Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.886
Πόντοι
38.529
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
κωλοδρομος ,23 χιλιομετρα λεει τωρα ουρα και βαλε,δηλαδη αν συμβει οτιδηποτε την γαμησες ,εγκλωβιζεσαι χωρις εξοδους διαφυγης ,απαραδεκτο και εγκληματικο!
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Εύγε και πάλι Υπουργαρα Χρυσοχοίδη εύγε!
Μετά τον ΒΟΑΚ την μαμά και το μπαμπά καθενός τώρα φτάνει και η Εγνατία!!!
Εύγε μαλακα
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.247
Πόντοι
46.423

Τι γίνεται ρε σεις ?

Πόλεμος ...

:cry:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656

Τι γίνεται ρε σεις ?

Πόλεμος ...

:cry:
Τυπε τι πόλεμος "φταίει η διαπαιδαγωγηση" λεμε
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Και στην εξοδο για Βεροια ειχε γινει θανατηφορο δυστυχημα με εναν Ρουμανο οδηγο νταλικας που ειχε παρει παραμαζωμα(δηλωσε οτι αποκοιμηθηκε) τα αυτοκινητα που βρισκονταν σταματημενα λογω εργων στο δρομο(ελλιπη μετρα ασφαλειας τοτε):confused::confused::confused:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Μήπως λείπει και μυαλό τυπε, για να καταλάβουν ότι με τόση ομίχλη πας πολύ σιγά?
Δεν ξέρω θα βγει αύριο ο Μιχάλης που τα ξέρει αυτά καλά και θα μας πει τη μαλακια του παλι
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.014
Πόντοι
7.046
Διάβασα σε ιστοσελίδα ότι αυτοκίνητο μπήκε στην λωρίδα e pass, έκανε λάθος δηλαδή.

Έβαλε όπισθεν έκανε πίσω, αλλά με την ομίχλη, συγκρούστηκε με τον από πίσω που ερχόταν.

Ήρθε και το φορτηγό και έπεσε στον από πίσω. Το μεσαίο αυτοκίνητο ήταν αυτό που κάηκε με 2 νεκρούς.
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: j 1973

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.590
Κριτικές
4
Like
10.545
Πόντοι
3.506
κωλοδρομος ,23 χιλιομετρα λεει τωρα ουρα και βαλε,δηλαδη αν συμβει οτιδηποτε την γαμησες ,εγκλωβιζεσαι χωρις εξοδους διαφυγης ,απαραδεκτο και εγκληματικο!
Εκπαιδευση για τέτοια γεγονότα μηδενικη. Μονο είσπραξη. Καμια μέριμνα για την ταλαιπωρία.
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.474
Like
2.761
Πόντοι
456
Αυτό με την λωρίδα Ε πας, θέλει διόρθωση..
Οκ, δεν το έπιασε το μάτι, ας έχει ένα τύπου πος να πληρώνω με κάρτα έστω..
 

spyros21athens

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2015
Μηνύματα
390
Like
916
Πόντοι
81
τραγικο αμα ισχυει οτι εκανε οπισθεν στο e pass...και με ομιχλη...τοσο μυαλο θελει ? περνα τη γαμημενη μπαρα και μετα παρε τηλ στα διοδια και θα σου πουν αυτοι αλλον τροπο πληρωμης
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.456
Like
49.268
Πόντοι
10.131

Μαλλον δεν ισχύει οτι εκανε όπισθεν στο e-pass αλλα και να ισχύει την ολη ευθηνη την εχει ο νταλικέρης που πήγαινε ταπα με τέτοια ομίχλη και ενω πλησίαζε διόδια.
 
  • Like
Αντιδράσεις: jungle

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Στην Εγνατία υπάρχει ζήτημα ασφαλειας,ενώ υποτίθεται είναι ένας δρόμος ασφαλής έχουν γίνει τα μεγαλύτερα δυστυχήματα στη χώρα,κάτι μεγάλες καραμπόλες παλιότερα χθες το δυστύχημα,άρα ο δρόμος αυτός πρέπει να ελέγχει και να μπουν πιο αυστηροί κανόνες ασφαλειας
Δεν έχει ούτε κιόσκι για κατούρημα τυπε
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Πόσες φορές δεν έχουμε πει "α μωρέ" και δεν έγινε τίποτα,

Ε εδώ έγινε.72 χρονος και 69 χρόνοι ήρθαν από Ελβετία που ζούσαν Ελλάδα και ....

Στην Ελβετία είχαν συνιθισει στην Autobahn όπου δίνουν 39€ ολόκληρο χρόνο στην βινιέτα και ξεμαθαν στα της Ελλάδας που βάζουμε την ταυτότητα στο στόμα πρώτου κουμπώσουμε την πρωτη
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Όχι ο μητς φταίει
γαμησου ρε ηλιθιε,δρομος καρμανιολα ειναι βλακα ,που εχεις και αποψη ....αντε ετυχε αυτο χτες ,ποσα αυτοκινητα εγκλωβιστηκαν ,ξερεις μαλακα?ξερεις οτι αυτοκινητοδρομος που κοστισε δισεκατομμυρια βλακα δεν ειχε εξοδο διαφυγης....και μπαινεις να γραψεις τι ρε καραγκιοζη,που εχεις σαν χωρα τα ακριβοτερα διοδια και τα ακριβοτερα τελη κυκλοφοριας,τους μεγαλυτερους φορους στα αυτοκινητα και τον πλεο γερασμενο στολο σα χωρα.....και μιλας μαλακα αντι να κρυβεσαι γαμω τη νεα δημοκρατια σου γαμω,παλιοπουστα ,κρετινε....στο εγραψε και ο απο πανω ...οι νεκροι ελβετοι πολιτες εδιναν τον χρονο 39 ευρω...και τελος ...τριανταεννια ευρω και οσο ζουσαν κυκλοφορουσαν στους ασφαλεστατους ελβετικους δρομους ...εδω μαλακα μας αρμεγει το πουστοκωμμα σου και ρισκαρουμε κορωνα γραμματα......αντε χασου λοιπον γελοιο υποκειμενο που εχεις και μουτρα ταχα να γραψεις ποιος φταιει ειρωνικα....ΓΑΜΗΣΟΥ ΓΕΛΟΙΕ!
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
με το ρυθμό που γίνονται τα τροχαία φοβούμαι πως θέλουμε 3 νήματα, κεντρικής και βορείου ελλάδος, αττικοβοιωτίας/πελοποννήσου και κρήτης και λοιπών νήσων :confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom