Zimpampoue89
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 512
- Like
- 1.615
- Πόντοι
- 206
Πόσο θα κάτσεις Κρήτη??
Και πόσο θα ήθελα και εγώ να σταματήσεις να γράψεις πράγματα τα οποία δεν γίνονται και δεν θα γίνουν πότε όμως.Πόσο θέλω να χύσω αυτόν τον αφράτο κωλο δεν λεγεται
Κρίμα που έχουν λοιπόν
Ευχαριστώ για την διαφήμιση αλλά σταματα λίγο λίγο γιατί δεν προλαβαίνω με την δουλειά.Κρίμα που έχουν γίνει ηδη
Καρδιά μου από το τι ήμουν Λάρισα σε ξενοδοχείο με πισίνα μέχρι ότι μου εχυσες κωλο και πόδια υπάρχει μεγάλη απόσταση εγώ σε αυτό αναφέρομαι και εσύ φέτος βρήκες να κάνεις λογαριασμό για να γράψεις αυτά? Και πες πως το είχα κάνει που δεν το κάνω ποιος ο λόγος να κάθεσαι να τα γράψεις αυτά εδώ? Καλό θα ήταν αν θες να γράψεις κάτι για όποια κοπέλα θες να μην την φέρεις σε δύσκολη θέση γιατί δεν είναι ωραίο. Καλό μεσημέρι και το κόβω εδώ.Τεσπά το κόβω εδώ απλά για να.μην υπάρχει η υπόνοια ότι λέω ψέματα πριν 2 3 χρόνια σε ένα πολύ ωραίο ξενοδοχείο με.πισινα.στη Λάρισα δεν υπάρχει λόγος να πω.το ονομα.του.ξενοδοχειου εσύ κτλβες
Εντάξει έχεις δίκιο πάνω σε μια στιγμή έγραψα απερίσκεπτα συγνωμηΚαρδιά μου από το τι ήμουν Λάρισα σε ξενοδοχείο με πισίνα μέχρι ότι μου εχυσες κωλο και πόδια υπάρχει μεγάλη απόσταση εγώ σε αυτό αναφέρομαι και εσύ φέτος βρήκες να κάνεις λογαριασμό για να γράψεις αυτά? Και πες πως το είχα κάνει που δεν το κάνω ποιος ο λόγος να κάθεσαι να τα γράψεις αυτά εδώ? Καλό θα ήταν αν θες να γράψεις κάτι για όποια κοπέλα θες να μην την φέρεις σε δύσκολη θέση γιατί δεν είναι ωραίο. Καλό μεσημέρι και το κόβω εδώ.
Προς.βολο. η Θεσσαλία γενικώς θα ανέβεις ?
Που έχει χαθεί η Τζένη? Είναι ακόμα Χανιά? Δεν απαντάει στο κινητό. Για τη ακρίβεια φαίνεται κλειστό
Καλησπέρα είσαι ακόμα Κρήτη και αν ναι σε ποια πόλη?
Καλησπερουδια , έτοιμη και πάλι κοντά σας.
ΘεάΚαρδιά μου από το τι ήμουν Λάρισα σε ξενοδοχείο με πισίνα μέχρι ότι μου εχυσες κωλο και πόδια υπάρχει μεγάλη απόσταση εγώ σε αυτό αναφέρομαι και εσύ φέτος βρήκες να κάνεις λογαριασμό για να γράψεις αυτά? Και πες πως το είχα κάνει που δεν το κάνω ποιος ο λόγος να κάθεσαι να τα γράψεις αυτά εδώ? Καλό θα ήταν αν θες να γράψεις κάτι για όποια κοπέλα θες να μην την φέρεις σε δύσκολη θέση γιατί δεν είναι ωραίο. Καλό μεσημέρι και το κόβω εδώ.
Κατά διαστήματα εργάζεται από όσο θυμάμαιΞέρουμε αν η Τζένη δουλεύει? Που βρίσκεται?
Αυτό το διάστημα ξέρουμε τι κάνει?Κατά διαστήματα εργάζεται από όσο θυμάμαι