Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Σε κάποιες, τα έξτρα κιλάκια τους πάνε.Καλησπέρα μωράκια μου καλό φθινόπωρο σε όλους επανήλθα λοιπόν και είμαι εδώ προς το παρόν Αθήνα για το Σεπτέμβρη. Μαυρισμένη κάργα και με κάποια κιλάκια πάρα πάνω αλλά πάντα μες στην καύλα.
Τα κιλάκια φεύγουν, η καύλα ποτέ!Καλησπέρα μωράκια μου καλό φθινόπωρο σε όλους επανήλθα λοιπόν και είμαι εδώ προς το παρόν Αθήνα για το Σεπτέμβρη. Μαυρισμένη κάργα και με κάποια κιλάκια πάρα πάνω αλλά πάντα μες στην καύλα.
Κάπου είδα μια αγγελία της που λέει ότι είναι Κρήτητι γινεται ρε τζεναρα καβλα μου..θα κανεις ραντεβου αθηνα τελικα?
Καλημέρα κουκλάρα !!! Που σε βρίσκουμε αυτή την εποχή ?Καλημέρα καυλες μου.
Που σε πετυχαίνουμε;Καλημέρα να έχετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα με πολλές διαθέσεις.
Χανιά.Που σε πετυχαίνουμε;
Σύντομα καρδιά μου.Λάρισα πότε θα έρθεις?
Κάτι είδα για Θεσσαλονίκη από Τετάρτη??Χανιά.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλημέρα κ@υλαΚαλημέρα να έχετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα με πολλές διαθέσεις.