Τι λέει η φίλη σου,τι λέει η φίλη σου,που από ότι καταλαβαίνω είναι του ανατολικού μπλοκ, λοιπόν τι λέει,πληρώνω όλα καλά, καλό παιδί είμαι, αλλά απλά είμαι τρελός,που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα μόνο εκείνη ξέρει, τέλος πάντων προχωράμε, στο κρεβάτι όλα καλά είμαι,το μπάνιο και την τουαλέτα την κάνω σκάτα,τι την κάνω σκάτα, όταν κάνω ντουζ η τουαλέτα σκάτα γίνεται, μήπως ήθελε να της καθαρίσω και την τουαλέτα του ξενοδοχείου;δεν μπορεί να εξηγήσει για εμένα και τώρα είναι αυτό που γράφει για εμένα κορυφή,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα άντε βγάλε άκρη,είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, είμαι ΚΑΘΑΡΌΣ αλλά βρωμιάρης, χαχαχα, άντε βγάλε άκρη, άντε βγάλε συμπέρασμα, λοιπόν προχωράμε,την έχω ζαλησει με μυνηματα, βέβαια την έχω ζαλησει με μυνηματα γιατί σε κάθε ραντεβού που κάνω το κανονίζω από την προηγούμενη μέρα γιατί εγώ είμαι από την Θήβα και θέλω να ξέρω ότι θα γίνει σίγουρα το ραντεβού την επόμενη μέρα,πάμε παρακάτω, από αρχή με κατάλαβε αλλά επειδή την παρακαλούσα, έκανε ραντεβού μαζί μου και σηχαθηκε και νόμιζε ότι θα ξερασει με αυτά που έκανα στο μπάνιο,να μας πει η κοπέλα τι έκανα στο μπάνιο και νόμιζε ότι θα ξερασει;Και με τις κινήσεις μου είμαι περίεργος να μας το εξηγήσει και αυτό αν θέλει η κοπέλα από το ΑΝΑΤΟΛΙΚΌ ΜΠΛΟΚ,δεν είμαι επικίνδυνος, χαρήκαμε πάρα πάρα πάρα πολύ για την πληροφορία και εδώ είναι κορυφή αυτό που λέει, ότι μπορεί η κάθε κοπέλα να με κάνει ότι θέλει αλλά αυτή η κοπέλα που τα έγραψε αυτά,δεν θα ξαναέκανε ραντεβού μαζί μου, λοιπόν είδες μωρη ΞΕΦΤΊΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑ, μωρη ΚΑΡΙΟΛΑ, μωρη ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, μωρη ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, ότι η φίλη σου,του ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΎ ΜΠΛΟΚ, γράψει συνέχεια για εμένα αντιφάσεις, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, συνέχεια αντιφάσεις έγραψε για εμένα, λοιπόν πάλι σε ταπωσα, πάλι έγινες ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ και ΡΌΜΠΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΗ, γιατί είσαι βρωμιάρα και κακία στην ψυχή, είσαι ΚΑΡΙΟΛΑ, είσαι ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ, είσαι ΑΡΧΙΞΕΦΤΊΛΑ, είσαι ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΆΝΑ, είσαι μια ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ,για αυτό στο ξαναλέω κόψε τις μαλακίες με εμένα, αυτά να τα λες σε αυτούς που σε παίρνει, όχι σε εμένα, γιατί εγώ στο ξαναλέω είμαι βλάχος από την Θήβα, ρώτησε τι πάει να πει Θήβα, λοιπόν στο έχω γράψει πάρα πάρα πολλές φορές, θα στο γράψω και άλλη μία, ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!!