο τηλέφωνο για ραντεβού και νόμιζε ότι την κορόιδευα και θύμωσε και έφυγε,πες τις αλήθειες και τα πράγματα όπως έγιναν στην πραγματικότητα,που ανακατεύεις τα πράγματα για να καλύψεις τα ψέματα σου και τις πουτανιες σου,τι είδε η φίλη σου η Μυρτώ,η "καλή",η "ευγενική" ,"η κυρία",η "φινετσατη",η "στυλατη",τι είδε στο ξενοδοχείο Πρίαμος στο Μοσχάτο κανένα τέρας;κανέναν χοντρό; Κανέναν άσχημο; Τότε στο πρώτο ραντεβού μαζί της στο ξενοδοχείο Σάλεμ στην Αργυρούπολη γιατί περάσαμε υπέροχα, γιατί εγώ προσωπικά πέρασα υπέροχα μαζί με την Μυρτώ,πες τις αλήθειες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ που πας να ανακατέψεις τα πράγματα και να τα καμουφλάρεις όπως εσύ θέλεις,δεν έχει τέτοιες μαλακίες σε εμένα δεν περνάνε, αυτές οι πουτανιες σε εμένα δεν περνάνε,τέτοιες πουτανιες σε εμένα τον Θηβαίο δεν περνάνε και καμουφλάρισματα και ανακατεματα σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο δεν περνάνε,πουτανιες και κουτοπονηριες δεν έχει και δεν περνάνε σε εμένα τον Βλάχο τον Θηβαίο,μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, μωρη ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ, μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, άντε να κάνεις την δουλειά σου τώρα,να σε ξεσκίσουν,να σε σπάσουν στον ΠΟΥΤΣΟ από μουνι από κώλο και από όλες τις τρύπες οι Κρητικοί,στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές στο ξαναγράφω και άλλη και μία φορά ,ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!
Τελικά ρε τύπε, για εξήγησέ μου, σε τι έγκειται η υπεροχή των βλάχων από τη Θήβα;
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
Τελικά ρε τύπε, για εξήγησέ μου, σε τι έγκειται η υπεροχή των βλάχων από τη Θήβα;
Είναι πιο κοντά στην Αθήνα από τους βλάχους της υπόλοιπης Ελλάδας!!!!
:cheesy::cheesy::cheesy:
Άσχετο!!! Έχει η Θήβα βλάχους;;;; :think:
Νόμιζα ότι είναι Αρβανίτες!!!
 

Drunk Sinatra

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2023
Μηνύματα
590
Κριτικές
2
Like
2.907
Πόντοι
726
Είναι πιο κοντά στην Αθήνα από τους βλάχους της υπόλοιπης Ελλάδας!!!!
:cheesy::cheesy::cheesy:
Άσχετο!!! Έχει η Θήβα βλάχους;;;; :think:
Νόμιζα ότι είναι Αρβανίτες!!!
Κι εγώ έτσι ξέρω
Αρβανίτες και γύφτους, αλλά προφανώς μάθαν ότι γαμιώμαστε πλακώσανε κι οι (Θηβαίοι) βλάχοι
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom