celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.868
- Πόντοι
- 6.256
Εδωσες το παρων στην ομιλια του αρχηγου?όπως όλοι όσοι δεν έχουν τι να κάνουν![]()


Εδωσες το παρων στην ομιλια του αρχηγου?όπως όλοι όσοι δεν έχουν τι να κάνουν![]()


Για το συγκεκριμένο , ειδικά, όποιος δεν έχει το μετρητή του σε δημόσιο ή κοινόχρηστο χώρο , δεν έχει φόβο .να σου στείλει και σένα ο ΔΕΔΔΗΕ ραβασάκι 30 χιλιάδες ευρώ και να σε κατηγορήσει για ρευματοκλοπή?
γιατί δεν ξέρω αν το έχεις πάρει χαμπάρι...αλλά βγαίνουν κάτι δύσμοιροι και λένε ότι τους χρέωσαν 30Κ και δεν υπάρχει ούτε γραφείο της υπηρεσίας να πάνε να ρωτήσουν γιατί.
και θες εσύ τώρα να με πείσεις ότι αξίζει να ασχολείσαι με τον τσίπρα....ναι ότι πεις
προπλήρωσα και 10 αντίτυπα του βιβλίου για να έχω για εμένα και για τους κοντινούς μου ανθρώπουςΕδωσες το παρων στην ομιλια του αρχηγου?![]()

Ένα μόνο νούμερο της δικτατορίας, θα έκανε και τη σημερινή ελλάδα να πετάει . Οικονομικό και επιχειρηματικό παράδεισο .Επί δικτατορίας η Ελλάδα είχε βιομηχανική παραγωγή και 7% ανάπτυξη κατ έτος την ταχύτερη στην Ευρώπη.Συνεπώς είναι εφικτό.
Τους συγκρατουμενους σου εννοειςπροπλήρωσα και 10 αντίτυπα του βιβλίου για να έχω για εμένα και για τους κοντινούς μου ανθρώπους![]()

Εξαρτάται την κατασκευήΓια το συγκεκριμένο , ειδικά, όποιος δεν έχει το μετρητή του σε δημόσιο ή κοινόχρηστο χώρο , δεν έχει φόβο .
Το ότι το 99.5% των κτιρίων είναι ρημάδια και ο μετρητής είναι φόρα παρτίδα, είναι άλλο θέμα.
Εκεί ναι , παίζει αυτό που λες, τους πηδάνε ασάλιωτα.
Να πρόσεχαν .
προσωρινάΤους συγκρατουμενους σου εννοεις![]()
έχει να κάνει με κτίριο στα @@ τους ... να πρόσεχαν ....Εξαρτάται την κατασκευή
στις περισσότερες πολυκατοικίες οι μετρητές είναι μεν μέσα στην πολυκατοικία αλλά χτυπάνε ένα κουδούνι μπαίνουν και μετράνε.
δεν έχει να κάνει με ρημάδι κτίριο.
δε ξέρω τι εννοείςέχει να κάνει με κτίριο στα @@ τους ... να πρόσεχαν ....
δεν λέω ότι είναι δίκαιο αυτό που τους κάνουν ... αλλά έπρεπε να το είχαν προσέξει πολύ περισσότερο το ζήτημα ...
Πολλοί από αυτούς που κλαίνε, φαντάζομαι ήταν τύποι που πανηγύριζαν για το τεκμαρτό ...
και παλιότερα για το μηδενικό αφορολόγητο στους επαγγελματίες ....
ήρθε η ώρα τους ...
άντε και το 7μερο 18ωρο
το σημερινό 13ώρο είναι προσωρινό !
Μπορείς να τον έχεις κλειδωμένο σε ντουλάπι .δε ξέρω τι εννοείς
να πρόσεχαν τι? να μένουν σε μονοκατοικία ή να χτίσουν παράνομα τους μετρητές?
τι σχέση μπορεί να έχουν αυτά με το τεκμαρτό γιατί ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν μπορεί να μένει σε πολυκατοικία?
ναι και αν λείπεις από το σπίτι να σου αφήσει ο μαλάκας χαρτί και να σου βγει μετά έναντι λογαριασμόςΜπορείς να τον έχεις κλειδωμένο σε ντουλάπι .
Και τι έγινε ;ναι και αν λείπεις από το σπίτι να σου αφήσει ο μαλάκας χαρτί και να σου βγει μετά έναντι λογαριασμός
και ενώ εσύ έχεις κάψει 1000 κιλοβατώρες να σου βάλουν έναντι 3000.
ότι νάνε είναι αυτάΚαι τι έγινε ;
Δεν τα χάνεις.
Από το να σου φορτώσουν ότι έκλεβες χρόνια , καλύτερα είναι .
Σε απόλυτη αντιστοιχία , με το όποιος δεν μπορεί να πληρώνει 3500€ το χρόνο φόρο να κλείσει.
Και με το όποιος δικηγόρος δεν μπορεί να πληρώνει 350€ το μήνα ΕΦΚΑ, να το κλείσει και να πάει υπάλληλος.
Σε απόλυτη αντιστοιχία με τα παραπάνω, όποιος δεν μπορεί να πληρώσει 3000 κιλοβατώρες έναντι , να πάει να μείνει σε τροχόσπιτο.
Ή τσαντήρι .
Ή άστεγος.
Όλες οι σύγχρονες δυτικές χώρες, έχουν σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού αστέγους.
Κάποια στιγμή πρέπει να εκσυγχρονιστούμε.
Οι δείκτες της οικονομίας (όχι του ΣΚΑΪ) είναι οι χειρότεροι στην Ευρωπαϊκή ήπειροΥπαρχει και αλλη αναγνωση σε αυτο:
Εαν σε εχουν βαλει στο ματι οι ολογαρχες και σου κανουν πολεμο τοτε κατι καλο κανεις .......
Συνεργασία κόμμα τσιπρα συριζα και νέα αριστερά αυτό θα γίνειΑυτός ο άνθρωπος προσπάθησε να μετατρέψει ένα κόμμα τσαντίρι σε αρχηγοκεντρικό και άρπαξε μια διαφορά κάτι λίγων μονάδων σε πρόσφατες εκλογές.
Μετά θυμόμαστε όλοι τα αποτελέσματα, παραίτηση, Κασέλας κλπ τσίρκα.......
Μας έχουν πρήξει το λοιπόν τις σκωταριές με επανεκκίνηση, ίδρυση νέου κόμματος κλπ τσίρκα.......
Και βγαίνει εψές το παλουκάρι και αρχίζει τα περί αυτοοργάνωσης κλπ τσίρκα.......
Καταλαβαίνετε όλοι, από μόνοι σας, τι έχει να γίνει στις επόμενες εκλογές![]()
Δεν είμαι δεξιός, δεν είμαι τίποτα. Πάμε παρακάτω.

Να βγει ρε παλικάρι, γιατί όχι???Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν