Σ' αρέσει δεν αρέσει ο Τσίπρας σε έβαλε σε κανονική τροχιά. Οι προηγούμενοι απλά απέτυχαν! Και οι σοφοί Έλληνες έδωσαν ξανά την εξουσία στα λαμόγια του Κούλη για να φάνε ότι μαζέψαμε.Περίμενα να βάλει την Μέρκελ γονατιστή να ζητήσει συγγνώμη και να κουρέψει το χρέος.
Μα είμαστε σοβαροί?????
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 66K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (0 μέλη και 40 επισκέπτες)
Ο Τσίπρας με αυτά που έκανε μας φέσωσε κάποια εκκατομύρια. Θα μπορούσε με λιγότερα να είναι ΟΚ.Σ' αρέσει δεν αρέσει ο Τσίπρας σε έβαλε σε κανονική τροχιά. Οι προηγούμενοι απλά απέτυχαν! Και οι σοφοί Έλληνες έδωσαν ξανά την εξουσία στα λαμόγια του Κούλη για να φάνε ότι μαζέψαμε.
Το να πιστεύεις οτι όλοι είναι λαμόγια εκτός απο έναν , είναι δείγμα εμπάθειας και μη καθαρής σκέψης.
Ας θυμηθούμε π.χ. τα βοσκοτόπια και τις λαμογές Καλογρίτσα που δεν πρόλαβαν να ξεδιπλωθούν!!!!!!
Τώρα για τα αιματοβαμένα πλεονάσματα που λέει και ο Πολάκης, όντως υπήρξαν και δεν είναι έργο Τσίπρα. Είναι έργο τρόικας, όπως έργο τρόικας είναι η καλύτερη οικονομία του 2015 απο του 2013 κλπ.
Αν δεν το βλέπεις.... λυπάμαι....
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.533
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Όπως βλέπουμε ακόμα και εδώ μέσα ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ του Τσίπρα ζουν και βασιλεύουν ακόμα και μετά το φιάσκο με το βιβλίο του. Όχι οι κακοί προηγούμενοι φταίνε, όχι που δεν υπήρχε κρίση και ήταν φτιαχτή, όχι η Άνγκελα που ήθελε το κακό μας και οι γαλάζιοι έτρεχαν να της ρουφιανέψουν τον τσι, όχι τα μαξιλαράκια των 32 ευρώ..... ο Αλέξης ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ παραμένει 





Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εξήγησε τους λίγο σε παρακαλώ τι είναι τα 32 δις γιατί βαριέμαι αφόρητα.Ο Τσίπρας με αυτά που έκανε μας φέσωσε κάποια εκκατομύρια. Θα μπορούσε με λιγότερα να είναι ΟΚ.
Το να πιστεύεις οτι όλοι είναι λαμόγια εκτός απο έναν , είναι δείγμα εμπάθειας και μη καθαρής σκέψης.
Ας θυμηθούμε π.χ. τα βοσκοτόπια και τις λαμογές Καλογρίτσα που δεν πρόλαβαν να ξεδιπλωθούν!!!!!!
Τώρα για τα αιματοβαμένα πλεονάσματα που λέει και ο Πολάκης, όντως υπήρξαν και δεν είναι έργο Τσίπρα. Είναι έργο τρόικας, όπως έργο τρόικας είναι η καλύτερη οικονομία του 2015 απο του 2013 κλπ.
Αν δεν το βλέπεις.... λυπάμαι....
Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.Ο Τσίπρας με αυτά που έκανε μας φέσωσε κάποια εκκατομύρια. Θα μπορούσε με λιγότερα να είναι ΟΚ.
Το να πιστεύεις οτι όλοι είναι λαμόγια εκτός απο έναν , είναι δείγμα εμπάθειας και μη καθαρής σκέψης.
Ας θυμηθούμε π.χ. τα βοσκοτόπια και τις λαμογές Καλογρίτσα που δεν πρόλαβαν να ξεδιπλωθούν!!!!!!
Τώρα για τα αιματοβαμένα πλεονάσματα που λέει και ο Πολάκης, όντως υπήρξαν και δεν είναι έργο Τσίπρα. Είναι έργο τρόικας, όπως έργο τρόικας είναι η καλύτερη οικονομία του 2015 απο του 2013 κλπ.
Αν δεν το βλέπεις.... λυπάμαι....
Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ρε τράβα γαμήσου με καμιά μελιτζάνα εσύ που έχεις και άποψη παλιόπουσταΌπως βλέπουμε ακόμα και εδώ μέσα ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ του Τσίπρα ζουν και βασιλεύουν ακόμα και μετά το φιάσκο με το βιβλίο του. Όχι οι κακοί προηγούμενοι φταίνε, όχι που δεν υπήρχε κρίση και ήταν φτιαχτή, όχι η Άνγκελα που ήθελε το κακό μας και οι γαλάζιοι έτρεχαν να της ρουφιανέψουν τον τσι, όχι τα μαξιλαράκια των 32 ευρώ..... ο Αλέξης ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ παραμένει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εξήγησε τους λίγο σε παρακαλώ τι είναι τα 32 δις γιατί βαριέμαι αφόρητα.
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.239
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.010
Εσωκομματικά που ξεμπροστιασε στελέχη εμένα με πείραξε ,ότι και να έγινε το αφήνεις πίσωΚαλά εσύ τι περίμενες να κανει ο Τσιπ μέσα σε 4 χρόνια να πάρει την Πολη και τη Σικελία. Σιγά μην τον άφηναν οι εβραιοΜασωνοΒρυκολακες να κουνησει -εδώ έφευγαν Σαμαρικοι και άλλοι σύγχρονοι κουκουλοφόροι για να βάλουν τσατσιες στον κουτσό κ την γουρουνομερκελ μήπως καταφέρουν και πέσει. Μέχρι 32δις μεσ την κρίση άφησε μαξιλαράκι κ το φαγε ο τακαΤακης μαζί με τις μπλε ακρίδες. Και να σε ρωτήσω κατι- πότε ήσουν οικονομικά αρκετα πιο άνετος; Μέσα στην κρίση ή τώρα με το Ζαβο.
Τώρα η δεξιά νδ κλπ θα έχουν πατήματα να λένε για τον σύριζα και για την αριστερά.
KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 8.758
- Κριτικές
- 28
- Like
- 17.645
- Πόντοι
- 6.536
Σιγα μην σεβαστεί ο δολοφονος
Για τα λεφτά το λέει και η ΕΕ. Προφανώς αν είχε συμφωνήσει νωρίτερα θα ήταν λιγότερα τα λεφτά. Οταν υπογράφεις ένα δάνειο φεσώνεσαι. Απλά. Δεν θέλει γνώσεις οικονομικών. Τι να σου εξηγήσω?? Εκτός αν το μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν δάνειο με υποχρεώσεις.Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και για να καταλάβεις, δεν λέω οτι κακω΄ς υπέγραψε το μνημόνιο. Λέω απλά οτι με κορόιδεψε και προσπάθησε με το δημοψήφισμα να το γυρίσει πάνω μου. Οτι δηλαδή ήθελε να αγωνιστεί αλλά ο λαός είπε οχι και την πάτησε....
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Ποιος τα λέει αυτά η τραβεστί δξ; Μα κ ο Ι.Χ. να έβγαινε πρωθυπουργός πάλι κάτι θα χαν να πουν. Τα χουν κάνει όλα κωλος οι ίδιοι κ συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο κι όμως έχουν το θράσος κ βγαίνουν από πάνω να κουνάνε το δάχτυλο -οι μπλε ακρίδες.Τώρα η δεξιά νδ κλπ θα έχουν πατήματα να λένε για τον σύριζα και για την αριστερά.
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Καλά ο Τσιπ μπρος στον τακαΤακη φαντάζει Μεσίας.Ρε τράβα γαμήσου με καμιά μελιτζάνα εσύ που έχεις και άποψη παλιόπουστα
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Όπως βλέπουμε ακόμα και εδώ μέσα ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ του ζαβου ζουν και βασιλεύουν ακόμα και μετά τοσα σκανδαλα με τα θαλασσοδανεια και την μιζενς.... ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ![]()
Συνημμένα
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.533
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Τη μελιτζάνα σου τη φόρεσε στον πάτο ο Τσιπρινιο και ακόμα εκεί, θέλεις κι άλλο, όλο το μποστάνι.Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ρε τράβα γαμήσου με καμιά μελιτζάνα εσύ που έχεις και άποψη παλιόπουστα
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.533
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Καλός μαλακας και του λόγου σου, συνέχισε να γλυφοκωλιαζεις τον Ι.Χ. Τσίπρα.Ποιος τα λέει αυτά η τραβεστί δξ; Μα κ ο Ι.Χ. να έβγαινε πρωθυπουργός πάλι κάτι θα χαν να πουν. Τα χουν κάνει όλα κωλος οι ίδιοι κ συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο κι όμως έχουν το θράσος κ βγαίνουν από πάνω να κουνάνε το δάχτυλο -οι μπλε ακρίδες.







barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.533
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Και λίγο σας γαμησε, εσείς ψοφατε για περισσότερο, τώρα που λέει όλα τα πρώην συντροφια του μαλακες στα μούτρα, φαντάσου τι λέει για τους μπουφους που τον ψήφιζαν και είναι έτοιμοι να τον ξαναψηφίσουνΚαλά ο Τσιπ μπρος στον τακαΤακη φαντάζει Μεσίας.





Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Τι λε Μαρή γλυφωΚουλα με τον κουλό που δεν την παλεύει κ είναι έτοιμος για εγκλεισμό. Φαντάσου να είχες μια μονάκριβη κόρη κ να ερχόταν ένας τέτοιος παπάρας να σου την ζητούσε
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Τώρα τι θα ακούσω από κάποιον που γουστάρει σκουποξυλο στον κώλο. Έχεις έναν μαλακα κ έναν τρελό μαλακα ποιόν από τους δύο θα επιλέξεις; Τον λιγότερο μαλακα φτάσαμε να επιλέγουμε στην κάλπη.Και λίγο
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Ρε μαλεα εσένα γάμησε το σπίτι -έκαψε δάση για να βάλει γεννήτριες, σε τσίμπησε για να σε στείλει στον άλλο κόσμο κ να σε αντικαταστήσει με λθρ από τις ΜΚΟ του. Σε έκλεισε μέσα 4 χρόνια στους 4 τοίχους. Και πολλά άλλα. Και μυαλό δεν βάλατε εκεί γλυφωΚουλη. Αν δεν είχε βουλευτική ασυλία θα έπρεπε να είναι στη στενή για τις λοβητουρες που έκανε εκεί που τον είχε βάλει φυτευτο ο ελιομουρης. Αλλά ξέχασα τώρα με 450δις πεταμε στα ουράνια σαν οικονομία κ με 300δις έλλειμμα τρέχαμε στα ΔΝΤ με τα μνημόνια. Το χρεοκοπημένο κόμμα σας ξεχρεωσε τη ΔΕΗ του και τα 500μυρια φέσι ή ακόμα? Μα πόσο @υτισμος πια.Και λίγο σας γαμησε, εσείς ψοφατε για περισσότερο
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.533
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Ποσό ψεκασμένο μπολιασμένο αριστεριλα τρόλ του ΣΥΡΙΖΑ είσαι ρε μλκ; Τουλάχιστον φύτρωσε μισό αρχιδι και γράψε ότι είσαι κομμουνιστοφασιστακι να σε εκτιμήσουν λίγο παραπάνω τα συντροφιά σου ρε μλκ, μόνο οι αδερφές κρύβονται.Ρε μαλεα εσένα γάμησε το σπίτι -έκαψε δάση για να βάλει γεννήτριες, σε τσίμπησε για να σε στείλει στον άλλο κόσμο κ να σε αντικαταστήσει με λθρ από τις ΜΚΟ του. Σε έκλεισε μέσα 4 χρόνια στους 4 τοίχους. Και πολλά άλλα. Και μυαλό δεν βάλατε εκεί γλυφωΚουλη. Αν δεν είχε βουλευτική ασυλία θα έπρεπε να είναι στη στενή για τις λοβητουρες που έκανε εκεί που τον είχε βάλει φυτευτο ο ελιομουρης. Αλλά ξέχασα τώρα με 450δις πεταμε στα ουράνια σαν οικονομία κ με 300δις έλλειμμα τρέχαμε στα ΔΝΤ με τα μνημόνια. Το χρεοκοπημένο κόμμα σας ξεχρεωσε τη ΔΕΗ του και τα 500μυρια φέσι ή ακόμα? Μα πόσο @υτισμος πια.
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.239
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.010
Για μένα ο σύριζα δεν ήταν ο τσιπραςΚαι λίγο σας γαμησε, εσείς ψοφατε για περισσότερο, τώρα που λέει όλα τα πρώην συντροφια του μαλακες στα μούτρα, φαντάσου τι λέει για τους μπουφους που τον ψήφιζαν και είναι έτοιμοι να τον ξαναψηφίσουν![]()
Για μένα ο σύριζα ήταν ο λαφαζανης ο λαπαβιτσας ο βαρουφακης ο παπάς ο πολακης ο στρατουλης ο δραγασακης ο παπαδημουλης κλπ στελέχη και φίλοι μέλη
Ο σύριζα τότε κατάφερε και μάζεψε άτομα που θα τα εβαζαν με το κατεστημένο της χώρας τα λόμπι και τους ελίτ
Όλα τα στελέχη τότε ήταν μια γροθιά και ο αγώνας κοινός
Το άσχημο είναι ότι η ελπίδα που υπήρχε χάθηκε και ο λαός μια φορά σου δίνει την ευκαιρία αν δεν την τηρήσεις και τους απογοητευσεις τότε μαύρο φίδι
Δυστυχώς τώρα είναι αργά και το συστημικο λόμπι καλά κρατάει και οι ελίτ κερδοσκοπούν και μοιράζονται τον πλούτο μετάξι τους και ο μικρομεσαιος έχει φτωχοποιηθει και λέει το ψωμί ψωμακι
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.420
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.653
- Πόντοι
- 3.936
Είσαι τελικά πιο μεγάλος μ@λακας από ότι φαίνεσαι στα γραπτά σου.Εχεις και ένα μπλε σκουπόξυλο στον κώλο για να σου επηρεάζει τον εγκεφαλο και να σκέφτεσαι όλα μπλε στο ιδεατό Στρουμφοχωριό σου με τον Δρακουμέλ jr Καταρχήν Δεν ψηφίζω Τσίπρα. Ούτε πολιτική απόχρωση εχω- είμαι ελεύθερος πέρα από κομματικές παρωπιδες.Αλλά σου είπα ότι αν γινόταν εκλογές σήμερα θα έφτανα στην κάλπη ψηφίζοντας τον λιγότερο μαλακα και επικίνδυνο για την χώρα.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.533
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Είσαι τελικά πιο μεγάλος μ@λακας από ότι φαίνεσαι στα γραπτά σου.Εχεις και ένα μπλε σκουπόξυλο στον κώλο για να σου επηρεάζει τον εγκεφαλο και να σκέφτεσαι μπλε. Καταρχήν δεν ψηφίζω Τσίπρα. Ούτε πολιτική απόχρωση εχω- είμαι ελεύθερος πέρα από κομματικές παρωπιδες.Αλλά σου είπα ότι αν γινόταν εκλογές σήμερα θα έφτανα στην κάλπη ψηφίζοντας τον λιγότερο μαλακα και επικίνδυνο για την χώρα.









Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 33
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 29
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 85
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 84
- Εμφανίσεις
- 73K