jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.245
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.017
Εννοείται αριστερός και τελειόφοιτος διοίκηση επιχειρήσεωντυπε εισαι σιγουρα αριστερος?
Εννοείται αριστερός και τελειόφοιτος διοίκηση επιχειρήσεωντυπε εισαι σιγουρα αριστερος?
νομιζω με τον νεο νομο θα εισαι πρωηνΕννοείται αριστερός και τελειόφοιτος διοίκηση επιχειρήσεων
μπορεί να σχετίζονταιΔεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.



Σκεφτόμουν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και όταν είδα κάποια ποστ του Ζαν (που όπως λέει ο ίδιος είναι μέσα στα πράγματα , ακόμα και από το μακρινό Μπρνο, και με το στόμα γεμάτο τραβελοχυσια)Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
Ο τσιπρας την εκανεΔεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
Καλά άσε τα πολιτικά και λυσε το θέμα με τη Τζούλια αν τελικά θα τη πηδαγες με 2πλο Βιάγκρα η οχιΣκεφτόμουν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και όταν είδα κάποια ποστ του Ζαν (που όπως λέει ο ίδιος είναι μέσα στα πράγματα , ακόμα και από το μακρινό Μπρνο, και με το στόμα γεμάτο τραβελοχυσια)
είπα, δεν είμαι καθυστερημένος
Μάλλον όχι ρε τύπε. Ήμουν τυχερός και είχα κάποια καλά μουνια στη ζωή μουΚαλά άσε τα πολιτικά και λυσε το θέμα με τη Τζούλια αν τελικά θα τη πηδαγες με 2πλο Βιάγκρα η οχι
Καλά μουνια εννοείς 120 κιλών στραβομουτσουνες ?Μάλλον όχι ρε τύπε. Ήμουν τυχερός και είχα κάποια καλά μουνια στη ζωή μου
Σε αντίθεση με σένα , που παραδέχτηκες πως οτι πιο θηλυκό έχεις δει είχε πουτσα
Δεν ακούγεσαι ρε μαλακα, βγάλε τη πουτσα από το στόμαΚαλά μουνια εννοείς 120 κιλών στραβομουτσουνες ?
Σε ξέρω εσένα και από την καλή και την αναποδη
Αυτά να τα βλέπουν στην Κουμουνδούρου.Ο τσιπρας την εκανε
Εγώ αν ήμουν πάνω θα είχαμε φύγει από την εε αμέσως μετά το δημοψήφισμα
Θα βλέπατε Ευρώπη με το κυαλι
Αντε πήγαινε παρακαλά τη χοντρή να σου κάτσει και άσε εμένα τι κάνω,σου έχω χυσει τη μάπα πολλάκις εδώ μεσαΔεν ακούγεσαι ρε μαλακα, βγάλε τη πουτσα από το στόμα
Άλλαξε σερβιέτα ρε πούστη που τρέχουν τα παιδιά του γαμια σου από τον κωλο σουΑντε πήγαινε παρακαλά τη χοντρή να σου κάτσει και άσε εμένα τι κάνω,σου έχω χυσει τη μάπα πολλάκις εδώ μεσα
Επεσες κάτω κλαιγοντας και παρακαλούσες να σου κάτσει μια χοντρή, ξεφτιλιστηκες,δεν εχεις μούτρα ούτε στο καθρέπτη να τα δειςΆλλαξε σερβιέτα ρε πούστη που τρέχουν τα παιδιά του γαμια σου από τον κωλο σου
Ποιά αριστερά τύπε ;Η αριστερά τυπε θα κάνει καλύτερο ισομερισμο των χρημάτων
Φροντίστε να φύγει πάλι και να βαριόμαστε να διαβάσουμε το σάιτ.Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
Λάκη πάλι τα ίδιαΠοιά αριστερά τύπε ;
Αυτή που η άλλη έλεγε ότι τα γεμιστά είναι μηδενικού κόστους ;
ή ότι όποιος βγάζει πάνω από 5 χιλιάρικα ΤΟ ΧΡΟΝΟ , είναι ... ζάμπλουτος ;;;
το 100% προκαταβολή φορου ;
τα 1900€ ασφαλιστικές εισφορές το μήνα ;;;
Ναι αλλά έδωσε πάτημα ο Τσι .Λάκη πάλι τα ίδια
Τώρα με νδ είναι χειρότερα είναι όλοι με τα μυαλά στα κάγκελα με τη φορολογία που τους εβάλε
Όταν εκνευρίζεσαι και γράφεις τη μια μαλακια μετά την άλλη είσαι απολαυστικός. Κρατά μόνο το ότι όπως εσύ δουλεύεις (λέμε τώρα) 24/7 και βγάζεις τα ανάλογα, έτσι και ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ θα δουλεύει 12ωρα και 13ωρα και "θα βγάζει τα ανάλογα". Και με αυτά που θα βγάζει δε θα καλύπτει τα βασικά μικρέ μου κεφάλα, θα βγάζει ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από τα βασικά. Αλλά αν περιμένω να κατανοήσεις εσύ τι θα πει "βασικά" κλάφτα Γεώργιε.Λες μαλακίες
ο βασικός μισθός εννοείται ότι θεσμοθετήθηκε για να υπάρχει ένα όριο με το οποίο μπορεί κάποιος να ζει με τα βασικά και θεσμοθετήθηκε με το 8ωρο.
λες μεγαλύτερες μαλακίες ότι αν κάποιος δεν θέλει να πεινάει και να μη του φτάνουν για τα βασικά πρέπει να δουκέψει 12ωρο...αυτό είναι σκλαβιά όχι εργασιακό περιβάλλον. Τότε γιατί να μην πάνε όλα πιο ακριβά και να πρέπει να δουλεύει και 18ωρο? μια χαρά...επιλογή δεν έχει? και το σαββατοκύριακό ένα 12ωράκι την κάθε μέρα και κομπλέ...θα βγει ο μήνας.
λοιπόν για να μην με νευριάσεις τώρα...που κάθεσαι όλη μέρα και τον παίζεις και κρίνεις τον εργαζόμενο που θα δουλέψει 13 ώρες για τα βσικά...
εγώ δουλεύω 24/7 επειδή βγάζω και τα ανάλογα....δεν την απαίτηση από τον υπάλληλο μου να δουλέψει 12ώρες κάθε μέρα και το σκ επίσης για να μπορεί να ζήσει με τα βασικά.
είπαμε να υπάρχει διαφορά αλλά όχι να χρειάζεται ο άλλος 12ωρα για να μνπορεί να επιβιώσει. Κόψε τη μαλακία από θέση ισχύος άιντε.