Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
γαμησου ρε ηλιθιε,δρομος καρμανιολα ειναι βλακα ,που εχεις και αποψη ....αντε ετυχε αυτο χτες ,ποσα αυτοκινητα εγκλωβιστηκαν ,ξερεις μαλακα?ξερεις οτι αυτοκινητοδρομος που κοστισε δισεκατομμυρια βλακα δεν ειχε εξοδο διαφυγης....και μπαινεις να γραψεις τι ρε καραγκιοζη,που εχεις σαν χωρα τα ακριβοτερα διοδια και τα ακριβοτερα τελη κυκλοφοριας,τους μεγαλυτερους φορους στα αυτοκινητα και τον πλεο γερασμενο στολο σα χωρα.....και μιλας μαλακα αντι να κρυβεσαι γαμω τη νεα δημοκρατια σου γαμω,παλιοπουστα ,κρετινε....στο εγραψε και ο απο πανω ...οι νεκροι ελβετοι πολιτες εδιναν τον χρονο 39 ευρω...και τελος ...τριανταεννια ευρω και οσο ζουσαν κυκλοφορουσαν στους ασφαλεστατους ελβετικους δρομους ...εδω μαλακα μας αρμεγει το πουστοκωμμα σου και ρισκαρουμε κορωνα γραμματα......αντε χασου λοιπον γελοιο υποκειμενο που εχεις και μουτρα ταχα να γραψεις ποιος φταιει ειρωνικα....ΓΑΜΗΣΟΥ ΓΕΛΟΙΕ!
τα διοδια απο μονα τους δεν ειναι θεμα τυπε.στη γερμανια τα ιχ δεν πληρωνουν τιποτα αλλα τα φορτηγα για να πανε απο τη βαυαρια στη σαξονια,χρειαζονται ενα μηνιατικο.αυτο το κοστος το πληρωνουν ολοι ειτε κινουνται στο δρομο ειτε οχι απο το αυξημενο κοστος μεταφορικων που καταληγει στον πελατη του σουπερ μαρκετ.μου εχει τυχει να εγκλωβιστω στη γερμανια,η οποια εχει σχετικα καλους δρομους,για 8 ωρες.παντου συμβαιουν αυτα,δεν ειναι ελληνικο φαινομενο.ελληνικο φαινομενο ειναι οι ελλειπεις γνωσεις οδηγησης,κωδικα κυκλοφοριας,η ανευθυνοτητα.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Φωτιά μετά από τροχαίο που κατέκαψε ανθρώπους και μέχρι στιγμής κανένας δεν βγήκε να μιλήσει για ξυλολιο, Μητσοτάκη γαμιεσαι, και όλα τα σχετικά... Πάει χάλασε και το μπου...
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.620
Like
5.508
Πόντοι
1.056
γαμησου ρε ηλιθιε,δρομος καρμανιολα ειναι βλακα ,που εχεις και αποψη ....αντε ετυχε αυτο χτες ,ποσα αυτοκινητα εγκλωβιστηκαν ,ξερεις μαλακα?ξερεις οτι αυτοκινητοδρομος που κοστισε δισεκατομμυρια βλακα δεν ειχε εξοδο διαφυγης....και μπαινεις να γραψεις τι ρε καραγκιοζη,που εχεις σαν χωρα τα ακριβοτερα διοδια και τα ακριβοτερα τελη κυκλοφοριας,τους μεγαλυτερους φορους στα αυτοκινητα και τον πλεο γερασμενο στολο σα χωρα.....και μιλας μαλακα αντι να κρυβεσαι γαμω τη νεα δημοκρατια σου γαμω,παλιοπουστα ,κρετινε....στο εγραψε και ο απο πανω ...οι νεκροι ελβετοι πολιτες εδιναν τον χρονο 39 ευρω...και τελος ...τριανταεννια ευρω και οσο ζουσαν κυκλοφορουσαν στους ασφαλεστατους ελβετικους δρομους ...εδω μαλακα μας αρμεγει το πουστοκωμμα σου και ρισκαρουμε κορωνα γραμματα......αντε χασου λοιπον γελοιο υποκειμενο που εχεις και μουτρα ταχα να γραψεις ποιος φταιει ειρωνικα....ΓΑΜΗΣΟΥ ΓΕΛΟΙΕ!
Σωπα....να βγάλουμε τον κουτσουμπα με το ρολεξ στο δεξί να τα φτιάξει όλα
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.620
Like
5.508
Πόντοι
1.056
Εσύ το γελάς αλλά κάπου διάβασα ότι κάποιος έριχνε την ευθύνη για το ατύχημα στην ύπαρξη διοδίων...
Ειρωνικά το είπα....γιατί κάποιοι κάπου αλλού σε άλλο νήμα μας τα χουν κάνει κουδούνια
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
τα διοδια απο μονα τους δεν ειναι θεμα τυπε.στη γερμανια τα ιχ δεν πληρωνουν τιποτα αλλα τα φορτηγα για να πανε απο τη βαυαρια στη σαξονια,χρειαζονται ενα μηνιατικο.αυτο το κοστος το πληρωνουν ολοι ειτε κινουνται στο δρομο ειτε οχι απο το αυξημενο κοστος μεταφορικων που καταληγει στον πελατη του σουπερ μαρκετ.μου εχει τυχει να εγκλωβιστω στη γερμανια,η οποια εχει σχετικα καλους δρομους,για 8 ωρες.παντου συμβαιουν αυτα,δεν ειναι ελληνικο φαινομενο.ελληνικο φαινομενο ειναι οι ελλειπεις γνωσεις οδηγησης,κωδικα κυκλοφοριας,η ανευθυνοτητα.
εχεις εγκλωβιστει σε ουρα 23 χιλιομετρων σε γερμανικο συγχρονο αυτοκινητοδρομο???εχουν στην γερμανια αυτοκινητοδρομους δηλαδη χωρις εξοδους σε περιπτωση αναγκης???κατι μαθαμε και σημερα,αν θελεις μοιρασου την εμπειρια σου και γραψε τον αυτοκινητοδρομο για να μην τυχει και βρεθουμε εκει!
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Ειρωνικά το είπα....γιατί κάποιοι κάπου αλλού σε άλλο νήμα μας τα χουν κάνει κουδούνια
το καταλαβαμε βλακεντιε οτι το εγραψες ειρωνικα ,διαλεξες ωραιο ζητημα για να ειρωνευτεις ...μπραβο σου!
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.620
Like
5.508
Πόντοι
1.056
το καταλαβαμε βλακεντιε οτι το εγραψες ειρωνικα ,διαλεξες ωραιο ζητημα για να ειρωνευτεις ...μπραβο σου!
Προβλήματα σε αυτό το κράτος υπάρχουν παντού....στις θάλασσες στον αέρα στους δρόμους και στις ράγες....παντού κουβαλάμε λάθος νοοτροπία είτε ως πολίτες είτε οι πολιτικοί κλπ....

Ένα κράτος που φτιάχτηκε μετά την χούντα σε λάθος βάσεις

Και για να στρίψει και να πιάσει τον σωστό δρόμο πρέπει εμείς οι πολίτες να αλλάξουμε ΡΙΖΙΚΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
εχεις εγκλωβιστει σε ουρα 23 χιλιομετρων σε γερμανικο συγχρονο αυτοκινητοδρομο???εχουν στην γερμανια αυτοκινητοδρομους δηλαδη χωρις εξοδους σε περιπτωση αναγκης???κατι μαθαμε και σημερα,αν θελεις μοιρασου την εμπειρια σου και γραψε τον αυτοκινητοδρομο για να μην τυχει και βρεθουμε εκει!
σε βλεπω λοιγο επιθετικο και αυτο συμβαινει επειδη εχεις πληρη αγνοια της λειτουργιας των δρομων και μιας κανονικης χωρας οπως η γερμανια.βρισκομουν λοιπον στην autobahn 6,αναμεσα στο herrieden και το schwabach με κατευθυνση τη νυρεμβεργη.σε μια πεζογεφυρα κοντα στο kammerstein,ειχε ανεβει μια ημιτρελη με προθεση να αυτοκτονησει.εκλεισαν λοιπον και τα 2 ρευματα κυκλοφοριας χωρις να μας αφησουν να βγουμε στους παραπλευρους δρομους,κατι που συνηθιζεται και σε ατυχηματα/δυστυχηματα για να μην επιβαρυνθει το οδικο δικτυο στις κατοικημενες περιοχες.σταματησε η κυκλοφορια στις 14.45 και ξεκινησαμε στις 22.30.αν ενδιαφερεσαι για την τυχη της ημιτρελης,αυτοκτονησε 2 εβδομαδες μετα σε αλλη πολη.
εχω εγκλωβιστει κι αλλες φορες,για λιγοτερες ωρες αφου ως οδηγος σε 5 χρονια εχω κανει περισσοτερα απο 500.000 χλμ.δεν ξερω τι σου φαινεται παραξενο και νομιζεις πως δε θα εγκλωβιστει καποιος στην κεντρικη ευρωπη.το περασμενο καλοκαιρι στα συνορα με την αυστρια ειχε 3 ωρες αναμονη επειδη οι αυστριακοι εκαναν εργα,εχει διοδια και τα αυτοκινητα περνουσαν με το σταγονομετρο.
 

LION-974

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
24
Like
5.052
Πόντοι
7.195

Συνημμένα

  • Gomlb67WoAAh5Zs.jpeg
    Gomlb67WoAAh5Zs.jpeg
    212,6 KB · Εμφανίσεις: 25

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
σε βλεπω λοιγο επιθετικο και αυτο συμβαινει επειδη εχεις πληρη αγνοια της λειτουργιας των δρομων και μιας κανονικης χωρας οπως η γερμανια.βρισκομουν λοιπον στην autobahn 6,αναμεσα στο herrieden και το schwabach με κατευθυνση τη νυρεμβεργη.σε μια πεζογεφυρα κοντα στο kammerstein,ειχε ανεβει μια ημιτρελη με προθεση να αυτοκτονησει.εκλεισαν λοιπον και τα 2 ρευματα κυκλοφοριας χωρις να μας αφησουν να βγουμε στους παραπλευρους δρομους,κατι που συνηθιζεται και σε ατυχηματα/δυστυχηματα για να μην επιβαρυνθει το οδικο δικτυο στις κατοικημενες περιοχες.σταματησε η κυκλοφορια στις 14.45 και ξεκινησαμε στις 22.30.αν ενδιαφερεσαι για την τυχη της ημιτρελης,αυτοκτονησε 2 εβδομαδες μετα σε αλλη πολη.
εχω εγκλωβιστει κι αλλες φορες,για λιγοτερες ωρες αφου ως οδηγος σε 5 χρονια εχω κανει περισσοτερα απο 500.000 χλμ.δεν ξερω τι σου φαινεται παραξενο και νομιζεις πως δε θα εγκλωβιστει καποιος στην κεντρικη ευρωπη.το περασμενο καλοκαιρι στα συνορα με την αυστρια ειχε 3 ωρες αναμονη επειδη οι αυστριακοι εκαναν εργα,εχει διοδια και τα αυτοκινητα περνουσαν με το σταγονομετρο.
Ούτε επιθετικός ούτε τίποτα,τσαντισμενος με το μπουρδελαθραν ναι ..έχω κάνει άπειρα χιλιόμετρα στην Ευρώπη... Γαλλία Ιταλία Γερμανία Αγγλία Ελβετία Λουξεμβούργο Βέλγιο Ισπανία, πολλά χιλιόμετρα...και ξέρω πολύ καλά πως λειτουργεί ένα σοβαρό κράτος....μια φορά βρήκα κόλλημα αν μπορώ να θυμηθώ έξω από Νάπολι στον σπ1...είχε φωτιά και δεν κουνιόταν τίποτα, αλλά σχετικά σε λίγες ώρες ξεμπλοκαραμε από παράπλευρες οδούς . ...ακόμα και ανάποδα μας βάλανε για λίγα χιλιόμετρα μπροστά καραμπινιέρι με φάρους και πίσω αυτοκίνητα κόμβοι...δεν υπάρχει δρόμος κλειστός για 23 χιλιόμετρα απαράδεκτη κατάσταση....ακόμα και ο 312 στο ιτσιγκεν γιατί φαίνεσαι γνωστής,που είναι μπουρδέλο για δεδομένα Γερμανίας και φρακαρει εύκολα έχει εξόδους....εδώ πληρώσαμε δρόμο επί δέκα τα λεφτά του και παραλάβαμε καρμανιόλα...
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Ούτε επιθετικός ούτε τίποτα,τσαντισμενος με το μπουρδελαθραν ναι ..έχω κάνει άπειρα χιλιόμετρα στην Ευρώπη... Γαλλία Ιταλία Γερμανία Αγγλία Ελβετία Λουξεμβούργο Βέλγιο Ισπανία, πολλά χιλιόμετρα...και ξέρω πολύ καλά πως λειτουργεί ένα σοβαρό κράτος....μια φορά βρήκα κόλλημα αν μπορώ να θυμηθώ έξω από Νάπολι στον σπ1...είχε φωτιά και δεν κουνιόταν τίποτα, αλλά σχετικά σε λίγες ώρες ξεμπλοκαραμε από παράπλευρες οδούς . ...ακόμα και ανάποδα μας βάλανε για λίγα χιλιόμετρα μπροστά καραμπινιέρι με φάρους και πίσω αυτοκίνητα κόμβοι...δεν υπάρχει δρόμος κλειστός για 23 χιλιόμετρα απαράδεκτη κατάσταση....ακόμα και ο 312 στο ιτσιγκεν γιατί φαίνεσαι γνωστής,που είναι μπουρδέλο για δεδομένα Γερμανίας και φρακαρει εύκολα έχει εξόδους....εδώ πληρώσαμε δρόμο επί δέκα τα λεφτά του και παραλάβαμε καρμανιόλα...
ως οδηγος στη γερμανια εχω φαει απειρα κολληματα και αν υπαρχουν συναδελφοι εδω,ειμαι σιγουρος πως θα επιβεβαιωσουν την κατασταση.οι δρομοι λειτουργουν κανονικα απο 24 δεκεμβριου,μεχρι 14 μαρτη.μετα ξεκινουν εργα που σου γαμουν τη ζωη.

οι χωρες αυτες που αναφερεσαι εχουν μια βασικη διαφορα απο εμας.αν η γερμανια εχει 85.000.000 κατοικους,εχει 85.000.000 πολιτες.εμεις εχουμε 10.500.000 κατοικους και οι πολιτες παιζει να ειναι κατω απο το 10%.τα περισσοτερα κομματα της βουλης τυπε,μιλανε για δικαιωματα χωρις υποχρεωσεις κι εμεις τα ψηφιζουμε.ποιος θα μας παρει στα σοβαρα ωστε να εχουμε αυτα που απολαμβανουν οι ευρωπαιοι;
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.245
Πόντοι
10.131

...Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τα βίντεο φαίνεται να επιβεβαιώνεται η περιγραφή του οδηγού του πρώτου οχήματος ότι άνοιξε η μπάρα των διοδίων, εκείνος έκοψε ταχύτητα για να περάσει, στη συνέχεια ακολούθησε το αυτοκίνητο με το ζευγάρι των άτυχων Ελλήνων από την Ελβετία και ακολούθησε με ταχύτητα το φορτηγό με οδηγό τον 38χρονο Ουκρανό οδηγό που παρέσυρε τα δύο προπορευόμενα οχήματα.

Από τα βίντεο φαίνεται, επίσης, ότι κανένα από τα δύο εμπλεκόμενα ΙΧ δεν έκανε όπισθεν...
 

johnm650

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2016
Μηνύματα
491
Κριτικές
6
Like
1.450
Πόντοι
481

Χρίστος Δήμας: Ποιος είναι ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών – Το βιογραφικό του​

Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2025 11:10
dimas-696x464.jpg

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI
Οι σπουδές, η πορεία του στην πολιτική και σε κυβερνητικές θέσεις
Share:
Share via Facebook Share via Twitter Share via LinkedIn Share via Email

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θεωρείται από τα πλέον καθοριστικά χαρτοφυλάκια στη νέα κυβέρνηση, σε μία περίοδο στην οποία «τρέχουν» σειρά κρίσιμων έργων, ενώ οι πολιτικές εξελίξεις κινούνται με φόντο την τραγωδία στα Τέμπη.​

Τα ηνία του υπουργείου παραλαμβάνει από τον Χρήστο Σταϊκούρα ο Χρίστος Δήμας.

Ο κ. Δήμας, έως πρότινος υφυπουργός Οικονομικών, είναι δικηγόρος και βουλευτής Κορινθίας με τη Νέα Δημοκρατία. Εισήλθε στον στίβο της πολιτικής το 2012. Αξίζει να δούμε την πορεία του.

Οι σπουδές του​

Γεννήθηκε στις 29 Μαΐου του 1980. Αποφοίτησε από τη Νομική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και από το Πανεπιστήμιο Queen Mary του Λονδίνου.

Πήρε το Μεταπτυχιακό του στη Συγκριτική Πολιτική από το London School of Economics and Political Science (LSE).
Στη συνέχεια τελείωσε το διδακτορικό του (PhD) στην Ευρωπαϊκή Πολιτική από το LSE, με υποτροφία από το Ίδρυμα Αλέξανδρος Ωνάσης. Ο τίτλος της διδακτορικής του διατριβής είναι: «Η σημασία του εθνικού θεσμικού πλαισίου και της εγχώριας διαβούλευσης κατά τη διάρκεια προτεινόμενων μεταρρυθμίσεων. Η περίπτωση της ιδιωτικοποίησης των εθνικών τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και την Ιρλανδία».

Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα​

Παράλληλα με τις σπουδές του, εργαζόταν ως ανταποκριτής στο Λονδίνο της εφημερίδας «Η Απογευματινή» ενώ έκανε και πρακτική άσκηση στη δημοσιογραφία στο BBC.


Σε ηλικία 25 ετών δίδασκε, ως βοηθός καθηγητή, στο LSE σε πρωτοετείς φοιτητές το μάθημα της «Εισαγωγής στις Πολιτικές Επιστήμες». Επίσης έχει διδάξει και στο κολέγιο ICON του πανεπιστημίου του Leicester σε μεταπτυχιακούς φοιτητές το μάθημα «Κοινωνικές Επιπτώσεις των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας» και ήταν επιστημονικός συνεργάτης στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας Jean Monnet. Έχει κάνει πληθώρα δημοσιεύσεων και παρουσιάσεων σε εγνωσμένης αξίας Ελληνικών και διεθνών επιστημονικών περιοδικών.
Πριν θέσει υποψηφιότητα εργαζόταν στον ιδιωτικό τομέα ως σύμβουλος επιχειρήσεων στην The Boston Consulting Group (BCG).

Η παρουσία στη Βουλή και την κυβέρνηση​

Εξελέγη βουλευτής Κορινθίας με την Νέα Δημοκρατία στις εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου του 2012 και έκτοτε εκλέγεται συνεχώς ως πρώτος βουλευτής του νομού.
Στις 8η Ιουλίου 2019 τοποθετήθηκε υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Έρευνας και Τεχνολογίας) στην Κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη.


ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΛΟΓΩ ΕΠΟΧΗΣ ΘΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΔΕΝ ΒΡΣΚΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΤΛ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΤΑΝ ΕΧΕΟΣ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗ ΖΗΤΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ
ΟΤΑΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟ HR ΖΗΤΑΣ ΠΡΟΥΟΗΡΕΣΙΑ ΣΕ HR
ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΜΠΛΕ
Σαν επιστήμονας, φαίνεται να είναι καλός και αρκετά σπουδαγμένος. Ειδικά στα δικηγορικά και τις πολιτικές επιστήμες. Στον τομέα των Υποδομών και Μεταφορών που είναι και υπουργείο που ανέλαβε, με τι προσόντα προσελήφθη? Πώς αξιολογήθηκε ως κατάλληλος για αυτή την θέση? Ίσως έχει δίπλωμα Β κατηγορίας οπότε δικαιολογείται. Το σχόλιό μου δεν είναι στοχευμένο στον κ. Χρίστο Δήμα, αντιθέτως στάθηκε αφορμή για αυτό.
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Y13

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.124
Κριτικές
174
Like
119.198
Πόντοι
46.423

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.124
Κριτικές
174
Like
119.198
Πόντοι
46.423

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.769
Πόντοι
216
Ρε παιδια, να δεχτω, δρομος καρμανιολα, λαθος θεση τα διοδια, μαλακας ασχετος υπουργος, μηδεν αστυνομευση και οτι αλλο θελετε.
Σαν οδηγος, εχει ομιχλη και δεν βλεπεις την μυτη σου, οσο και να βιαζεσαι, που πας με ταχυτητα? Ασε τους αλλους, την ιδια σου την ζωη δεν την σεβεσαι?
Με φτιαγμενο, ΑGM ο αλλος με 200 στην λεωφορο, Πορτο Ραφτη, εγινε πιτα. Στον τοπο αυτος, μετα δυο ημερες η κοπελα του, δεν τα καταφερε στο νοσοκομειο. Φταιει ο δρομος? Ρε καραμαλακα, εισαι καυλοκαζος το δεχομαι και το σεβομαι. Εχεις δωσει χιλιαδες ευρα να φτιαξεις τετοιο καρο. Δωσε 50-100 νοικιασε μια πιστα, ξερω'γω στο Τατοι και αντε ξεκαβλωσε.
ΟΚ φταιει κι ο χοντρος, φταιει κι ψηλος, φταινε κι αλλοι, αλλα φταιμε κι εμεις ρε παιδια.
Τι ναπω? Κριμα και αμαρτια μεγαλη, να χανονται ετσι βλακοδως, ζωες
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.487
Like
3.175
Πόντοι
456
Ρε παιδια, να δεχτω, δρομος καρμανιολα, λαθος θεση τα διοδια, μαλακας ασχετος υπουργος, μηδεν αστυνομευση και οτι αλλο θελετε.
Σαν οδηγος, εχει ομιχλη και δεν βλεπεις την μυτη σου, οσο και να βιαζεσαι, που πας με ταχυτητα? Ασε τους αλλους, την ιδια σου την ζωη δεν την σεβεσαι?
Με φτιαγμενο, ΑGM ο αλλος με 200 στην λεωφορο, Πορτο Ραφτη, εγινε πιτα. Στον τοπο αυτος, μετα δυο ημερες η κοπελα του, δεν τα καταφερε στο νοσοκομειο. Φταιει ο δρομος? Ρε καραμαλακα, εισαι καυλοκαζος το δεχομαι και το σεβομαι. Εχεις δωσει χιλιαδες ευρα να φτιαξεις τετοιο καρο. Δωσε 50-100 νοικιασε μια πιστα, ξερω'γω στο Τατοι και αντε ξεκαβλωσε.
ΟΚ φταιει κι ο χοντρος, φταιει κι ψηλος, φταινε κι αλλοι, αλλα φταιμε κι εμεις ρε παιδια.
Τι ναπω? Κριμα και αμαρτια μεγαλη, να χανονται ετσι βλακοδως, ζωες
Στην Ελλαδα παντα φταινε οι αλλοι και ποτε εμεις....
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.124
Κριτικές
174
Like
119.198
Πόντοι
46.423

 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: j 1973

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom