Aντε πάλι τα ίδια. Τα βασικά για σένα είναι αλλά από τα βασικά για κάποιον άλλο. Ο βασικός μισθός δε θεσμοθετήθηκε σε συνάρτηση με τις "βασικές" ανάγκες.
Αν κάποιος ΔΕ ΘΕΛΕΙ να πεινάει ή να "πεθανει από την πείνα" που λέει και ο χαζός, θα δουλέψει και 12ωρο και Σαββατοκύριακο αν χρειαστεί. Ο ελ. επ. που δουλεύει 24/7 (δε λέω για σένα) και "κονομαει" ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ;
Αν όμως θέλει να αρκείται στο βασικό και μετά να σουλατσάρει από καφέ σε καφέ και να κλαίει τη μοίρα του βρίζοντας τον Κουλη, στα παπαρια μας, τζάμπα οξυγόνο καταναλώνει.
Λες μαλακίες
ο βασικός μισθός εννοείται ότι θεσμοθετήθηκε για να υπάρχει ένα όριο με το οποίο μπορεί κάποιος να ζει με τα βασικά και θεσμοθετήθηκε με το 8ωρο.
λες μεγαλύτερες μαλακίες ότι αν κάποιος δεν θέλει να πεινάει και να μη του φτάνουν για τα βασικά πρέπει να δουκέψει 12ωρο...αυτό είναι σκλαβιά όχι εργασιακό περιβάλλον. Τότε γιατί να μην πάνε όλα πιο ακριβά και να πρέπει να δουλεύει και 18ωρο? μια χαρά...επιλογή δεν έχει? και το σαββατοκύριακό ένα 12ωράκι την κάθε μέρα και κομπλέ...θα βγει ο μήνας.
λοιπόν για να μην με νευριάσεις τώρα...που κάθεσαι όλη μέρα και τον παίζεις και κρίνεις τον εργαζόμενο που θα δουλέψει 13 ώρες για τα βσικά...
εγώ δουλεύω 24/7 επειδή βγάζω και τα ανάλογα....δεν την απαίτηση από τον υπάλληλο μου να δουλέψει 12ώρες κάθε μέρα και το σκ επίσης για να μπορεί να ζήσει με τα βασικά.
είπαμε να υπάρχει διαφορά αλλά όχι να χρειάζεται ο άλλος 12ωρα για να μνπορεί να επιβιώσει. Κόψε τη μαλακία από θέση ισχύος άιντε.