athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.289
- Like
- 117.423
- Πόντοι
- 16.631
είμαι άθεος κουμουνιστής κατσαπλιάς μπολσεβίκος
είμαι άθεος κουμουνιστής κατσαπλιάς μπολσεβίκος
ο φασισμός εδώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΠΑΛΙ
ειμαι δημοκρατηςο φασισμός εδώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
αυτό θα το κρίνει το ΛΑΙΚΟ δικαστήριοειμαι δημοκρατης

εγω δηλαδηαυτό θα το κρίνει το ΛΑΙΚΟ δικαστήριο![]()
το λαικό δικαστήριο αποτελείτε από εμας τους κατσαπλιάδεςεγω δηλαδη
θα σε γδαρω και θα φτιαξω πολυθρονατο λαικό δικαστήριο αποτελείτε από εμας τους κατσαπλιάδες
εσύ θα πρέπει να ασπαστείς τον κουμουνισμό αλλιώς θα σε στείλουμε στο γκούλαγκ για το καλό σου
ο Λαός της Αυτόνομης Σοσιαλιστής Ελληνοσοβιετίας αποφάσισε και σε έκρινε ένοχοθα σε γδαρω και θα φτιαξω πολυθρονα
θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλαο Λαός της Αυτόνομης Σοσιαλιστής Ελληνοσοβιετίας αποφάσισε και σε έκρινε ένοχο
θα πας ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε ξερονήσι και θα δούμε πόσο θα ΚΑΤΣΕΙΣ
αν είναι από τα δικά μας τα Ελληνικά μπορεί να μην παίρνει μπροστά μόνο για τις σέλφι των υπουργών τα έχουμεθα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα
οχι γερμανικα θα ειναι τα καλααν είναι από τα δικά μας τα Ελληνικά μπορεί να μην παίρνει μπροστά μόνο για τις σέλφι των υπουργών τα έχουμε

Θα βγει με την ντουντούκα και θα φωνάζει "εδώ bourdelacom, εδώ bourdelacom"θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα
γερμανοί δε δίνουν τον πυρετό τους σιγά μη σου δώσουν και τανκςοχι γερμανικα θα ειναι τα καλα![]()
ΓΡΑΦΙΚΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ αγορασουμε τανκ του τα καλα κιολαςγερμανοί δε δίνουν τον πυρετό τους σιγά μη σου δώσουν και τανκς
είστε τόσο φτωχοί που δεν έχετε ούτε λεφτά για καύσιμα για τα τανκςΓΡΑΦΙΚΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ αγορασουμε τανκ του τα καλα κιολας
ερχεται η ωρα μουείστε τόσο φτωχοί που δεν έχετε ούτε λεφτά για καύσιμα για τα τανκς
τσίπουρο πετάτε μέσα και προσεύχεστε να πάρει μπρος

θα κατέβεις υποψήφιος με πλεύση ελευθερίας?ερχεται η ωρα μου![]()
με το κομμα του Βασιλιαθα κατέβεις υποψήφιος με πλεύση ελευθερίας?
με μπιμπίλα στο ίδιο ψηφοδέλτιομε το κομμα του Βασιλια

σε κοβω να ψηφισεις Καρυμε μπιμπίλα στο ίδιο ψηφοδέλτιο![]()