Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.397
- Like
- 49.136
- Πόντοι
- 10.131
Νεο κομμα με τους παλιούς του Συριζα... μιλάμε για φοβερή ιδεα!!
Να σκεπαζεσαι το βραδυΣυνεργασία κόμμα τσιπρα συριζα και νέα αριστερά αυτό θα γίνει
Συσπείρωση της αριστερας
Φοβερο σκεπτικο, αφου υπαρχουν βοδια που τρεχουν να τον δουν μια χαρα θα βγαινει. Τουλαχιστον τους αλλους τους ξεβρασε η ιστορια.Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν
Πηγανε στην παρουσιαση του βιβλιου και αυτοι που τους βριζει μεσα στις σελιδες;;Θα φυγουν ολοι απο το Συριζα για να πανε στον κομμα Τσιπρα και θα μεινει μονο ο Πολακης με καμια 10αρια σκληροπυρηνικούς αριστερούς.
Πηγανε στην παρουσιαση του βιβλιου και αυτοι που τους βριζει μεσα στις σελιδες;;
Αυτή τη στιγμή ο τσιπρας θα κάνει κόμμα και θα κατέβει με κοινό ψηφοδέλτιο με σύριζα και νέα αριστεράΘα φυγουν ολοι απο το Συριζα για να πανε στον κομμα Τσιπρα και θα μεινει μονο ο Πολακης με καμια 10αρια σκληροπυρηνικούς αριστερούς.
To πρόβλημα είναι αν θα μπορέσει να μαζέψει τους δυσαρεστημένους ΔΑ/ΔΞ της κεντροαριστεράς.Αυτή τη στιγμή ο τσιπρας θα κάνει κόμμα και θα κατέβει με κοινό ψηφοδέλτιο με σύριζα και νέα αριστερά
Βασικά το κόμμα τσιπρα θα είναι ένα κέντρωο και θα προσπαθήσει να ροκανισει το πασοκ αλλά και να πάρει κέντρωους από τη ΝΔ
Αν όλα πάνε καλά ίσως ο κουλης λήξει το 2027
Μείνετε συντονισμένοι θα έρθουν πολιτικές αλλαγές και κουλης γιοκ
Αυτή τη στιγμή ο τσιπρας θα κάνει κόμμα και θα κατέβει με κοινό ψηφοδέλτιο με σύριζα και νέα αριστερά
Βασικά το κόμμα τσιπρα θα είναι ένα κέντρωο και θα προσπαθήσει να ροκανισει το πασοκ αλλά και να πάρει κέντρωους από τη ΝΔ
Αν όλα πάνε καλά ίσως ο κουλης λήξει το 2027
Μείνετε συντονισμένοι θα έρθουν πολιτικές αλλαγές και κουλης γιοκ

Στο 25% είναι βάσει ει των 80% των ερωτηθέντωνΤωρα μη μ'αναγκάσεις να γίνω...Άλεξ
Εκεί που ο Κούλης ήταν στο 25%,να βλέπει πάλι ο κοσμος τον Τσίπρα και να τον ξαναπάει στο 40
Πιο ωραία δε θα μπορούσε να περιγράψει κανείς την περίπτωση Τσίπρα, ποσό μάλλον ο Κυριάκος.....Μητσοτάκης για τσίπρα
και να διατυπώσω το ερώτημα. Εσείς θα μπαίνατε σε ένα καράβι που ο καπετάνιος το έστειλε μια φορά στα βράχια; Διαβάζοντας το βιβλίο βλέπω ότι έσπευσε να βγει πρώτος από το πλοίο, πήρε όλες τις σωσίβιες λέμβους και τα σωσίβια και έριξε όλη την ευθύνη στο πλήρωμα
Εσείς θα μπαίνετε;
εντελως παρανοικοι αυτοι οι γονοι δοσιλογων.Σφίγγουν οι κώλοι στην κουλο-παραταξη
Προβλέπω επανεμφάνιση Άλεξ![]()
Θα φας ψωμάκι τώρα με τις εκλογές θα λιγδώσεις πάλιΣτο 25% είναι βάσει ει των 80% των ερωτηθέντων
Γιατί οι άλλοι 20%δεν ξέρουν δεν απαντούν
Δεν θα ψηφίσουν
Στην κάλπη δεν υπάρχει αυτό το 20%
Εξού και η εκτίμηση ψήφου
Πού βρίσκεται στο 30%
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Μητσοτάκης για τσίπρα
και να διατυπώσω το ερώτημα. Εσείς θα μπαίνατε σε ένα καράβι που ο καπετάνιος το έστειλε μια φορά στα βράχια; Διαβάζοντας το βιβλίο βλέπω ότι έσπευσε να βγει πρώτος από το πλοίο, πήρε όλες τις σωσίβιες λέμβους και τα σωσίβια και έριξε όλη την ευθύνη στο πλήρωμα
Εσείς θα μπαίνετε;

ΠΟΙΟΣ ΕΚΛΕΨΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ;Το πρόβλημα ελλαδα είναι ότι η διαφθορά και η αναξιοκρατία δεν έχουν σταματήσει.
Μπορεί η χώρα να μπήκε στην εε μπορεί πέρασε κρίση και μνημόνια όμως τελικά δεν άλλαξε η κακία νοοτροπία η οποία είναι βαθύτερη στη κουλτούρα του τόπου
Πολλοί βρίζουν τους πολιτικούς αλλά και αυτοί είναι μέρος της κοινωνιας και της κουλτούρας
Εδώ σε τοπικό και αυτοδιοικητικο επίπεδο και πάλι γίνονται τα ίδια λάθη σκάνδαλα μίζες κλπ
Γενικά πρέπει να αλλάξει η κουλτούρα του λαού και να ξεκινήσει από τη παιδεία,με γονείς πρότυπα στη λαμογια τα παιδιά δεν θα γίνουν καλύτερα
