Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Πρώτα κρίνε αυτούς που ψήφισες, υποστηρίζεις και κυβερνούν, δηλ. Άδωνη, Βορίδη, Πλεύρη, Λοβέρδο. Μετά κρίνε και τους άλλους καραγκιόζηδες.
Αυτούς τους έχω κρίνει. Απο εκεί και πέρα στις κρίσεις δεν υπάρχει συμψηφισμός. Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Ο φανρατούρης είναι εμετός σίγουρα δεν χωράει αμφιβολία

ενώ ο Λοβέρδος δεν είναι? :confused:
Ο Λοβέρδος είναι εμετός. Απλά θεωρεί οτι με έναν δικηγορίστικο λόγο, θα σε φέρει βόλτα.
Συμψηφισμός δεν υπάρχει στους εμετούς. Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα. Αρα συμφωνούμε.
 

pipa(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2020
Μηνύματα
962
Κριτικές
3
Like
2.231
Πόντοι
446
Αυτούς τους έχω κρίνει. Απο εκεί και πέρα στις κρίσεις δεν υπάρχει συμψηφισμός. Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα.
Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο, ούτε θα κάτσω να ψάξω όλα τα γραφόμενά σου για να σε διαψεύσω, αλλά γενικά η τάση σου είναι να κρίνεις την αντιπολίτευση και όχι τα παρτάλια που κυβερνούν και μας επηρεάζουν.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο, ούτε θα κάτσω να ψάξω όλα τα γραφόμενά σου για να σε διαψεύσω, αλλά γενικά η τάση σου είναι να κρίνεις την αντιπολίτευση και όχι τα παρτάλια που κυβερνούν και μας επηρεάζουν.
Κοίτα , για να είμαι σαφής.
Η τάση που λες είναι σωστή. Γιατί απλά αυτοί με ενοχλούν περισσότερο. Και δεν κρίνω εν γένει την αντιπολίτευση, αλλά συγκεκριμένα άτομα και κινήσεις. Π.χ. Δεν με έχεις δει να γράφω κάτι για το ΠΑΣΟΚ..
Παρτάλια είναι όλοι (και οι 300). Δεν αντιλέγω.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Ο Λοβέρδος είναι εμετός. Απλά θεωρεί οτι με έναν δικηγορίστικο λόγο, θα σε φέρει βόλτα.
Συμψηφισμός δεν υπάρχει στους εμετούς. Ο καθένας κρίνεται αυτόνομα. Αρα συμφωνούμε.
βέβαια και άλλοι ήταν πασόκοι και είδαν το φως το αληθινό το μπλε...πχ φλωρίδης..πιερακάκης κτλπ :confused:

δεν συμφωνούμε....εγώ πιστεύω ότι το 99% των βουλευτών δεν έχει κανένα πολιτικό πρόσημο (εκτός αν μιλάμε για φασίστες) εγώ λέω ότι ο άδωνης πχ...θα κατέβαινε και με το ΚΚΕ αν έπαιρνε εξουσία ποτέ
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
βέβαια και άλλοι ήταν πασόκοι και είδαν το φως το αληθινό το μπλε...πχ φλωρίδης..πιερακάκης κτλπ :confused:

δεν συμφωνούμε....εγώ πιστεύω ότι το 99% των βουλευτών δεν έχει κανένα πολιτικό πρόσημο (εκτός αν μιλάμε για φασίστες) εγώ λέω ότι ο άδωνης πχ...θα κατέβαινε και με το ΚΚΕ αν έπαιρνε εξουσία ποτέ
Σου είπε κανεις οχι?? Δεν το βλέπουμε?? Π.χ. Κουντουρά. Καθαρά δεξιά ΝΔ-ΑΝΕΛ-ΣΥΡΙΖΑ και ευρωπαική αριστερά....

Η μόνη διαφωνία μας είναι οτι και οι εμφανιζόμενοι νέοι (π.χ. Καρυστιανού) είναι ίδιοι και περιστοιχίζονται απο παλιούς.....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Σου είπε κανεις οχι?? Δεν το βλέπουμε?? Π.χ. Κουντουρά. Καθαρά δεξιά ΝΔ-ΑΝΕΛ-ΣΥΡΙΖΑ και ευρωπαική αριστερά....

Η μόνη διαφωνία μας είναι οτι και οι εμφανιζόμενοι νέοι (π.χ. Καρυστιανού) είναι ίδιοι και περιστοιχίζονται απο παλιούς.....
Η καρυστιανού θα ήταν ίδια αν είχε καμιά όρεξη να ασχοληθεί με την πολιτική αν το είχε κάνει πριν πεθάνει το παιδί της

και πριν περάσει 3 χρόνια με το κράτος να επιχειρεί οργανωμένη δολοφονία του χαρακτήρα της και να προσπαθεί να της βάλει τρικλοποδιές.

Αν τελικά στο κόμμα αυτό μπουν φαραντούρηδες και τέτοιοι θα λυπηθώ πολύ αλλά δεν θα χαρακτηρίζει την ίδια...αυτή είναι άσχετη

και αν πρόκειται ποτέ να εμπιστευθώ κάποιον πολιτικό αυτή έχει πολύ πιο καθαρό και τίμιο κίνητρο από τα κοπρόσκυλα των ζαίων ή τους μαφιόζους της νδ.

όπως και να το δεις αυτό το αφήγημα που περιγράφεις δεν βγαίνει....μην το προσπαθείς καν.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Η καρυστιανού θα ήταν ίδια αν είχε καμιά όρεξη να ασχοληθεί με την πολιτική αν το είχε κάνει πριν πεθάνει το παιδί της

και πριν περάσει 3 χρόνια με το κράτος να επιχειρεί οργανωμένη δολοφονία του χαρακτήρα της και να προσπαθεί να της βάλει τρικλοποδιές.

Αν τελικά στο κόμμα αυτό μπουν φαραντούρηδες και τέτοιοι θα λυπηθώ πολύ αλλά δεν θα χαρακτηρίζει την ίδια...αυτή είναι άσχετη

και αν πρόκειται ποτέ να εμπιστευθώ κάποιον πολιτικό αυτή έχει πολύ πιο καθαρό και τίμιο κίνητρο από τα κοπρόσκυλα των ζαίων ή τους μαφιόζους της νδ.

όπως και να το δεις αυτό το αφήγημα που περιγράφεις δεν βγαίνει....μην το προσπαθείς καν.
Αποψη σου. Διαφωνώ. Το να δικαιολογείς κάποιον που πολιτεύεται ως άσχετο δεν οδηγεί πουθενά
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Αποψη σου. Διαφωνώ. Το να δικαιολογείς κάποιον που πολιτεύεται ως άσχετο δεν οδηγεί πουθενά
Μα τωρα τη βαφτιζει ασχετη γιατι προφανως βλεπει οτι δεν υπαρχει καν καραβι, οχι οτι πηγαινει και στα βραχια, ακομα δεν εχει δημιουργηθει καραβι. Οποτε πεταμε ενα «ειναι ασχετη» και ξεπλενουμε οτι μαλακια εχει κανει ή προκειται να κανει (που ερχεται με μαθηματικη ακριβεια).
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Μα τωρα τη βαφτιζει ασχετη γιατι προφανως βλεπει οτι δεν υπαρχει καν καραβι, οχι οτι πηγαινει και στα βραχια, ακομα δεν εχει δημιουργηθει καραβι. Οποτε πεταμε ενα «ειναι ασχετη» και ξεπλενουμε οτι μαλακια εχει κανει ή προκειται να κανει (που ερχεται με μαθηματικη ακριβεια).
καλά αυτή γιατρός είναι, αρκετά τρομακτικό αλλά ήταν ιδιώτης,
συγχωρείται κάπως η ασχετοσύνη

η άλλη η εισαγγελέας εφετών από τη λάρισα;
που εκτοξεύει θρησκόληπτες μεταφυσικές φαντασιώσεις
είχε εξουσία, πρότεινε ποινές. επικίνδυνη.
ελπίζω να αποτελεί εξαίρεση
και στη δίκη να αφαιρέσουν τον ιησού από την αίθουσα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
καλά αυτή γιατρός είναι, αρκετά τρομακτικό αλλά ήταν ιδιώτης,
συγχωρείται κάπως η ασχετοσύνη

η άλλη η εισαγγελέας εφετών από τη λάρισα;
που εκτοξεύει θρησκόληπτες μεταφυσικές φαντασιώσεις
είχε εξουσία, πρότεινε ποινές. επικίνδυνη.
ελπίζω να αποτελεί εξαίρεση
και στη δίκη να αφαιρέσουν τον ιησού από την αίθουσα
Καλα, δεν στεκομαι γενικοτερα με τους ανθρωπους μπροστα στην ιδιοτητα τους, δεν ειναι πανακεια αυτο, υπαρχουν πολλα αλλα που μπορεις να αξιολογησεις περα απο την ιδιοτητα. Ο καλυτερος επαγγελματιας μπορει να ειναι ο χειροτερος, κοινωνικα αμορφωτος και ελλεινος ανθρωπος και το αντιθετο.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Αποψη σου. Διαφωνώ. Το να δικαιολογείς κάποιον που πολιτεύεται ως άσχετο δεν οδηγεί πουθενά
Ε ναι σιγά μην δε διαφωνούσες :confused:

Δεν καταλαβαίνεις τι λέω οπότε να το πω πιο καθαρά :

Δεν χρειάζεται να την δικαιολογήσω...δεν έχει κάνει κάτι μεμπτό...δεν έχει βρώμικο παρελθόν όπως άλλοι γαλάζιοι, πράσινοι, ροζ κτλπ

δεν έχει ανακοινώσει κόμμα ακόμα και δεν έχει βγάλει καν πρόγραμμα...μπορεί να βγάλει και να λέει μαλακίες...που το ξέρεις? μπορεί να βγάλει και να λέει σωστά και μετρημένα πράγματα....

εσύ (και όλοι οι προσκείμενοι στην ΝΔ και τον σύριζα) την έχετε δικάσει και την κατακρίνετε πριν ακόμα την ακούσετε...και επειδή δεν μπορείτε να της προσάψετε κάτι λέτε ότι δεν είναι σοβαρή επειδή δεν έχει ξανά ασχοληθεί με την πολιτική.

Αυτό είναι άκρως ΑΝΤΙδημοκρατική πρακτική...σαν να λες ότι ο μονάρχης θα περνάει τα δικαιώματα στους απογόνους (αυτό γίνεται μέσες άκρες)

και αν αυτοί που είναι σχετικοί με την πολιτική τα πήγαιναν και κάπως καλά να πω πάει στο διάλο....αλλά εδώ οι σχετικοί είναι επικίνδυνοι...τα έχουν κάνει σκατά...

όπως σου είπα και την άλλη φορά...κοιτάξτε να καθαρίσετε το κόμμα από την αυτοκρατορική αυλή και μετά ξανά ζητάτε τα ρέστα :confused:

Αυτό που δεν οδηγεί πουθενά είναι να θες κάτι να αλλάξει και να ξανά ψηφίζεις τους ίδιους που σε κατέστρεψαν.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Ε ναι σιγά μην δε διαφωνούσες :confused:

Δεν καταλαβαίνεις τι λέω οπότε να το πω πιο καθαρά :

Δεν χρειάζεται να την δικαιολογήσω...δεν έχει κάνει κάτι μεμπτό...δεν έχει βρώμικο παρελθόν όπως άλλοι γαλάζιοι, πράσινοι, ροζ κτλπ

δεν έχει ανακοινώσει κόμμα ακόμα και δεν έχει βγάλει καν πρόγραμμα...μπορεί να βγάλει και να λέει μαλακίες...που το ξέρεις? μπορεί να βγάλει και να λέει σωστά και μετρημένα πράγματα....

εσύ (και όλοι οι προσκείμενοι στην ΝΔ και τον σύριζα) την έχετε δικάσει και την κατακρίνετε πριν ακόμα την ακούσετε...και επειδή δεν μπορείτε να της προσάψετε κάτι λέτε ότι δεν είναι σοβαρή επειδή δεν έχει ξανά ασχοληθεί με την πολιτική.

Αυτό είναι άκρως ΑΝΤΙδημοκρατική πρακτική...σαν να λες ότι ο μονάρχης θα περνάει τα δικαιώματα στους απογόνους (αυτό γίνεται μέσες άκρες)

και αν αυτοί που είναι σχετικοί με την πολιτική τα πήγαιναν και κάπως καλά να πω πάει στο διάλο....αλλά εδώ οι σχετικοί είναι επικίνδυνοι...τα έχουν κάνει σκατά...

όπως σου είπα και την άλλη φορά...κοιτάξτε να καθαρίσετε το κόμμα από την αυτοκρατορική αυλή και μετά ξανά ζητάτε τα ρέστα :confused:

Αυτό που δεν οδηγεί πουθενά είναι να θες κάτι να αλλάξει και να ξανά ψηφίζεις τους ίδιους που σε κατέστρεψαν.
Να σου απαντήσω. Η πολιτική σκηνή έχει θέμα. Κονώς αποδεκτό.
Αναζηητούμε κάτι νέο , κάτι καινούργιο . Σεβαστό .
Απο εκεί και πέρα και το νέο , ελέγχεται απο τις κινήσεις του. Οι περισσότεροι έτσι την έπαθαν το 2012.
Το πρόγραμμα που θα καταθέσει , σωστό και ωραίο θα είναι (όταν το πει). Γιατί?? Διότι όπως όλα τα προγράμματα είναι γενικά και αόριστα. Προφανώς δεν θα λέει το πως θα κάνει οτι λέει. Αν το κάνει , θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.
Σήμερα κρίνεται απο την εν γένει παρουσία της. Π.χ. δεν έχει ανακοινώσει κόμμα , αλλά πάει στα μπλόκα. Ως τι ?? Ως τεθλιμμένη μάνα?? Με αυτά τα κριτήρια , την σχολιάζω.
Γιαυτό μην λες , οτι τηην κρίνω χωρίς να έχει κάνει κόμμα. Την κρίνω απο τις κινήσεις της και απο αυτά που λέει.
Έτσι έκρινα και τον Κασσελάκη (πριν την ανάληψη αρχηγίας ΣΥΡΙΖΑ), έτσι κρίνω και τους πάντες (π.χ. Αδωνη που πέρασε κε κόκκινο για να προλάβει να καταθέσει υποψηφιότητα για αρχηγός...) και άλλους.
Η κάθε κίνηση κρίνεται και αξιολογείται. Προφανώς ο καθένας μπορεί να εκτεθεί, αλλά θα κρίνεται και δεν είναι φασιστικό.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Να σου απαντήσω. Η πολιτική σκηνή έχει θέμα. Κονώς αποδεκτό.
Αναζηητούμε κάτι νέο , κάτι καινούργιο . Σεβαστό .
Απο εκεί και πέρα και το νέο , ελέγχεται απο τις κινήσεις του. Οι περισσότεροι έτσι την έπαθαν το 2012.
Το πρόγραμμα που θα καταθέσει , σωστό και ωραίο θα είναι (όταν το πει). Γιατί?? Διότι όπως όλα τα προγράμματα είναι γενικά και αόριστα. Προφανώς δεν θα λέει το πως θα κάνει οτι λέει. Αν το κάνει , θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.
Σήμερα κρίνεται απο την εν γένει παρουσία της. Π.χ. δεν έχει ανακοινώσει κόμμα , αλλά πάει στα μπλόκα. Ως τι ?? Ως τεθλιμμένη μάνα?? Με αυτά τα κριτήρια , την σχολιάζω.
Γιαυτό μην λες , οτι τηην κρίνω χωρίς να έχει κάνει κόμμα. Την κρίνω απο τις κινήσεις της και απο αυτά που λέει.
Έτσι έκρινα και τον Κασσελάκη (πριν την ανάληψη αρχηγίας ΣΥΡΙΖΑ), έτσι κρίνω και τους πάντες (π.χ. Αδωνη που πέρασε κε κόκκινο για να προλάβει να καταθέσει υποψηφιότητα για αρχηγός...) και άλλους.
Η κάθε κίνηση κρίνεται και αξιολογείται. Προφανώς ο καθένας μπορεί να εκτεθεί, αλλά θα κρίνεται και δεν είναι φασιστικό.
Αντιδημοκρατικό είναι να λες ότι σοβαρά μπορούν να θεωρηθούν μόνο τα άτομα που έχουν ασχοληθεί με τα κοινά.

Να περιμένεις να σου πει τι πρέσβευε και μετά αν δεν σου αρέσει να μην την ψηφίσεις.

Μέχρι στιγμής αυτή δεν έχει δώσει δείγματα γραφής οι γαλάζιες ακρίδες έχουν δώσει…τα χειρότερα.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Αντιδημοκρατικό είναι να λες ότι σοβαρά μπορούν να θεωρηθούν μόνο τα άτομα που έχουν ασχοληθεί με τα κοινά.

Να περιμένεις να σου πει τι πρέσβευε και μετά αν δεν σου αρέσει να μην την ψηφίσεις.

Μέχρι στιγμής αυτή δεν έχει δώσει δείγματα γραφής οι γαλάζιες ακρίδες έχουν δώσει…τα χειρότερα.
Δείγμα γραφής έχει δώσει.
Έπρεπε να έχει πει τι πρεσβεύει. Εχει αργήσει.
Δεν είπα οτι σοβαροί είναι αυτοί που ασχολούνται με τα κοινά. Είπα οτι σοβαρός είναι αυτός που λέει θέσεις και μετά κάνει δηλώσεις. Και οταν λέω θέσεις εννοώ οχι το αόριστο πρόγραμμα, αλλά το πως και τι θα κάνει και με τι κόστος
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Δείγμα γραφής έχει δώσει.
Έπρεπε να έχει πει τι πρεσβεύει. Εχει αργήσει.
Δεν είπα οτι σοβαροί είναι αυτοί που ασχολούνται με τα κοινά. Είπα οτι σοβαρός είναι αυτός που λέει θέσεις και μετά κάνει δηλώσεις. Και οταν λέω θέσεις εννοώ οχι το αόριστο πρόγραμμα, αλλά το πως και τι θα κάνει και με τι κόστος
Τι λες σοβαρά?

εδώ η κυβέρνηση που έχει χρέος δεν εξαγγείλει μέτρα (που χρειάζονται άμεσα οι πολίτες) και περιμένει να το κάνει κοντά στις εκλογές...για να κερδίσει ψήφους....

προεκλογικά η ΝΔ είχε πει ακριβώς τι θα κάνει? είχε αναφέρει συγκεκριμένα και κοστολογημένα για το ΤΕΚΜΑΡΤΟ ή για αυξήσεις στις εισφορές του ΕΚΦΑ???

Και έχει αργήσει αυτή που την παίρνουν από πίσω οι δημοσιογράφοι και την ρωτάνε κάθε μέρα αν θα κάνει κόμμα? Θα ανακοινώσει πρόγραμμα πριν κάνει κόμμα?

Δεν έχει δώσει κανένα δείγμα γραφής ως προς τις θέσεις της....αυτό είναι που τρώει τους γαλάζιους γιατί περιμένουν στην γωνία οι Άρηδες και οι Αδώνηδες να την αποδημήσουν.

Μήπως υπερ αναλύεις την καρυστιανού και αυτοί που κυβερνάνε λίγο σε δουλεύουν ψιλό γαζί?
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Τι λες σοβαρά?

εδώ η κυβέρνηση που έχει χρέος δεν εξαγγείλει μέτρα (που χρειάζονται άμεσα οι πολίτες) και περιμένει να το κάνει κοντά στις εκλογές...για να κερδίσει ψήφους....

προεκλογικά η ΝΔ είχε πει ακριβώς τι θα κάνει? είχε αναφέρει συγκεκριμένα και κοστολογημένα για το ΤΕΚΜΑΡΤΟ ή για αυξήσεις στις εισφορές του ΕΚΦΑ???

Και έχει αργήσει αυτή που την παίρνουν από πίσω οι δημοσιογράφοι και την ρωτάνε κάθε μέρα αν θα κάνει κόμμα? Θα ανακοινώσει πρόγραμμα πριν κάνει κόμμα?

Δεν έχει δώσει κανένα δείγμα γραφής ως προς τις θέσεις της....αυτό είναι που τρώει τους γαλάζιους γιατί περιμένουν στην γωνία οι Άρηδες και οι Αδώνηδες να την αποδημήσουν.

Μήπως υπερ αναλύεις την καρυστιανού και αυτοί που κυβερνάνε λίγο σε δουλεύουν ψιλό γαζί?
Αν θυμάσαι , σε κάποιο προηγούμενο έχω αναφέρει οτι οι κυβερνώντες και όσοι έχουν περάσει απο θέσεις , κρίνονται απο τα έργα του. Άρα και όσα λες για την ΝΔ , εντάσσονται σε αυτό. Καθαρό???
Όσοι δεν έχουν/είχαν θέσεις (Καρυστιανού, Βελό κλπ) κρίνονται για μένα, απο το να αναφέρουν αυτο που είπα. Συγκεκριμένα, για το πως , με τι κόστος και που θα βρουν αυτά τα λεφτά. Και αυτό γιατί δεν έχω δείγμα τους. Καθαρό???
Αρα δεν έχει καμία σχέση η σύγκριση που κάνεις.
Αν με δουλέυουν οι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ κλπ είμαι σε θέση να το γνωρίζω και να αναλύσω απο αυτά που λένε, τι και πως περιμένω να κινηθούν. Φυσικά δεν τους πιστεύω σε οτι λένε. Αν είναι δυνατο΄ν.
Την καρυστιανού δεν την υπεραναλύω. Εμφανίστηκε, κινείται , και απλά σχολιάζεται. Για όλους γίνεται. και στο παρον νήμα έχουν γραφτεί αρκετά post για την επανεμφάνιση του. Ετσι γίνεται. Δηλαδή να μην την σχολιάζουμε και να περιμένουμε να κινείται και μετά απο 6 μήνες να πει κάνω κόμμα για να μπορούμε να μιλήσουμε???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Αν θυμάσαι , σε κάποιο προηγούμενο έχω αναφέρει οτι οι κυβερνώντες και όσοι έχουν περάσει απο θέσεις , κρίνονται απο τα έργα του. Άρα και όσα λες για την ΝΔ , εντάσσονται σε αυτό. Καθαρό???
Όσοι δεν έχουν/είχαν θέσεις (Καρυστιανού, Βελό κλπ) κρίνονται για μένα, απο το να αναφέρουν αυτο που είπα. Συγκεκριμένα, για το πως , με τι κόστος και που θα βρουν αυτά τα λεφτά. Και αυτό γιατί δεν έχω δείγμα τους. Καθαρό???
Αρα δεν έχει καμία σχέση η σύγκριση που κάνεις.
Αν με δουλέυουν οι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ κλπ είμαι σε θέση να το γνωρίζω και να αναλύσω απο αυτά που λένε, τι και πως περιμένω να κινηθούν. Φυσικά δεν τους πιστεύω σε οτι λένε. Αν είναι δυνατο΄ν.
Την καρυστιανού δεν την υπεραναλύω. Εμφανίστηκε, κινείται , και απλά σχολιάζεται. Για όλους γίνεται. και στο παρον νήμα έχουν γραφτεί αρκετά post για την επανεμφάνιση του. Ετσι γίνεται. Δηλαδή να μην την σχολιάζουμε και να περιμένουμε να κινείται και μετά απο 6 μήνες να πει κάνω κόμμα για να μπορούμε να μιλήσουμε???
Όχι δεν είναι τίποτα από αυτά καθαρό.

Το έχω πει άπειρες φορές...τα κόμματα πριν ψηφιστούν θα πρέπει να καταθέτουν σε επίσημο όργανο τα προγράμματα τους (όχι κοστολογημένα στο 100% αυτό δεν γίνεται) και αν παρεκκλίνουν από αυτά σε σημαντικά θέματα να γίνεται δημοψήφισμα. Όχι να εκλέγονται με το "επιτελικό κράτος" και την "στήριξη των μικρομεσαίων" και μετά να βγαίνει ο ΟΠΕΚΕΠΕ και το ΤΕΚΜΑΡΤΟ.

Όταν ξέρω και ξέρεις ότι ρωτάνε τον υπουργό τι θα γίνει και αυτός απαντάει μέσω Τρικάλων...και η αντιπολίτευση το ίδιο δηλαδή....δε ξέρω αν θυμάσαι μια ηλίθια που του πασοκ που την είχε ρωτήσει ένας δημοσιογράφος τι φόρους θα πρότειναν και λέει "όχι δε θα σας πω...γιατί να σας πω" :confused::confused::confused:

Δεν μπορεί να περιμένεις από κάποια που δεν έχει καν ετοιμάσει ένα κόμμα να σου έχει ήδη έτοιμες κοστολογημένες προτάσεις. Όταν αυτοί που κυβερνούν δεν τις έχουν έτοιμες ούτε την ώρα που κυβερνούν.

Είναι παράλογο να την κρίνεις επειδή ''έχει αργήσει" ενώ αυτοί που ψηφίζεις εσύ ο ίδιος εξαγγέλλουν αόριστα και μπακάλικα και όταν πρόκειται να τα εφαρμόσουν κάνουν διαφορετικά.

Δηλαδή ο Κυριάκος όταν ζήταγε ψήφο και έλεγε "θα πατάξουμε την διαφθορά" και θα ''κλείσουμε τις τρύπες του δημοσίου" ήταν κοστολογημένος και καθαρός?

Μας δουλεύεις? όλοι οι πολιτικοί στην αοριστία βασίζονται....γιαυτό ψηφίζεις δεξιά και σου βγαίνει κουμουνισμός με ολιγάρχες κολλητούς.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.496
Πόντοι
6.256
και μετά να βγαίνει ο ΟΠΕΚΕΠΕ και το ΤΕΚΜΑΡΤΟ.
Εσύ δεν είσαι υπέρ του τεκμαρτού ;;;

Από τον επόμενο χρόνο ... με 930€ κατώτατο ....

17000€ τεκμαρτό για τους άνω των 12 ετών λειτουργίας ....

2300€ φόρος ... + 55% προκαταβολή ... σύνολο πάμε 3565€ ...
αν δεν έχουν ξοδέψει και 5100€ με κάρτες ... άλλα 450€ ....

4000€ ελάχιστος φόρος για επαγγελματιες άνω των 12 ετών λειτουργίας ...
που δεν ειναι σε βραχονησίδες, έρημα χωριά και δεν έχουν καρκίνο με 2-3 μεταστάσεις ... ή κομμένα πόδια χέρια ....


:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:

:wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
απορώ δεν αφαιρείται από τον φόρο του τρέχοντος έτους ή ήδη καταβληθείσα προκαταβολή;
ο λάκης δεν πληρώνεται ποτέ με κάρτα για να έχει να πληρώνει με κάρτα;
όλα μαύρα τα εισπράττει;
μήπως έλεγε ότι ο μητσοτάκης θα μείνει πολύ λίγο ως πρωθυπουργός κι ότι θα ξεσηκωθούν οι αγρότες;
και πόσα άλλα...
δεν έχει κρίση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom