Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.145
Κριτικές
18
Like
15.296
Πόντοι
3.246
:2funny: με μωβ ο τσαχπινογαργαλιάρης αμερικάνος πρέσβυς

Πρώην πρέσβυς βέβαια ,πήρε τον ΤΡΑΜΠΙΚΟ πούλο και κλάμα οι Κουλοζαίοι:effemine: :tooth:
Μια χαρά τα πήγαινε το λόμπι- μπλόκ των ντέμοκρατσ με τσιπροζαίους κουλοζαίους και πασοκοζαίους συριζονουδού μέχρι που ήρθε αυτός ο Τράμπ και μπερδεύει τα πράγματα.

Είδες όμως αυθόρμητα δάκρυα χαράς και κλάμα συγκίνησης ο "απλός κόσμος"άμα τη εμφανίσει του Αλέξη
:crazy:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.793
Κριτικές
2
Like
33.808
Πόντοι
9.931
Μια χαρά τα πήγαινε το λόμπι- μπλόκ των ντέμοκρατσ με τσιπροζαίους κουλοζαίους και πασοκοζαίους συριζονουδού μέχρι που ήρθε αυτός ο Τράμπ και μπερδεύει τα πράγματα.

Είδες όμως αυθόρμητα δάκρυα χαράς και κλάμα συγκίνησης ο "απλός κόσμος"άμα τη εμφανίσει του Αλέξη
:crazy:
γαργάλατα τα γάλατα, θείο Σόρος σώσε μας :2funny:

εφόσον οι ΤσιπροΚούληδες κάνανε τα "γούστα" κεντρικό θέμα στην κοινή αντικοινωνική ατζέντα τους ,
την οποίαν μάλιστα θέλανε φασιστικά να επιβάλλουν σε πλήρη αντίθεση με την βούληση της πλειοψηφίας των λαών,
ας λουστούν το μπούλινγκ και τη ΤΡΑΜΠούκα που ζητά ο οργανισμός τους :bottom::2on1::tooth:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Odyssey-London-Tsipras.jpg
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017

πόσο χαμηλά θα πέσουν για να τους κάνει ο τσίπρας ξανά βουλευτές.
Δεν το έχεις πάρει χαμπάρι ότι ο σύριζα θα περάσει μια νέα αναγέννηση?
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Ακόμα είναι ρευστό το κλίμα αλλά με πολλά στελέχη του σύριζα βέβαια θα υπάρξουν και οι αντάρτες όπως ο πολακης
άρα εσύ εκεί.
δεν έλεγες ότι τον τσίπρα τον χάλασαν τα χρήματα;
δεν έχει το δικό σου ήθος, που δε σε χαλούν ούτε 10 εκατομμύρια
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
άρα εσύ εκεί.
δεν έλεγες ότι τον τσίπρα τον χάλασαν τα χρήματα;
δεν έχει το δικό σου ήθος, που δε σε χαλούν ούτε 10 εκατομμύρια
Ποιος σου είπε ότι στηρίζω τσιπρα?σου λέω τι θα γίνει,ο τσιπρας θα πάρει στελέχη πολλά από τον σύριζα η ακόμα μπορεί και να κατέβουν στις εκλογές με κοινό ψηφοδέλτιο
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Μου φαίνεται εντελώς τραγικό το γεγονός ότι στην Ελλάδα του 2025 ασχολούμαστε στα σοβαρά με πρώην πρωθυπουργούς…
Οι πρωθυπουργοί σε όλο τον σοβαρό κόσμο κάνουν τον κύκλο τους και μετά παροπλίζονται από την ενεργή πολιτική (εξαίρεση ο Τραμπ αλλά αυτός είναι μια περίπτωση μόνος του).
Μόνο εδώ γίνεται τεράστιο θέμα που ένας πρώην πρωθυπουργός σαν τον Σαμαρά ή τον Τσίπρα (που εκτός του ότι καταψηφίστηκε σαν πρωθυπουργός κατάφερε να καταποντιστεί ακόμα και σαν αντιπολίτευση...) προσπαθούν να βρουν λόγο και τρόπο ύπαρξης και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε μαζί τους λες και έχουμε λύσει όλα τα άλλα προβλήματα και δεν είχαμε με τι άλλο να ασχοληθούμε…
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Δυστυχώς το "αυτή είναι η χειρότερη κυβέρνηση όλων των εποχών", ακούγεται σε κάθε τετραετία. Πάντα τα ίδια γράφονται. Η μόνη μη χειρότερη πρέπει να είναι του Καραμανλή μετά την χούντα.
Αυτό με τους πρώην που εκδιώχθηκαν απο τον λαό με μεγάλη πτώση σε ποσοστά , και επανεμφανίζονται ως σωτήρες και φιλόσοφοι με ρητά και ατάκες, με ξεπερνά. Προφανώς αυτά που λένε τώρα , δεν τα έκαναν ως κυβερνώντες, οπότε ας πάνε σπίτι τους και ας αφήσουν το χώρο για τους επόμενους . Π.χ. ο Τσίπρας ο μουγκός μέχρι τώρα που θέλει να μας σώσει, ο Κωστας Καραμανλής που τόσα χρόνια στην Βουλή δεν είπε λέξη και τώρα όλο ατάκες είναι κλπ κλπ
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.456
Like
49.276
Πόντοι
10.131
Δεν εχει υπάρξει μεγαλύτερο κομμα-τσιρκο απο τον ΣΥΡΙΖΑ. Έφυγε ο Τσίπρας απο τον ΣΥΡΙΖΑ και βγαίνει ο Φαμμελος με τους άλλους Ζαιους και λενε θα φύγουμε και εμεις για να πάμε στο νεο κόμμα Τσίπρα!!! Σουρεαλ καταστάσεις!!
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Δεν εχει υπάρξει μεγαλύτερο κομμα-τσιρκο απο τον ΣΥΡΙΖΑ. Έφυγε ο Τσίπρας απο τον ΣΥΡΙΖΑ και βγαίνει ο Φαμμελος με τους άλλους Ζαιους και λενε θα φύγουμε και εμεις για να πάμε στο νεο κόμμα Τσίπρα!!! Σουρεαλ καταστάσεις!!
Ενα κόμμα , ένας κόσμος που ψήφισε τον Κασσελάκη για αρχηγό, δεν έχει προηγούμενο ούτε τίθεται θέμα συζήτησης
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
944
Πόντοι
366
Μου φαίνεται εντελώς τραγικό το γεγονός ότι στην Ελλάδα του 2025 ασχολούμαστε στα σοβαρά με πρώην πρωθυπουργούς…
Οι πρωθυπουργοί σε όλο τον σοβαρό κόσμο κάνουν τον κύκλο τους και μετά παροπλίζονται από την ενεργή πολιτική (εξαίρεση ο Τραμπ αλλά αυτός είναι μια περίπτωση μόνος του).
Μόνο εδώ γίνεται τεράστιο θέμα που ένας πρώην πρωθυπουργός σαν τον Σαμαρά ή τον Τσίπρα (που εκτός του ότι καταψηφίστηκε σαν πρωθυπουργός κατάφερε να καταποντιστεί ακόμα και σαν αντιπολίτευση...) προσπαθούν να βρουν λόγο και τρόπο ύπαρξης και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε μαζί τους λες και έχουμε λύσει όλα τα άλλα προβλήματα και δεν είχαμε με τι άλλο να ασχοληθούμε…
Αδούλευτα κομματόσκυλα που έκαναν όνομα δήθεν από αγώνες του κώλου, πουλούσαν μια ζωή φούμαρα και μαλακίες και τώρα σπαρταράνε σαν τα ψάρια πριν ψοφήσουν. Αλλά ο μαλάκας ο Ελληνας θα τρέξει να αγοράσει πάλι το όνειρό του..........
Λόγια, λόγια ...........και όταν ήρθε η ώρα έκαναν την σύνταξη χηρείας 170 ευρώ και είχαν τις μούρες να λένε ότι μας έσωσαν κιόλας.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Δεν εχει υπάρξει μεγαλύτερο κομμα-τσιρκο απο τον ΣΥΡΙΖΑ. Έφυγε ο Τσίπρας απο τον ΣΥΡΙΖΑ και βγαίνει ο Φαμμελος με τους άλλους Ζαιους και λενε θα φύγουμε και εμεις για να πάμε στο νεο κόμμα Τσίπρα!!! Σουρεαλ καταστάσεις!!
Παίζει να έχουμε και κόμμα Πολάκη! Δε θα μας μείνει άντερο με δαύτους. :2funny:

 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Δεν εχει υπάρξει μεγαλύτερο κομμα-τσιρκο απο τον ΣΥΡΙΖΑ. Έφυγε ο Τσίπρας απο τον ΣΥΡΙΖΑ και βγαίνει ο Φαμμελος με τους άλλους Ζαιους και λενε θα φύγουμε και εμεις για να πάμε στο νεο κόμμα Τσίπρα!!! Σουρεαλ καταστάσεις!!
Μεγαλύτερα κόμματα τσίρκο είναι η ΝΔ και το πασοκ.
Πόσοι πασοκοι έφυγαν και πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η ΝΔ με ανοιχτές αγκάλες,πόσοι βουλευτές τις ακροδεξιάς πήγαν στη νδ πόσους δέχτηκε η νδ με ανοιχτές αγκάλες, τι κόμμα είναι η νδ να έχει στελέχη από κεντρωαριστερο πασοκ μέχρι ακροδεξιο ΛΑΟΣ Καρατζαφέρη
Το πασοκ το 2012 γιατί συγκυβέρνησε με τη νδ και τον ακροδεξιο?
Πόσα χρωστάει η νδ σαν κόμμα από δάνεια?πόσα σκάνδαλα έχει η νδ στο βιογραφικό της? Πόσα το πασοκ?
Οπότε τυπε πριν πεις τον σύριζα τσίρκο κοίτα και τα άλλα τα υποκομματα που είναι τρεις χειρότερα
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
Ενα κόμμα , ένας κόσμος που ψήφισε τον Κασσελάκη για αρχηγό, δεν έχει προηγούμενο ούτε τίθεται θέμα συζήτησης
Ο κασελακης ανήκει στη μαύρη ιστορία του σύριζα και στην περαιτέρω διάλυση του
Ο κασελακης ήταν δημιούργημα τσιπρα για να τιμωρήσει τα στελέχη που του πήραν τη καρέκλα
Επίσης τα συστημικα μίντια βρήκαν την ευκαιρία να εκμετάλλευτουν το σόου που έκανε γιατί ήξεραν ότι αυτό θα φέρει πτώση στον σύριζα πάρα άνοδο
Τώρα που έφυγε από τον σύριζα ο κασελακης δεν ακουγεται
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Ο κασελακης ανήκει στη μαύρη ιστορία του σύριζα και στην περαιτέρω διάλυση του
Ο κασελακης ήταν δημιούργημα τσιπρα για να τιμωρήσει τα στελέχη που του πήραν τη καρέκλα
Επίσης τα συστημικα μίντια βρήκαν την ευκαιρία να εκμετάλλευτουν το σόου που έκανε γιατί ήξεραν ότι αυτό θα φέρει πτώση στον σύριζα πάρα άνοδο
Τώρα που έφυγε από τον σύριζα ο κασελακης δεν ακουγεται
ΔΕν διαφωνώ. Το πρόβλημα μου είναι η σοβαρότητα του χώρου. ΟΚ, ο Τσίπρας ήθελε αυτά που λες. Ο Κασσελάκης όμως απο κάποιους ψηφίστηκε. Αυτοί που ψήφισαν , τι μυαλό κουβαλάνε?????
Το ίδια θα λέγαμε, αν στην ΝΔ είχαν βγάλει αντί του Σαμαρά, τον Ψωμιάδη αν θυμάσαι.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.245
Κριτικές
13
Like
13.017
ΔΕν διαφωνώ. Το πρόβλημα μου είναι η σοβαρότητα του χώρου. ΟΚ, ο Τσίπρας ήθελε αυτά που λες. Ο Κασσελάκης όμως απο κάποιους ψηφίστηκε. Αυτοί που ψήφισαν , τι μυαλό κουβαλάνε?????
Το ίδια θα λέγαμε, αν στην ΝΔ είχαν βγάλει αντί του Σαμαρά, τον Ψωμιάδη αν θυμάσαι.
Έπεσε γραμμή από τα μίντια και από τον ίδιο τον Τσίπρα, ουσιαστικά ο τσιπρας του έδωσε το δαχτυλίδι όχι για να κυβερνήσει αλλά για να διαλύσει τον σύριζα
Οι ψηφοφόροι πόνταραν στο προμοσιον των μίντια όπου παντού έπαιζε πρώτη μούρη,τον έβγαζαν έναν νέο επιτυχημένο γκει βέβαια αλλά με προσωπικότητα και αρχές.
Ο τσιπρας εχει ιστορική ευθύνη για τον κασελακη και τη κωλοτουμπα του 2015
Βασικά σκατα στα μούτρα του τσιπρα γιατί αν δεν έκανε τη κωλοτουμπα θα θα μιλούσαμε σε άλλη βάση και όλα θα ήταν διαφορετικά
Πολλοί λένε θα πειναγαμε κλπ ας πειναγαμε στο κάτω κάτω αρκεί να είχαμε αριστερή κυβέρνηση και να μην είχαμε τη ΝΔ να πλούτισε την ελίτ
Η αριστερή κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να πεθάνει από τη πείνα αλλά δεν θα άφηνε και την ελίτ να ροκανιζει όλο το χρήμα της χώρας όπως γίνεται τώρα
Αριστερή καθαρά κυβέρνηση μοιρασμος του πλούτου σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και υπερφορολογηση των εχοντων
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom