Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
σε κοβω να ψηφισεις Καρυ
εισαι ψεκι-επιπεδιστης;
κάρυ με χέρια και πόδια


ΑΝ με πείσει με το πρόγραμμα της θα είμαι αυστηρός αλλά δίκαιος


όλοι θέλουμε δε θέλουμε επιπεδιστές είμαστε αφού ο κυριάκος έχει αφήσει μόνο ίσιωμα δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.325
Like
117.548
Πόντοι
16.631
κάρυ με χέρια και πόδια


ΑΝ με πείσει με το πρόγραμμα της θα είμαι αυστηρός αλλά δίκαιος


όλοι θέλουμε δε θέλουμε επιπεδιστές είμαστε αφού ο κυριάκος έχει αφήσει μόνο ίσιωμα δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο
α ΒΡΕ κακομοιρη
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Αυτή θα σου εξηγήσει τι πρέπει να γίνει με το αγροτικό στο 15λεπτο που λες? Εδώ δεν μπορεί να σου εξηγήσει ο υπουργός...έχεις κρίνει και τον υπουργό κατά τον ίδιο τρόπο?

Όταν ο κυριάκος έβγαινε και έλεγε ότι θα τελειώσει το πελατειακό κράτος αιτιολόγησε και πως θα το κάνει? όταν παραδέχτηκε ότι απέτυχε μας εξήγησε γιατί δεν τα πήγε καλά? ή απλά "ανέλαβε την πολιτική ευθύνη"???

Εσύ τώρα ζητάς από την καρυστιανού αυτά που δεν τολμάς ούτε να ψελλίσεις στο κόμμα σου...

με τόσο χτύπημα που ρίχνουν όλοι αριστεροί και δεξιοί...εγώ αν ήμουν η καρυστιανού θα σας άφηνα κάνα 6μηνο ακόμα να χτυπιέστε έτσι για το γαμώτο
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή με την σύγκριση με τον χ υπουργό .
Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα και απο αυτούς που περνούν τον πήχη, κάνουμε την σύγκριση.
Εγώ , για να ακολουθήσω λίγο το σκεπτικό σου περί καθαρότητας, δεν δέχομαι να πολιτικολογεί κάποιος που δεν έχει πει τις θέσεις του. Η πόρτα ανοιχτή, να τοποθετηθεί και βλέπουμε.
Μην ανησυχείς, οι αεριτζίδες , έχουν μικρή ζωή.....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή με την σύγκριση με τον χ υπουργό .
Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα και απο αυτούς που περνούν τον πήχη, κάνουμε την σύγκριση.
Εγώ , για να ακολουθήσω λίγο το σκεπτικό σου περί καθαρότητας, δεν δέχομαι να πολιτικολογεί κάποιος που δεν έχει πει τις θέσεις του. Η πόρτα ανοιχτή, να τοποθετηθεί και βλέπουμε.
Μην ανησυχείς, οι αεριτζίδες , έχουν μικρή ζωή.....
Λίγο φάσκεις και αντιφάσκεις

Από τη μία την κρίνεις ως ασόβαρη σε σχέση με τους υπόλοιπους που έχουν μια πορεία και εμπειρία στα πολιτικά δρώμενα

από την άλλη μου λες κρίνεται αυτόνομα...από τη μία λες ότι όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος αλλά αυτή την περνάς κόσκινο πριν δεις αποτέλεσμα...

Και εγώ πολιτικολογώ...και εσύ και οι αγρότες στα μπλόκα και όλοι. Τι πάει να πει δε δέχεσαι? δέχεσαι να σε κοροϊδεύει η κυβέρνηση μέσα στα μούτρα ας πούμε αλλά όχι να μιλάει πολύ η καρυστιανού?

Η ένσταση μου είναι στο ότι έτρεξες να την κρίνεις ως ασόβαρη πριν ακόμα προλάβει να σου πει τις θέσεις της...όχι μόνο εσύ βέβαια

σε ενοχλεί που "πολιτικολογεί" αλλά δεν σε ενοχλεί που ο υπουργός σε δουλεύει κανονικά.

Στην Ελλάδα οι αεριτζίδες προχωράνε ΜΟΝΟ...γίνονται βουλευτές και υπουργοί και μπαίνουν στην κλίκα της σέκτας...όσοι έχουν κάτι να πουν (καλό ή κακό δεν έχει σημασία) τους φτύνει το σύστημα και τους βάζει στην άκρη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom