Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (0 μέλη και 21 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.795
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
μπορεί να σχετίζονται

μπορεί ο ζαν κλωντ να είναι ο ταυλερ :coffee::coffee::coffee:
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Nubic

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.519
Like
16.007
Πόντοι
3.556
Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
Σκεφτόμουν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και όταν είδα κάποια ποστ του Ζαν (που όπως λέει ο ίδιος είναι μέσα στα πράγματα , ακόμα και από το μακρινό Μπρνο, και με το στόμα γεμάτο τραβελοχυσια)

είπα, δεν είμαι καθυστερημένος
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
Ο τσιπρας την εκανε
Εγώ αν ήμουν πάνω θα είχαμε φύγει από την εε αμέσως μετά το δημοψήφισμα
Θα βλέπατε Ευρώπη με το κυαλι
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Σκεφτόμουν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και όταν είδα κάποια ποστ του Ζαν (που όπως λέει ο ίδιος είναι μέσα στα πράγματα , ακόμα και από το μακρινό Μπρνο, και με το στόμα γεμάτο τραβελοχυσια)

είπα, δεν είμαι καθυστερημένος
Καλά άσε τα πολιτικά και λυσε το θέμα με τη Τζούλια αν τελικά θα τη πηδαγες με 2πλο Βιάγκρα η οχι
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.519
Like
16.007
Πόντοι
3.556
Καλά άσε τα πολιτικά και λυσε το θέμα με τη Τζούλια αν τελικά θα τη πηδαγες με 2πλο Βιάγκρα η οχι
Μάλλον όχι ρε τύπε. Ήμουν τυχερός και είχα κάποια καλά μουνια στη ζωή μου

Σε αντίθεση με σένα , που παραδέχτηκες πως οτι πιο θηλυκό έχεις δει είχε πουτσα
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Μάλλον όχι ρε τύπε. Ήμουν τυχερός και είχα κάποια καλά μουνια στη ζωή μου

Σε αντίθεση με σένα , που παραδέχτηκες πως οτι πιο θηλυκό έχεις δει είχε πουτσα
Καλά μουνια εννοείς 120 κιλών στραβομουτσουνες ?
Σε ξέρω εσένα και από την καλή και την αναποδη
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Ο τσιπρας την εκανε
Εγώ αν ήμουν πάνω θα είχαμε φύγει από την εε αμέσως μετά το δημοψήφισμα
Θα βλέπατε Ευρώπη με το κυαλι
Αυτά να τα βλέπουν στην Κουμουνδούρου.

Ρε παικτούρι δεν κάνεις και εσύ ένα αριστερό κόμμα; Αντιευρωπαϊστές, αντιμνημονιακοί, έχουν πέραση αυτά.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.519
Like
16.007
Πόντοι
3.556
Αντε πήγαινε παρακαλά τη χοντρή να σου κάτσει και άσε εμένα τι κάνω,σου έχω χυσει τη μάπα πολλάκις εδώ μεσα
Άλλαξε σερβιέτα ρε πούστη που τρέχουν τα παιδιά του γαμια σου από τον κωλο σου
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Άλλαξε σερβιέτα ρε πούστη που τρέχουν τα παιδιά του γαμια σου από τον κωλο σου
Επεσες κάτω κλαιγοντας και παρακαλούσες να σου κάτσει μια χοντρή, ξεφτιλιστηκες,δεν εχεις μούτρα ούτε στο καθρέπτη να τα δεις
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
Η αριστερά τυπε θα κάνει καλύτερο ισομερισμο των χρημάτων
Ποιά αριστερά τύπε ;
Αυτή που η άλλη έλεγε ότι τα γεμιστά είναι μηδενικού κόστους ;
ή ότι όποιος βγάζει πάνω από 5 χιλιάρικα ΤΟ ΧΡΟΝΟ , είναι ... ζάμπλουτος ;;;


το 100% προκαταβολή φορου ;
τα 1900€ ασφαλιστικές εισφορές το μήνα ;;;
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.058
Like
2.489
Πόντοι
456
Δεν έχω καταλήξει αν τη μεγαλύτερη ζημιά στο Σύριζα την έχει κάνει ο Κασελάκης ή ο Ζαν Κλωντ.
Φροντίστε να φύγει πάλι και να βαριόμαστε να διαβάσουμε το σάιτ.
Μια χαρά μας έχει μείνει, να τη χάσουμε κι αυτή;;;
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Ποιά αριστερά τύπε ;
Αυτή που η άλλη έλεγε ότι τα γεμιστά είναι μηδενικού κόστους ;
ή ότι όποιος βγάζει πάνω από 5 χιλιάρικα ΤΟ ΧΡΟΝΟ , είναι ... ζάμπλουτος ;;;


το 100% προκαταβολή φορου ;
τα 1900€ ασφαλιστικές εισφορές το μήνα ;;;
Λάκη πάλι τα ίδια
Τώρα με νδ είναι χειρότερα είναι όλοι με τα μυαλά στα κάγκελα με τη φορολογία που τους εβάλε

Προκαταβολή ήταν του μνημονίου απαιτούμενο

Κλιμακωτες κλίμακες βάση δηλωθεν εισοδημάτων
Το 80% πλήρωσαν λιγότερο εισφορές από πριν με νδ ξεκίναγαν από 170 μηνιαίως
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
Λάκη πάλι τα ίδια
Τώρα με νδ είναι χειρότερα είναι όλοι με τα μυαλά στα κάγκελα με τη φορολογία που τους εβάλε
Ναι αλλά έδωσε πάτημα ο Τσι .
Όπως και ο Τσι , δεν θα κυβερνούσε ποτέ, αν δεν είχε προηγηθεί η εθνική τραγωδία του 2012-2015. _
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Λες μαλακίες

ο βασικός μισθός εννοείται ότι θεσμοθετήθηκε για να υπάρχει ένα όριο με το οποίο μπορεί κάποιος να ζει με τα βασικά και θεσμοθετήθηκε με το 8ωρο.

λες μεγαλύτερες μαλακίες ότι αν κάποιος δεν θέλει να πεινάει και να μη του φτάνουν για τα βασικά πρέπει να δουκέψει 12ωρο...αυτό είναι σκλαβιά όχι εργασιακό περιβάλλον. Τότε γιατί να μην πάνε όλα πιο ακριβά και να πρέπει να δουλεύει και 18ωρο? μια χαρά...επιλογή δεν έχει? και το σαββατοκύριακό ένα 12ωράκι την κάθε μέρα και κομπλέ...θα βγει ο μήνας.

λοιπόν για να μην με νευριάσεις τώρα...που κάθεσαι όλη μέρα και τον παίζεις και κρίνεις τον εργαζόμενο που θα δουλέψει 13 ώρες για τα βσικά...

εγώ δουλεύω 24/7 επειδή βγάζω και τα ανάλογα....δεν την απαίτηση από τον υπάλληλο μου να δουλέψει 12ώρες κάθε μέρα και το σκ επίσης για να μπορεί να ζήσει με τα βασικά.

είπαμε να υπάρχει διαφορά αλλά όχι να χρειάζεται ο άλλος 12ωρα για να μνπορεί να επιβιώσει. Κόψε τη μαλακία από θέση ισχύος άιντε.
Όταν εκνευρίζεσαι και γράφεις τη μια μαλακια μετά την άλλη είσαι απολαυστικός. Κρατά μόνο το ότι όπως εσύ δουλεύεις (λέμε τώρα) 24/7 και βγάζεις τα ανάλογα, έτσι και ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ θα δουλεύει 12ωρα και 13ωρα και "θα βγάζει τα ανάλογα". Και με αυτά που θα βγάζει δε θα καλύπτει τα βασικά μικρέ μου κεφάλα, θα βγάζει ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από τα βασικά. Αλλά αν περιμένω να κατανοήσεις εσύ τι θα πει "βασικά" κλάφτα Γεώργιε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom