Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (0 μέλη και 28 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

pipa(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2020
Μηνύματα
962
Κριτικές
3
Like
2.231
Πόντοι
446
Περίμενα να βάλει την Μέρκελ γονατιστή να ζητήσει συγγνώμη και να κουρέψει το χρέος.
Μα είμαστε σοβαροί?????
Σ' αρέσει δεν αρέσει ο Τσίπρας σε έβαλε σε κανονική τροχιά. Οι προηγούμενοι απλά απέτυχαν! Και οι σοφοί Έλληνες έδωσαν ξανά την εξουσία στα λαμόγια του Κούλη για να φάνε ότι μαζέψαμε.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.310
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Σ' αρέσει δεν αρέσει ο Τσίπρας σε έβαλε σε κανονική τροχιά. Οι προηγούμενοι απλά απέτυχαν! Και οι σοφοί Έλληνες έδωσαν ξανά την εξουσία στα λαμόγια του Κούλη για να φάνε ότι μαζέψαμε.
Ο Τσίπρας με αυτά που έκανε μας φέσωσε κάποια εκκατομύρια. Θα μπορούσε με λιγότερα να είναι ΟΚ.
Το να πιστεύεις οτι όλοι είναι λαμόγια εκτός απο έναν , είναι δείγμα εμπάθειας και μη καθαρής σκέψης.
Ας θυμηθούμε π.χ. τα βοσκοτόπια και τις λαμογές Καλογρίτσα που δεν πρόλαβαν να ξεδιπλωθούν!!!!!!
Τώρα για τα αιματοβαμένα πλεονάσματα που λέει και ο Πολάκης, όντως υπήρξαν και δεν είναι έργο Τσίπρα. Είναι έργο τρόικας, όπως έργο τρόικας είναι η καλύτερη οικονομία του 2015 απο του 2013 κλπ.
Αν δεν το βλέπεις.... λυπάμαι....
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Όπως βλέπουμε ακόμα και εδώ μέσα ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ του Τσίπρα ζουν και βασιλεύουν ακόμα και μετά το φιάσκο με το βιβλίο του. Όχι οι κακοί προηγούμενοι φταίνε, όχι που δεν υπήρχε κρίση και ήταν φτιαχτή, όχι η Άνγκελα που ήθελε το κακό μας και οι γαλάζιοι έτρεχαν να της ρουφιανέψουν τον τσι, όχι τα μαξιλαράκια των 32 ευρώ..... ο Αλέξης ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ παραμένει :jerking2::jerking2::jerking2:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ο Τσίπρας με αυτά που έκανε μας φέσωσε κάποια εκκατομύρια. Θα μπορούσε με λιγότερα να είναι ΟΚ.
Το να πιστεύεις οτι όλοι είναι λαμόγια εκτός απο έναν , είναι δείγμα εμπάθειας και μη καθαρής σκέψης.
Ας θυμηθούμε π.χ. τα βοσκοτόπια και τις λαμογές Καλογρίτσα που δεν πρόλαβαν να ξεδιπλωθούν!!!!!!
Τώρα για τα αιματοβαμένα πλεονάσματα που λέει και ο Πολάκης, όντως υπήρξαν και δεν είναι έργο Τσίπρα. Είναι έργο τρόικας, όπως έργο τρόικας είναι η καλύτερη οικονομία του 2015 απο του 2013 κλπ.
Αν δεν το βλέπεις.... λυπάμαι....
Εξήγησε τους λίγο σε παρακαλώ τι είναι τα 32 δις γιατί βαριέμαι αφόρητα.
 

pipa(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2020
Μηνύματα
962
Κριτικές
3
Like
2.231
Πόντοι
446
Ο Τσίπρας με αυτά που έκανε μας φέσωσε κάποια εκκατομύρια. Θα μπορούσε με λιγότερα να είναι ΟΚ.
Το να πιστεύεις οτι όλοι είναι λαμόγια εκτός απο έναν , είναι δείγμα εμπάθειας και μη καθαρής σκέψης.
Ας θυμηθούμε π.χ. τα βοσκοτόπια και τις λαμογές Καλογρίτσα που δεν πρόλαβαν να ξεδιπλωθούν!!!!!!
Τώρα για τα αιματοβαμένα πλεονάσματα που λέει και ο Πολάκης, όντως υπήρξαν και δεν είναι έργο Τσίπρα. Είναι έργο τρόικας, όπως έργο τρόικας είναι η καλύτερη οικονομία του 2015 απο του 2013 κλπ.
Αν δεν το βλέπεις.... λυπάμαι....
Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Όπως βλέπουμε ακόμα και εδώ μέσα ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ του Τσίπρα ζουν και βασιλεύουν ακόμα και μετά το φιάσκο με το βιβλίο του. Όχι οι κακοί προηγούμενοι φταίνε, όχι που δεν υπήρχε κρίση και ήταν φτιαχτή, όχι η Άνγκελα που ήθελε το κακό μας και οι γαλάζιοι έτρεχαν να της ρουφιανέψουν τον τσι, όχι τα μαξιλαράκια των 32 ευρώ..... ο Αλέξης ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ παραμένει :jerking2::jerking2::jerking2:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Εξήγησε τους λίγο σε παρακαλώ τι είναι τα 32 δις γιατί βαριέμαι αφόρητα.
Ρε τράβα γαμήσου με καμιά μελιτζάνα εσύ που έχεις και άποψη παλιόπουστα
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.235
Κριτικές
13
Like
13.007
Καλά εσύ τι περίμενες να κανει ο Τσιπ μέσα σε 4 χρόνια να πάρει την Πολη και τη Σικελία. Σιγά μην τον άφηναν οι εβραιοΜασωνοΒρυκολακες να κουνησει -εδώ έφευγαν Σαμαρικοι και άλλοι σύγχρονοι κουκουλοφόροι για να βάλουν τσατσιες στον κουτσό κ την γουρουνομερκελ μήπως καταφέρουν και πέσει. Μέχρι 32δις μεσ την κρίση άφησε μαξιλαράκι κ το φαγε ο τακαΤακης μαζί με τις μπλε ακρίδες. Και να σε ρωτήσω κατι- πότε ήσουν οικονομικά αρκετα πιο άνετος; Μέσα στην κρίση ή τώρα με το Ζαβο.
Εσωκομματικά που ξεμπροστιασε στελέχη εμένα με πείραξε ,ότι και να έγινε το αφήνεις πίσω
Τώρα η δεξιά νδ κλπ θα έχουν πατήματα να λένε για τον σύριζα και για την αριστερά.
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
Σιγα μην σεβαστεί ο δολοφονος

 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.310
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Για τα λεφτά το λέει και η ΕΕ. Προφανώς αν είχε συμφωνήσει νωρίτερα θα ήταν λιγότερα τα λεφτά. Οταν υπογράφεις ένα δάνειο φεσώνεσαι. Απλά. Δεν θέλει γνώσεις οικονομικών. Τι να σου εξηγήσω?? Εκτός αν το μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν δάνειο με υποχρεώσεις.

Και για να καταλάβεις, δεν λέω οτι κακω΄ς υπέγραψε το μνημόνιο. Λέω απλά οτι με κορόιδεψε και προσπάθησε με το δημοψήφισμα να το γυρίσει πάνω μου. Οτι δηλαδή ήθελε να αγωνιστεί αλλά ο λαός είπε οχι και την πάτησε....
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Τώρα η δεξιά νδ κλπ θα έχουν πατήματα να λένε για τον σύριζα και για την αριστερά.
Ποιος τα λέει αυτά η τραβεστί δξ; Μα κ ο Ι.Χ. να έβγαινε πρωθυπουργός πάλι κάτι θα χαν να πουν. Τα χουν κάνει όλα κωλος οι ίδιοι κ συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο κι όμως έχουν το θράσος κ βγαίνουν από πάνω να κουνάνε το δάχτυλο -οι μπλε ακρίδες.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Όπως βλέπουμε ακόμα και εδώ μέσα ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ του ζαβου ζουν και βασιλεύουν ακόμα και μετά τοσα σκανδαλα με τα θαλασσοδανεια και την μιζενς.... ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ :jerking2:
 

Συνημμένα

  • Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    971,9 KB · Εμφανίσεις: 11

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ρε τράβα γαμήσου με καμιά μελιτζάνα εσύ που έχεις και άποψη παλιόπουστα
Τη μελιτζάνα σου τη φόρεσε στον πάτο ο Τσιπρινιο και ακόμα εκεί, θέλεις κι άλλο, όλο το μποστάνι.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Ποιος τα λέει αυτά η τραβεστί δξ; Μα κ ο Ι.Χ. να έβγαινε πρωθυπουργός πάλι κάτι θα χαν να πουν. Τα χουν κάνει όλα κωλος οι ίδιοι κ συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο κι όμως έχουν το θράσος κ βγαίνουν από πάνω να κουνάνε το δάχτυλο -οι μπλε ακρίδες.
Καλός μαλακας και του λόγου σου, συνέχισε να γλυφοκωλιαζεις τον Ι.Χ. Τσίπρα. :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Καλά ο Τσιπ μπρος στον τακαΤακη φαντάζει Μεσίας.
Και λίγο σας γαμησε, εσείς ψοφατε για περισσότερο, τώρα που λέει όλα τα πρώην συντροφια του μαλακες στα μούτρα, φαντάσου τι λέει για τους μπουφους που τον ψήφιζαν και είναι έτοιμοι να τον ξαναψηφίσουν :jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Τι λε Μαρή γλυφωΚουλα με τον κουλό που δεν την παλεύει κ είναι έτοιμος για εγκλεισμό. Φαντάσου να είχες μια μονάκριβη κόρη κ να ερχόταν ένας τέτοιος παπάρας να σου την ζητούσε
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Τώρα τι θα ακούσω από κάποιον που γουστάρει σκουποξυλο στον κώλο. Έχεις έναν μαλακα κ έναν τρελό μαλακα ποιόν από τους δύο θα επιλέξεις; Τον λιγότερο μαλακα φτάσαμε να επιλέγουμε στην κάλπη.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Και λίγο σας γαμησε, εσείς ψοφατε για περισσότερο
Ρε μαλεα εσένα γάμησε το σπίτι -έκαψε δάση για να βάλει γεννήτριες, σε τσίμπησε για να σε στείλει στον άλλο κόσμο κ να σε αντικαταστήσει με λθρ από τις ΜΚΟ του. Σε έκλεισε μέσα 4 χρόνια στους 4 τοίχους. Και πολλά άλλα. Και μυαλό δεν βάλατε εκεί γλυφωΚουλη. Αν δεν είχε βουλευτική ασυλία θα έπρεπε να είναι στη στενή για τις λοβητουρες που έκανε εκεί που τον είχε βάλει φυτευτο ο ελιομουρης. Αλλά ξέχασα τώρα με 450δις πεταμε στα ουράνια σαν οικονομία κ με 300δις έλλειμμα τρέχαμε στα ΔΝΤ με τα μνημόνια. Το χρεοκοπημένο κόμμα σας ξεχρεωσε τη ΔΕΗ του και τα 500μυρια φέσι ή ακόμα? Μα πόσο @υτισμος πια.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Ρε μαλεα εσένα γάμησε το σπίτι -έκαψε δάση για να βάλει γεννήτριες, σε τσίμπησε για να σε στείλει στον άλλο κόσμο κ να σε αντικαταστήσει με λθρ από τις ΜΚΟ του. Σε έκλεισε μέσα 4 χρόνια στους 4 τοίχους. Και πολλά άλλα. Και μυαλό δεν βάλατε εκεί γλυφωΚουλη. Αν δεν είχε βουλευτική ασυλία θα έπρεπε να είναι στη στενή για τις λοβητουρες που έκανε εκεί που τον είχε βάλει φυτευτο ο ελιομουρης. Αλλά ξέχασα τώρα με 450δις πεταμε στα ουράνια σαν οικονομία κ με 300δις έλλειμμα τρέχαμε στα ΔΝΤ με τα μνημόνια. Το χρεοκοπημένο κόμμα σας ξεχρεωσε τη ΔΕΗ του και τα 500μυρια φέσι ή ακόμα? Μα πόσο @υτισμος πια.
Ποσό ψεκασμένο μπολιασμένο αριστεριλα τρόλ του ΣΥΡΙΖΑ είσαι ρε μλκ; Τουλάχιστον φύτρωσε μισό αρχιδι και γράψε ότι είσαι κομμουνιστοφασιστακι να σε εκτιμήσουν λίγο παραπάνω τα συντροφιά σου ρε μλκ, μόνο οι αδερφές κρύβονται.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.235
Κριτικές
13
Like
13.007
Και λίγο σας γαμησε, εσείς ψοφατε για περισσότερο, τώρα που λέει όλα τα πρώην συντροφια του μαλακες στα μούτρα, φαντάσου τι λέει για τους μπουφους που τον ψήφιζαν και είναι έτοιμοι να τον ξαναψηφίσουν :jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
Για μένα ο σύριζα δεν ήταν ο τσιπρας
Για μένα ο σύριζα ήταν ο λαφαζανης ο λαπαβιτσας ο βαρουφακης ο παπάς ο πολακης ο στρατουλης ο δραγασακης ο παπαδημουλης κλπ στελέχη και φίλοι μέλη
Ο σύριζα τότε κατάφερε και μάζεψε άτομα που θα τα εβαζαν με το κατεστημένο της χώρας τα λόμπι και τους ελίτ
Όλα τα στελέχη τότε ήταν μια γροθιά και ο αγώνας κοινός
Το άσχημο είναι ότι η ελπίδα που υπήρχε χάθηκε και ο λαός μια φορά σου δίνει την ευκαιρία αν δεν την τηρήσεις και τους απογοητευσεις τότε μαύρο φίδι
Δυστυχώς τώρα είναι αργά και το συστημικο λόμπι καλά κρατάει και οι ελίτ κερδοσκοπούν και μοιράζονται τον πλούτο μετάξι τους και ο μικρομεσαιος έχει φτωχοποιηθει και λέει το ψωμί ψωμακι
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.415
Κριτικές
6
Like
16.649
Πόντοι
3.936
Είσαι τελικά πιο μεγάλος μ@λακας από ότι φαίνεσαι στα γραπτά σου.Εχεις και ένα μπλε σκουπόξυλο στον κώλο για να σου επηρεάζει τον εγκεφαλο και να σκέφτεσαι όλα μπλε στο ιδεατό Στρουμφοχωριό σου με τον Δρακουμέλ jr Καταρχήν Δεν ψηφίζω Τσίπρα. Ούτε πολιτική απόχρωση εχω- είμαι ελεύθερος πέρα από κομματικές παρωπιδες.Αλλά σου είπα ότι αν γινόταν εκλογές σήμερα θα έφτανα στην κάλπη ψηφίζοντας τον λιγότερο μαλακα και επικίνδυνο για την χώρα.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Είσαι τελικά πιο μεγάλος μ@λακας από ότι φαίνεσαι στα γραπτά σου.Εχεις και ένα μπλε σκουπόξυλο στον κώλο για να σου επηρεάζει τον εγκεφαλο και να σκέφτεσαι μπλε. Καταρχήν δεν ψηφίζω Τσίπρα. Ούτε πολιτική απόχρωση εχω- είμαι ελεύθερος πέρα από κομματικές παρωπιδες.Αλλά σου είπα ότι αν γινόταν εκλογές σήμερα θα έφτανα στην κάλπη ψηφίζοντας τον λιγότερο μαλακα και επικίνδυνο για την χώρα.
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom