είμαι άθεος κουμουνιστής κατσαπλιάς μπολσεβίκος ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΠΑΛΙ
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.541 Saul έγραψε: είμαι άθεος κουμουνιστής κατσαπλιάς μπολσεβίκος Κλικ για ολόκληρη προβολή... ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΠΑΛΙ
Saul έγραψε: είμαι άθεος κουμουνιστής κατσαπλιάς μπολσεβίκος Κλικ για ολόκληρη προβολή... ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΠΑΛΙ
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.542 athinaios44 έγραψε: ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΠΑΛΙ Κλικ για ολόκληρη προβολή... ο φασισμός εδώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
athinaios44 έγραψε: ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΠΑΛΙ Κλικ για ολόκληρη προβολή... ο φασισμός εδώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.543 Saul έγραψε: ο φασισμός εδώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Κλικ για ολόκληρη προβολή... ειμαι δημοκρατης
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.544 athinaios44 έγραψε: ειμαι δημοκρατης Κλικ για ολόκληρη προβολή... αυτό θα το κρίνει το ΛΑΙΚΟ δικαστήριο
athinaios44 έγραψε: ειμαι δημοκρατης Κλικ για ολόκληρη προβολή... αυτό θα το κρίνει το ΛΑΙΚΟ δικαστήριο
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.545 Saul έγραψε: αυτό θα το κρίνει το ΛΑΙΚΟ δικαστήριο Κλικ για ολόκληρη προβολή... εγω δηλαδη
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.546 athinaios44 έγραψε: εγω δηλαδη Κλικ για ολόκληρη προβολή... το λαικό δικαστήριο αποτελείτε από εμας τους κατσαπλιάδες εσύ θα πρέπει να ασπαστείς τον κουμουνισμό αλλιώς θα σε στείλουμε στο γκούλαγκ για το καλό σου
athinaios44 έγραψε: εγω δηλαδη Κλικ για ολόκληρη προβολή... το λαικό δικαστήριο αποτελείτε από εμας τους κατσαπλιάδες εσύ θα πρέπει να ασπαστείς τον κουμουνισμό αλλιώς θα σε στείλουμε στο γκούλαγκ για το καλό σου
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.547 Saul έγραψε: το λαικό δικαστήριο αποτελείτε από εμας τους κατσαπλιάδες εσύ θα πρέπει να ασπαστείς τον κουμουνισμό αλλιώς θα σε στείλουμε στο γκούλαγκ για το καλό σου Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα σε γδαρω και θα φτιαξω πολυθρονα
Saul έγραψε: το λαικό δικαστήριο αποτελείτε από εμας τους κατσαπλιάδες εσύ θα πρέπει να ασπαστείς τον κουμουνισμό αλλιώς θα σε στείλουμε στο γκούλαγκ για το καλό σου Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα σε γδαρω και θα φτιαξω πολυθρονα
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.548 athinaios44 έγραψε: θα σε γδαρω και θα φτιαξω πολυθρονα Κλικ για ολόκληρη προβολή... ο Λαός της Αυτόνομης Σοσιαλιστής Ελληνοσοβιετίας αποφάσισε και σε έκρινε ένοχο θα πας ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε ξερονήσι και θα δούμε πόσο θα ΚΑΤΣΕΙΣ
athinaios44 έγραψε: θα σε γδαρω και θα φτιαξω πολυθρονα Κλικ για ολόκληρη προβολή... ο Λαός της Αυτόνομης Σοσιαλιστής Ελληνοσοβιετίας αποφάσισε και σε έκρινε ένοχο θα πας ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε ξερονήσι και θα δούμε πόσο θα ΚΑΤΣΕΙΣ
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.549 Saul έγραψε: ο Λαός της Αυτόνομης Σοσιαλιστής Ελληνοσοβιετίας αποφάσισε και σε έκρινε ένοχο θα πας ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε ξερονήσι και θα δούμε πόσο θα ΚΑΤΣΕΙΣ Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα
Saul έγραψε: ο Λαός της Αυτόνομης Σοσιαλιστής Ελληνοσοβιετίας αποφάσισε και σε έκρινε ένοχο θα πας ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε ξερονήσι και θα δούμε πόσο θα ΚΑΤΣΕΙΣ Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.550 athinaios44 έγραψε: θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... αν είναι από τα δικά μας τα Ελληνικά μπορεί να μην παίρνει μπροστά μόνο για τις σέλφι των υπουργών τα έχουμε
athinaios44 έγραψε: θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... αν είναι από τα δικά μας τα Ελληνικά μπορεί να μην παίρνει μπροστά μόνο για τις σέλφι των υπουργών τα έχουμε
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.551 Saul έγραψε: αν είναι από τα δικά μας τα Ελληνικά μπορεί να μην παίρνει μπροστά μόνο για τις σέλφι των υπουργών τα έχουμε Κλικ για ολόκληρη προβολή... οχι γερμανικα θα ειναι τα καλα
Saul έγραψε: αν είναι από τα δικά μας τα Ελληνικά μπορεί να μην παίρνει μπροστά μόνο για τις σέλφι των υπουργών τα έχουμε Κλικ για ολόκληρη προβολή... οχι γερμανικα θα ειναι τα καλα
Διαγραμμένο μέλος 199662 Ανώτερος Εγγρ. 17 Ιουλ 2020 Μηνύματα 5.696 Κριτικές 35 Like 13.192 Πόντοι 5.946 11 Ιαν 2026 #65.552 athinaios44 έγραψε: θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Θα βγει με την ντουντούκα και θα φωνάζει "εδώ bourdelacom, εδώ bourdelacom"
athinaios44 έγραψε: θα ερθω με ΕΝΑ τανκ να σου μπουμπουνισω την κεφαλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Θα βγει με την ντουντούκα και θα φωνάζει "εδώ bourdelacom, εδώ bourdelacom"
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.553 athinaios44 έγραψε: οχι γερμανικα θα ειναι τα καλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... γερμανοί δε δίνουν τον πυρετό τους σιγά μη σου δώσουν και τανκς
athinaios44 έγραψε: οχι γερμανικα θα ειναι τα καλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... γερμανοί δε δίνουν τον πυρετό τους σιγά μη σου δώσουν και τανκς
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.554 Saul έγραψε: γερμανοί δε δίνουν τον πυρετό τους σιγά μη σου δώσουν και τανκς Κλικ για ολόκληρη προβολή... ΓΡΑΦΙΚΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ αγορασουμε τανκ του τα καλα κιολας
Saul έγραψε: γερμανοί δε δίνουν τον πυρετό τους σιγά μη σου δώσουν και τανκς Κλικ για ολόκληρη προβολή... ΓΡΑΦΙΚΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ αγορασουμε τανκ του τα καλα κιολας
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.555 athinaios44 έγραψε: ΓΡΑΦΙΚΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ αγορασουμε τανκ του τα καλα κιολας Κλικ για ολόκληρη προβολή... είστε τόσο φτωχοί που δεν έχετε ούτε λεφτά για καύσιμα για τα τανκς τσίπουρο πετάτε μέσα και προσεύχεστε να πάρει μπρος
athinaios44 έγραψε: ΓΡΑΦΙΚΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕ αγορασουμε τανκ του τα καλα κιολας Κλικ για ολόκληρη προβολή... είστε τόσο φτωχοί που δεν έχετε ούτε λεφτά για καύσιμα για τα τανκς τσίπουρο πετάτε μέσα και προσεύχεστε να πάρει μπρος
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.556 Saul έγραψε: είστε τόσο φτωχοί που δεν έχετε ούτε λεφτά για καύσιμα για τα τανκς τσίπουρο πετάτε μέσα και προσεύχεστε να πάρει μπρος Κλικ για ολόκληρη προβολή... ερχεται η ωρα μου
Saul έγραψε: είστε τόσο φτωχοί που δεν έχετε ούτε λεφτά για καύσιμα για τα τανκς τσίπουρο πετάτε μέσα και προσεύχεστε να πάρει μπρος Κλικ για ολόκληρη προβολή... ερχεται η ωρα μου
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.557 athinaios44 έγραψε: ερχεται η ωρα μου Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα κατέβεις υποψήφιος με πλεύση ελευθερίας?
athinaios44 έγραψε: ερχεται η ωρα μου Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα κατέβεις υποψήφιος με πλεύση ελευθερίας?
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.558 Saul έγραψε: θα κατέβεις υποψήφιος με πλεύση ελευθερίας? Κλικ για ολόκληρη προβολή... με το κομμα του Βασιλια
Saul έγραψε: θα κατέβεις υποψήφιος με πλεύση ελευθερίας? Κλικ για ολόκληρη προβολή... με το κομμα του Βασιλια
Saul Ανώτερος Εγγρ. 23 Αυγ 2020 Μηνύματα 30.647 Like 29.696 Πόντοι 6.256 11 Ιαν 2026 #65.559 athinaios44 έγραψε: με το κομμα του Βασιλια Κλικ για ολόκληρη προβολή... με μπιμπίλα στο ίδιο ψηφοδέλτιο
athinaios44 έγραψε: με το κομμα του Βασιλια Κλικ για ολόκληρη προβολή... με μπιμπίλα στο ίδιο ψηφοδέλτιο
athinaios44 Ανώτατος Εγγρ. 19 Μαΐ 2018 Μηνύματα 69.308 Like 117.496 Πόντοι 16.631 11 Ιαν 2026 #65.560 Saul έγραψε: με μπιμπίλα στο ίδιο ψηφοδέλτιο Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε κοβω να ψηφισεις Καρυ εισαι ψεκι-επιπεδιστης;
Saul έγραψε: με μπιμπίλα στο ίδιο ψηφοδέλτιο Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε κοβω να ψηφισεις Καρυ εισαι ψεκι-επιπεδιστης;