Γιατί οι Τσέχοι και οι Πολωνοι ειναι παραγωγικοί έχουν πραγματική οικονομία,βιομηχανία,εξαγωγές.Η ελληνική οικονομία ήταν κενό κέλυφος το 2015.Αν πήγαινες στη δραχμή θα φαινόταν η γύμνια.Ο αλλος που εχει συνηθίσει παχυλό μισθο και να ψωλαρει δε θα γίνει σε μια μέρα παραγωγικός.Θελουν χρόνο αυτά.Και Τσεχία,Πολωνία μέχρι να ξεπεράσουν τα κατάλοιπα του κομμουνισμου και να γίνουν παραγωγικοί,ανταγωνιστικοι πέρασαν δεκαετίες.Η Ελλάδα είχε παχύνει και βαρύνει,είχε γίνει κουτσό άλογο.
Δεν υπάρχει γιατί αυτοί και όχι εμείς.
Η Ελλάδα με τη τσεχια έχουν ακριβώς ίδιο μέγεθος ίδιο πληθυσμό τα πάντα όλα,η Ελλάδα έχει υπέρ τη θάλασσα και το ζεστό κλίμα η Τσεχία έχει υπέρ τη καλύτερη γη για αγροτική παραγωγή και γεωγραφική θέση
Η Ελλάδα δεν εκμετάλλευτηκε τις ευκαιρίες του παρελθόντος,επενδύσεις βιομηχανίες άνοιγμα οικονομίας
Η Ελλάδα τις καλές εποχές βασικά οι πολιτικοί όχι η χώρα είχαν το μυαλό τους στη σπατάλη στον υπερκαταναλωτισμο και στους ολυμπιακούς αγώνες
Πότε ο Έλληνας δεν είχε επενδυτικό μυαλό ποτε δεν στόχευε στην παραγωγικοτητα και αυτό το πλήρωσε και θα το πληρώνει χρόνια
Στην Ελλάδα η παραγωγή θεωρούνταν ντεμοντέ η αγροτική παραγωγή το ίδιο οι ξένες επενδύσεις εξίσου,παρσ εδώ έλεγαν έχουμε τον τουρισμό και την εε να μας δίνει λεφτά είμαστε Ευρωπαίοι μας ανήκει ο ευρωπαϊκός πλούτος ώσπου όταν ήρθε η ώρα του απολογισμού ο ένας έπιανε τον κωλο του άλλου ,όταν πάνω στο τιμόνι είχες αμόρφωτους πολιτικαντιδες λαμογια κατσικοβλαχους που χόρευαν στα μπουζούκια και έσπαγαν πιάτα τότε μη περίμενες προκοπή.