Δεν καταλαβαίνω την εμμονή με την σύγκριση με τον χ υπουργό .
Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα και απο αυτούς που περνούν τον πήχη, κάνουμε την σύγκριση.
Εγώ , για να ακολουθήσω λίγο το σκεπτικό σου περί καθαρότητας, δεν δέχομαι να πολιτικολογεί κάποιος που δεν έχει πει τις θέσεις του. Η πόρτα ανοιχτή, να τοποθετηθεί και βλέπουμε.
Μην ανησυχείς, οι αεριτζίδες , έχουν μικρή ζωή.....
Λίγο φάσκεις και αντιφάσκεις
Από τη μία την κρίνεις ως ασόβαρη σε σχέση με τους υπόλοιπους που έχουν μια πορεία και εμπειρία στα πολιτικά δρώμενα
από την άλλη μου λες κρίνεται αυτόνομα...από τη μία λες ότι όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος αλλά αυτή την περνάς κόσκινο πριν δεις αποτέλεσμα...
Και εγώ πολιτικολογώ...και εσύ και οι αγρότες στα μπλόκα και όλοι. Τι πάει να πει δε δέχεσαι? δέχεσαι να σε κοροϊδεύει η κυβέρνηση μέσα στα μούτρα ας πούμε αλλά όχι να μιλάει πολύ η καρυστιανού?
Η ένσταση μου είναι στο ότι έτρεξες να την κρίνεις ως ασόβαρη πριν ακόμα προλάβει να σου πει τις θέσεις της...όχι μόνο εσύ βέβαια
σε ενοχλεί που "πολιτικολογεί" αλλά δεν σε ενοχλεί που ο υπουργός σε δουλεύει κανονικά.
Στην Ελλάδα οι αεριτζίδες προχωράνε ΜΟΝΟ...γίνονται βουλευτές και υπουργοί και μπαίνουν στην κλίκα της σέκτας...όσοι έχουν κάτι να πουν (καλό ή κακό δεν έχει σημασία) τους φτύνει το σύστημα και τους βάζει στην άκρη.