Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Ναι ισχύειΚάτι είδα για Θεσσαλονίκη από Τετάρτη??
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλημέρα μωρό τέλος του μήνα κοντάΚαλημέρα
Αθήνα πότε επιστρέφεις;
Ναι ισχύειΚάτι είδα για Θεσσαλονίκη από Τετάρτη??
Καλημέρα μωρό τέλος του μήνα κοντάΚαλημέρα
Αθήνα πότε επιστρέφεις;
Άντε να σε δούμεΝαι ισχύει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλημέρα μωρό τέλος του μήνα κοντά
Τι πρόγραμμα κάνεις Τζένη???Ναι ισχύει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλημέρα μωρό τέλος του μήνα κοντά
καλο ΣΚ και σε σενα Αστερι της Ν. ΣμυρνηςΚαλό Σαββατοκύριακο αγάπες μου.
Δε μου λες φιλαράκι επειδή τον τελευταίο καιρό σε παρακολουθώ και η αλήθεια είναι ότι μου έχει κινηθεί λίγο το ενδιαφέρον, τραβάς κάνα ζόρι μαζί μου και δεν το ξέρω? Από που και ως που γράφεις στο νήμα μου κάτι που πιστεύω δεν σε αφορά και και σου πέφτει λόγο? Σ έχω βάλει να κάνεις ενημέρωση για την πάρτι μου η σου έχει ανάθεση ποιος άλλος να το κάνεις?καλο ΣΚ και σε σενα Αστερι της Ν. Σμυρνης![]()
εσυ τραβας ιδιαιτερο ζορι μαλλον μαζι μουΔε μου λες φιλαράκι επειδή τον τελευταίο καιρό σε παρακολουθώ και η αλήθεια είναι ότι μου έχει κινηθεί λίγο το ενδιαφέρον, τραβάς κάνα ζόρι μαζί μου και δεν το ξέρω? Από που και ως που γράφεις στο νήμα μου κάτι που πιστεύω δεν σε αφορά και και σου πέφτει λόγο? Σ έχω βάλει να κάνεις ενημέρωση για την πάρτι μου η σου έχει ανάθεση ποιος άλλος να το κάνεις?
Τζένη Τζένη Αθήνα πλέον..;Η μόνο επαρχία;
Θα έρθω και Αθήνα καρδιά μου.Τζένη Τζένη Αθήνα πλέον..;Η μόνο επαρχία;
Και γιατί ανακατεύεις περιοχές? Πληρώνεσαι για αυτό? Με ειρωνεύεσαι κιόλας?εσυ τραβας ιδιαιτερο ζορι μαλλον μαζι μου![]()
εγω παραπανω απο ενα γεια σου δεν ανεφερα φιλαρακι
μα δεν το ειπα για κακο προς Θεου με παραξηγησεςΚαι γιατί ανακατεύεις περιοχές? Πληρώνεσαι για αυτό? Με ειρωνεύεσαι κιόλας?
Ναι για πες ποτέ ;τζεναρα μου..ποτε ερχεσαι αθηνα ριξε μια ενημερωσει να ξερουμε να κανονισουμε...ελοιζω συντομααα
Ωραία είναι η τελευταία φορά που αναφέρεις κάτι στο νήμα μου εγώ δεν σου ζήτησα τίποτα και πόσο μάλλον να γράφεις προσωπικά πράγματα για μένα από την στιγμή που δεν σου έχω δώσει δικαιώματα να το κάνεις.μα δεν το ειπα για κακο προς Θεου με παραξηγησες
Περίπου πότε;Θα έρθω και Αθήνα καρδιά μου.