Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.510
Πόντοι
6.256
να σου στείλει και σένα ο ΔΕΔΔΗΕ ραβασάκι 30 χιλιάδες ευρώ και να σε κατηγορήσει για ρευματοκλοπή?

γιατί δεν ξέρω αν το έχεις πάρει χαμπάρι...αλλά βγαίνουν κάτι δύσμοιροι και λένε ότι τους χρέωσαν 30Κ και δεν υπάρχει ούτε γραφείο της υπηρεσίας να πάνε να ρωτήσουν γιατί.

και θες εσύ τώρα να με πείσεις ότι αξίζει να ασχολείσαι με τον τσίπρα....ναι ότι πεις
Για το συγκεκριμένο , ειδικά, όποιος δεν έχει το μετρητή του σε δημόσιο ή κοινόχρηστο χώρο , δεν έχει φόβο .
Το ότι το 99.5% των κτιρίων είναι ρημάδια και ο μετρητής είναι φόρα παρτίδα, είναι άλλο θέμα.
Εκεί ναι , παίζει αυτό που λες, τους πηδάνε ασάλιωτα.
Να πρόσεχαν .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.729
Πόντοι
6.256

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.510
Πόντοι
6.256
Επί δικτατορίας η Ελλάδα είχε βιομηχανική παραγωγή και 7% ανάπτυξη κατ έτος την ταχύτερη στην Ευρώπη.Συνεπώς είναι εφικτό.
Ένα μόνο νούμερο της δικτατορίας, θα έκανε και τη σημερινή ελλάδα να πετάει . Οικονομικό και επιχειρηματικό παράδεισο .

ΤΟΤΕ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ , ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ 250.000 ΑΤΟΜΑ.
Όλοι μαζί .

Πριν 2-3 χρόνια το επαγγελματικό επιμελητήριο , είχε μετρήσει 1.150.000 που πληρώνονται από το δημόσιο.
Αδιάφορο αν δεν ονομάζονται στενό δημόσιο . ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΒΑΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ .

Να είσαι ... χορεύτρια ... σε ΜΚΟ ... που τα παίρνει από τον προϋπολογισμό και μόνο ....
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ.

Και κάθε χρόνο αυξάνονται οι κρατικοδίαιτοι ... και οι κρατικοπλούσιοι .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.729
Πόντοι
6.256
Για το συγκεκριμένο , ειδικά, όποιος δεν έχει το μετρητή του σε δημόσιο ή κοινόχρηστο χώρο , δεν έχει φόβο .
Το ότι το 99.5% των κτιρίων είναι ρημάδια και ο μετρητής είναι φόρα παρτίδα, είναι άλλο θέμα.
Εκεί ναι , παίζει αυτό που λες, τους πηδάνε ασάλιωτα.
Να πρόσεχαν .
Εξαρτάται την κατασκευή

στις περισσότερες πολυκατοικίες οι μετρητές είναι μεν μέσα στην πολυκατοικία αλλά χτυπάνε ένα κουδούνι μπαίνουν και μετράνε.

δεν έχει να κάνει με ρημάδι κτίριο.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.510
Πόντοι
6.256
Εξαρτάται την κατασκευή

στις περισσότερες πολυκατοικίες οι μετρητές είναι μεν μέσα στην πολυκατοικία αλλά χτυπάνε ένα κουδούνι μπαίνουν και μετράνε.

δεν έχει να κάνει με ρημάδι κτίριο.
έχει να κάνει με κτίριο στα @@ τους ... να πρόσεχαν ....
δεν λέω ότι είναι δίκαιο αυτό που τους κάνουν ... αλλά έπρεπε να το είχαν προσέξει πολύ περισσότερο το ζήτημα ...

Πολλοί από αυτούς που κλαίνε, φαντάζομαι ήταν τύποι που πανηγύριζαν για το τεκμαρτό ...
και παλιότερα για το μηδενικό αφορολόγητο στους επαγγελματίες ....

ήρθε η ώρα τους ...

άντε και το 7μερο 18ωρο
το σημερινό 13ώρο είναι προσωρινό !
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.729
Πόντοι
6.256
έχει να κάνει με κτίριο στα @@ τους ... να πρόσεχαν ....
δεν λέω ότι είναι δίκαιο αυτό που τους κάνουν ... αλλά έπρεπε να το είχαν προσέξει πολύ περισσότερο το ζήτημα ...

Πολλοί από αυτούς που κλαίνε, φαντάζομαι ήταν τύποι που πανηγύριζαν για το τεκμαρτό ...
και παλιότερα για το μηδενικό αφορολόγητο στους επαγγελματίες ....

ήρθε η ώρα τους ...

άντε και το 7μερο 18ωρο
το σημερινό 13ώρο είναι προσωρινό !
δε ξέρω τι εννοείς

να πρόσεχαν τι? να μένουν σε μονοκατοικία ή να χτίσουν παράνομα τους μετρητές?

τι σχέση μπορεί να έχουν αυτά με το τεκμαρτό γιατί ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν μπορεί να μένει σε πολυκατοικία?
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.510
Πόντοι
6.256
δε ξέρω τι εννοείς

να πρόσεχαν τι? να μένουν σε μονοκατοικία ή να χτίσουν παράνομα τους μετρητές?

τι σχέση μπορεί να έχουν αυτά με το τεκμαρτό γιατί ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν μπορεί να μένει σε πολυκατοικία?
Μπορείς να τον έχεις κλειδωμένο σε ντουλάπι .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.729
Πόντοι
6.256
Μπορείς να τον έχεις κλειδωμένο σε ντουλάπι .
ναι και αν λείπεις από το σπίτι να σου αφήσει ο μαλάκας χαρτί και να σου βγει μετά έναντι λογαριασμός

και ενώ εσύ έχεις κάψει 1000 κιλοβατώρες να σου βάλουν έναντι 3000.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.510
Πόντοι
6.256
ναι και αν λείπεις από το σπίτι να σου αφήσει ο μαλάκας χαρτί και να σου βγει μετά έναντι λογαριασμός

και ενώ εσύ έχεις κάψει 1000 κιλοβατώρες να σου βάλουν έναντι 3000.
Και τι έγινε ;
Δεν τα χάνεις.

Από το να σου φορτώσουν ότι έκλεβες χρόνια , καλύτερα είναι .

Σε απόλυτη αντιστοιχία , με το όποιος δεν μπορεί να πληρώνει 3500€ το χρόνο φόρο να κλείσει.
Και με το όποιος δικηγόρος δεν μπορεί να πληρώνει 350€ το μήνα ΕΦΚΑ, να το κλείσει και να πάει υπάλληλος.

Σε απόλυτη αντιστοιχία με τα παραπάνω, όποιος δεν μπορεί να πληρώσει 3000 κιλοβατώρες έναντι , να πάει να μείνει σε τροχόσπιτο.
Ή τσαντήρι .
Ή άστεγος.

Όλες οι σύγχρονες δυτικές χώρες, έχουν σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού αστέγους.
Κάποια στιγμή πρέπει να εκσυγχρονιστούμε.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.729
Πόντοι
6.256
Και τι έγινε ;
Δεν τα χάνεις.

Από το να σου φορτώσουν ότι έκλεβες χρόνια , καλύτερα είναι .

Σε απόλυτη αντιστοιχία , με το όποιος δεν μπορεί να πληρώνει 3500€ το χρόνο φόρο να κλείσει.
Και με το όποιος δικηγόρος δεν μπορεί να πληρώνει 350€ το μήνα ΕΦΚΑ, να το κλείσει και να πάει υπάλληλος.

Σε απόλυτη αντιστοιχία με τα παραπάνω, όποιος δεν μπορεί να πληρώσει 3000 κιλοβατώρες έναντι , να πάει να μείνει σε τροχόσπιτο.
Ή τσαντήρι .
Ή άστεγος.

Όλες οι σύγχρονες δυτικές χώρες, έχουν σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού αστέγους.
Κάποια στιγμή πρέπει να εκσυγχρονιστούμε.
ότι νάνε είναι αυτά

και επειδή δε τα χάνεις τι έγινε? αυθαίρετα θα με τιμολογούν και θα πληρώνω εγώ το cash flow του ολιγάρχη? για μαλάκες ψάχνουν?

εγώ κάθε μήνα στέλνω την καταμέτρηση και βγάζω εκκαθαριστικό.

σίγουρα είναι καλύτερα από το να σου φορτώσουν και αυτό είναι το point...ζούμε πλέον σε μια χώρα που ο πολίτης θα φοβάται μην τον κατηγορήσει άδικα η ιδιωτική εταιρεία που διαχειρίζεται μια δομή που έπρεπε να είναι δημόσια...και που δεν έχει ούτε γραφεία να πας να συνεννοηθείς? Τριτοκοσμικά πράγματα δηλαδή.

Σε απόλυτη αναντιστοιχία είναι αυτά που λες...

τι σχέση έχει η χρέωση κατανάλωσης που ΔΕΝ έκανες....με τις εισφορές του ΕΦΚΑ που πρέπει να πληρώσεις?

Για το τεκμαρτό τα έχουμε πει μη τα ξανά λέμε.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Υπαρχει και αλλη αναγνωση σε αυτο:
Εαν σε εχουν βαλει στο ματι οι ολογαρχες και σου κανουν πολεμο τοτε κατι καλο κανεις .......
Οι δείκτες της οικονομίας (όχι του ΣΚΑΪ) είναι οι χειρότεροι στην Ευρωπαϊκή ήπειρο
Η ταυτόχρονη απαξίωση από Αμερική και Ρωσία είναι πρωτοφανής
Αγρότες (όχι εφοπλιστές) με εκατομμύρια είναι χαρακτηριστικό της διαφθοράς..
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
:happy::happy::happy::happy:
 

Συνημμένα

  • 20251004_180302.jpg
    20251004_180302.jpg
    42 KB · Εμφανίσεις: 13

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.152
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Αυτός ο άνθρωπος προσπάθησε να μετατρέψει ένα κόμμα τσαντίρι σε αρχηγοκεντρικό και άρπαξε μια διαφορά κάτι λίγων μονάδων σε πρόσφατες εκλογές.
Μετά θυμόμαστε όλοι τα αποτελέσματα, παραίτηση, Κασέλας κλπ τσίρκα.......
Μας έχουν πρήξει το λοιπόν τις σκωταριές με επανεκκίνηση, ίδρυση νέου κόμματος κλπ τσίρκα.......
Και βγαίνει εψές το παλουκάρι και αρχίζει τα περί αυτοοργάνωσης κλπ τσίρκα.......
Καταλαβαίνετε όλοι, από μόνοι σας, τι έχει να γίνει στις επόμενες εκλογές :confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.190
Κριτικές
13
Like
12.966
Αυτός ο άνθρωπος προσπάθησε να μετατρέψει ένα κόμμα τσαντίρι σε αρχηγοκεντρικό και άρπαξε μια διαφορά κάτι λίγων μονάδων σε πρόσφατες εκλογές.
Μετά θυμόμαστε όλοι τα αποτελέσματα, παραίτηση, Κασέλας κλπ τσίρκα.......
Μας έχουν πρήξει το λοιπόν τις σκωταριές με επανεκκίνηση, ίδρυση νέου κόμματος κλπ τσίρκα.......
Και βγαίνει εψές το παλουκάρι και αρχίζει τα περί αυτοοργάνωσης κλπ τσίρκα.......
Καταλαβαίνετε όλοι, από μόνοι σας, τι έχει να γίνει στις επόμενες εκλογές :confused:
Συνεργασία κόμμα τσιπρα συριζα και νέα αριστερά αυτό θα γίνει
Συσπείρωση της αριστερας
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.757
Πόντοι
456
Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Δεν είμαι δεξιός, δεν είμαι τίποτα. Πάμε παρακάτω.

Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι ελεύθερος


εύγε νέε μου, αν και στην προβατινα ελπίζεις :rockon:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.152
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αυτός τουλάχιστον έχει τα κοτσια και βγαίνει μπροστά..
Ενώ ο Βούδας, ο γιος του ταχυδρόμου, ο μιλκο κτλ, εξαφανίστηκαν
Να βγει ρε παλικάρι, γιατί όχι???
Αλλά με τις ίδιες ιδέες ξεκινάει που κάποτε τον ώθησαν στο 20%??
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom