Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
ε ναι....γιατί είναι γνωστό ότι ο κάθε μισθωτός που δουλεύει ταμείας στον αβ ή ο κάθε συνταξιούχος που παίρνει 580ε
έχουν και από 2-3 πηγές μαύρου εισοδήματος :confused:
Έχεις δίκιο, δεν υπάρχει μαύρο χρήμα εκεί έξω. :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
ο συνταξιουχος των 580 και πολλα του ειναι, δεν πρεπει να ειχε πληρωσει εισφορα ουτε στον υπνο του
όχι έχει μαύρα το γεροντάκι τουλάχιστον άλλα 1500 σπρώχνει ντρόγκια στο καφενείο της πλατείας
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
όχι έχει μαύρα το γεροντάκι τουλάχιστον άλλα 1500 σπρώχνει ντρόγκια στο καφενείο της πλατείας
Ο ταμίας του αβ που το βράδυ πάει και κάνει το dj ή ενα 4ωρο περιπτερο ή καθαριζει σπιτι και τσιμπαει ενα 50ρικακι εχει μαυρα ΄ή οχι;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Ο ταμίας του αβ που το βράδυ πάει και κάνει το dj ή ενα 4ωρο περιπτερο ή καθαριζει σπιτι και τσιμπαει ενα 50ρικακι εχει μαυρα ΄ή οχι;
ρε είσαι καλά ρε?

ποιος τα κάνει αυτά :tooth::tooth:

βέβαια αν εννοείς ότι για να ξεφύγει κάποιος από τα όρια της φτώχειας (με τον πραγματικό ορισμό) δεν του φτάνει το 8ωρο και πρέπει να δουλέψει 12ωρο...

τότε ναι....συμφωνώ....και αυτό δείχνει ότι δεν πεινάει ο κόσμος ε :confused:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Όσο μπορούσε να ελέγχει εσένα με την παράνομη καντίνα και τα εισαγώμενα σαπακια που πουλούσες από Βουλγαρία.
Η προώθηση στην παραοικονομια είναι η αναποτελεσματικοτητα ενός κράτους.
Όταν σαν κράτος ανεβάζεις τις τιμές μεσω των φόρων στα καύσιμα καραδοκούν τα λαθραία
Όταν σαν τράπεζα δεν δίνεις δάνεια καραδοκούν οι τοκογλυφοι
Όταν οι επιχειρήσεις υπερφορολογουνται κοιτάνε να φοροδιαφυγουν
Όταν ελέγχεις μέσω ααδε τις τράπεζες ακόμα και σε μικροποσα τότε ο άλλος θα τα κρύψει στο στρώμα γιατί θα του τα παρεις
Όταν θεωρείς πλούτο ένα αμάξι 2000 κυβικών και μια βάρκα 6 μέτρων τότε καλά κάνει και τα δηλώνει στο εξωτερικό και δεν παίρνεις τίποτα
Τι να πρωτογραψω αν και είσαι στόκος πάλι παπαρα θα πεις
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
ρε είσαι καλά ρε?

ποιος τα κάνει αυτά :tooth::tooth:

βέβαια αν εννοείς ότι για να ξεφύγει κάποιος από τα όρια της φτώχειας (με τον πραγματικό ορισμό) δεν του φτάνει το 8ωρο και πρέπει να δουλέψει 12ωρο...

τότε ναι....συμφωνώ....και αυτό δείχνει ότι δεν πεινάει ο κόσμος ε :confused:
Άλλο πεινάει άλλο δουλεύει ΚΑΙ παρτ ταιμ. Ναι, αν μείνει μια ζωή στο βασικό προφανώς θα πεινάει. Αν κουνήσει τον κωλο του ΔΕ θα πεινάει. Να λολα ένα μήλο.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.121
Πόντοι
2.606
Η προώθηση στην παραοικονομια είναι η αναποτελεσματικοτητα ενός κράτους.
Όταν σαν κράτος ανεβάζεις τις τιμές μεσω των φόρων στα καύσιμα καραδοκούν τα λαθραία
Όταν σαν τράπεζα δεν δίνεις δάνεια καραδοκούν οι τοκογλυφοι
Όταν οι επιχειρήσεις υπερφορολογουνται κοιτάνε να φοροδιαφυγουν
Όταν ελέγχεις μέσω ααδε τις τράπεζες ακόμα και σε μικροποσα τότε ο άλλος θα τα κρύψει στο στρώμα γιατί θα του τα παρεις
Όταν θεωρείς πλούτο ένα αμάξι 2000 κυβικών και μια βάρκα 6 μέτρων τότε καλά κάνει και τα δηλώνει στο εξωτερικό και δεν παίρνεις τίποτα
Τι να πρωτογραψω αν και είσαι στόκος πάλι παπαρα θα πεις
τυπε εισαι σιγουρα αριστερος?
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Η προώθηση στην παραοικονομια είναι η αναποτελεσματικοτητα ενός κράτους.
Όταν σαν κράτος ανεβάζεις τις τιμές μεσω των φόρων στα καύσιμα καραδοκούν τα λαθραία
Όταν σαν τράπεζα δεν δίνεις δάνεια καραδοκούν οι τοκογλυφοι
Όταν οι επιχειρήσεις υπερφορολογουνται κοιτάνε να φοροδιαφυγουν
Όταν ελέγχεις μέσω ααδε τις τράπεζες ακόμα και σε μικροποσα τότε ο άλλος θα τα κρύψει στο στρώμα γιατί θα του τα παρεις
Όταν θεωρείς πλούτο ένα αμάξι 2000 κυβικών και μια βάρκα 6 μέτρων τότε καλά κάνει και τα δηλώνει στο εξωτερικό και δεν παίρνεις τίποτα
Τι να πρωτογραψω αν και είσαι στόκος πάλι παπαρα θα πεις
Αφού τα έλυσε αυτά ο συριζα, τι, όχι; :tooth::tooth:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Άλλο πεινάει άλλο δουλεύει ΚΑΙ παρτ ταιμ. Ναι, αν μείνει μια ζωή στο βασικό προφανώς θα πεινάει. Αν κουνήσει τον κωλο του ΔΕ θα πεινάει. Να λολα ένα μήλο.
τελευταία απάντηση γιατί βαρέθηκα

αν κάποιος με τον βασικό στο 8ωρο (που έχει χυθεί αίμα για να θεσμοθετηθεί)

δεν μπορεί να πληρώσει τις βασικές του ανάγκες

και πρέπει να δουλέψει 12ωρο για να πληρώσει τα βασικά

τότε πεινάει. Εσύ δουλεύεις 12ωρο για να πληρώσεις τα βασικά?

Αν όχι....τότε καλύτερα άσε τις κριτικές.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
τελευταία απάντηση γιατί βαρέθηκα

αν κάποιος με τον βασικό στο 8ωρο (που έχει χυθεί αίμα για να θεσμοθετηθεί)

δεν μπορεί να πληρώσει τις βασικές του ανάγκες

και πρέπει να δουλέψει 12ωρο για να πληρώσει τα βασικά

τότε πεινάει. Εσύ δουλεύεις 12ωρο για να πληρώσεις τα βασικά?

Αν όχι....τότε καλύτερα άσε τις κριτικές.
Aντε πάλι τα ίδια. Τα βασικά για σένα είναι αλλά από τα βασικά για κάποιον άλλο. Ο βασικός μισθός δε θεσμοθετήθηκε σε συνάρτηση με τις "βασικές" ανάγκες.
Αν κάποιος ΔΕ ΘΕΛΕΙ να πεινάει ή να "πεθανει από την πείνα" που λέει και ο χαζός, θα δουλέψει και 12ωρο και Σαββατοκύριακο αν χρειαστεί. Ο ελ. επ. που δουλεύει 24/7 (δε λέω για σένα) και "κονομαει" ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ;

Αν όμως θέλει να αρκείται στο βασικό και μετά να σουλατσάρει από καφέ σε καφέ και να κλαίει τη μοίρα του βρίζοντας τον Κουλη, στα παπαρια μας, τζάμπα οξυγόνο καταναλώνει.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.808
Like
29.885
Πόντοι
6.256
Aντε πάλι τα ίδια. Τα βασικά για σένα είναι αλλά από τα βασικά για κάποιον άλλο. Ο βασικός μισθός δε θεσμοθετήθηκε σε συνάρτηση με τις "βασικές" ανάγκες.
Αν κάποιος ΔΕ ΘΕΛΕΙ να πεινάει ή να "πεθανει από την πείνα" που λέει και ο χαζός, θα δουλέψει και 12ωρο και Σαββατοκύριακο αν χρειαστεί. Ο ελ. επ. που δουλεύει 24/7 (δε λέω για σένα) και "κονομαει" ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ;

Αν όμως θέλει να αρκείται στο βασικό και μετά να σουλατσάρει από καφέ σε καφέ και να κλαίει τη μοίρα του βρίζοντας τον Κουλη, στα παπαρια μας, τζάμπα οξυγόνο καταναλώνει.
Λες μαλακίες

ο βασικός μισθός εννοείται ότι θεσμοθετήθηκε για να υπάρχει ένα όριο με το οποίο μπορεί κάποιος να ζει με τα βασικά και θεσμοθετήθηκε με το 8ωρο.

λες μεγαλύτερες μαλακίες ότι αν κάποιος δεν θέλει να πεινάει και να μη του φτάνουν για τα βασικά πρέπει να δουκέψει 12ωρο...αυτό είναι σκλαβιά όχι εργασιακό περιβάλλον. Τότε γιατί να μην πάνε όλα πιο ακριβά και να πρέπει να δουλεύει και 18ωρο? μια χαρά...επιλογή δεν έχει? και το σαββατοκύριακό ένα 12ωράκι την κάθε μέρα και κομπλέ...θα βγει ο μήνας.

λοιπόν για να μην με νευριάσεις τώρα...που κάθεσαι όλη μέρα και τον παίζεις και κρίνεις τον εργαζόμενο που θα δουλέψει 13 ώρες για τα βσικά...

εγώ δουλεύω 24/7 επειδή βγάζω και τα ανάλογα....δεν την απαίτηση από τον υπάλληλο μου να δουλέψει 12ώρες κάθε μέρα και το σκ επίσης για να μπορεί να ζήσει με τα βασικά.

είπαμε να υπάρχει διαφορά αλλά όχι να χρειάζεται ο άλλος 12ωρα για να μνπορεί να επιβιώσει. Κόψε τη μαλακία από θέση ισχύος άιντε.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Αφού τα έλυσε αυτά ο συριζα, τι, όχι; :tooth::tooth:
Δεν τον αφήσατε να τα λύσει,σε 4 χρόνια δεν λύνονται όλα αυτά θέλει τουλάχιστον μια 8ετια για να μπει το νερό στο αυλακι
Εσείς 6 χρόνια και αντί για καλύτερα τα κάνατε χειρότερα
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
τελευταία απάντηση γιατί βαρέθηκα

αν κάποιος με τον βασικό στο 8ωρο (που έχει χυθεί αίμα για να θεσμοθετηθεί)

δεν μπορεί να πληρώσει τις βασικές του ανάγκες

και πρέπει να δουλέψει 12ωρο για να πληρώσει τα βασικά

τότε πεινάει. Εσύ δουλεύεις 12ωρο για να πληρώσεις τα βασικά?

Αν όχι....τότε καλύτερα άσε τις κριτικές.
Στα τσοντοσινεμα δουλεύει 13ωρο και δεν κουράζεται..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom