apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
δικε μου νομιζω οτι ο τυπος δεν θα γουσταρει τετοια φασητυπε και στο λιμανι του πειραια αμα πας ειναι γεματο αλλα ειναι σιτεμενες αυτες,ερχονται και σου λενε παλικαρι εχεις ενα τσιγαρι;μετα το οχι,σου λενε να σου πω το χερι σου να σου πω ποια σε αγαπαει,και τα τυχερα σου νουμερα.ολο και καποια θα πεσει αν την καμακωσεις.
εμφανιζόνταν οι τσιγγάνοι και ζητούσαν το λόγο, έκαναν μεγάλη φασαρία και στο τέλος έβγαζαν και κάτι απο τον εκβιασμό.