Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.103
Like
2.479
Πόντοι
506
η καταντια της ελλαδας δεν ειναι τυχαιο γεγονος,ουτε μα κυνηγουν εξωγηινοι.σε οποιαδηποτε δραστηριοτητα ο ελληνας ειναι ο ηλιθιοτερος λαος της ευρωπης.η μονη χωρα που δεν πηγε μπροστα μεσα στην ευρωπαικη ενωση.
ισχύει 100%
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.445
Like
1.770
Πόντοι
216
Πως να βγάλεις τα σκατά μέσα από το κεφάλι του Έλληνα;
Ρε πούστη μου θέλω να μιλάω με κόσμο αλλά δεν μπορώ να ακούσω άλλες μαλακίες.
Έπινα καφέ με 45 ετών Έλληνα με παιδιά.

Και να λέει: η ζώνη δεν είναι απαραίτητη, είδες η κοπέλα πνίγηκε γιατί φορούσε ζώνη και δεν μπορούσε να βγει...

Συνέχισα και εγώ την συζήτηση, ότι οδηγώ καλύτερα με 3-4 μπυρόνια, και συμφωνήσαμε στο τέλος άμα δεν περνάνε αυτοκίνητα κοιτάς καλά και δεν πειράζει να περνάς και με κόκκινο...
Αν η κυκλοφοριακη αγωγη δεν αρχισει απο την οικογενεια πρωτα στα μικρα παιδια και εν συνεχεια στα σχολεια, γαματα γαματα με κεφακαια γραμματα.
Η δικια μου δουλευει στην τροχαια, και μου λεει οτι καθημερινα ενα σωρο κοσμος περιμενει την διοικητη να κλαφτει και να τους σβυσει την κλιση που τους εδωσε τροχονομος. Του πριζουν τα ουμπαλα του ανθρωπου με την κλαψα και οι μισες και παραπανω κλισεις σβυνονται. Αυτο το δικαιομα πρεπει να αφαιρεθει απο τους διοικητες. Ναι δεν λεω, μπορει ο τροχονομος να μου δωσει αδικη κλιση, αλλα ασε να το κρινει αυτο ο δικαστης.
Τωρα καποια παραπτοματα π.χ. υπερβολικη ταχυττα, κοκκινο, οδηγιση χωρις διπλωμα, πρεπει να επιβαλονται σκληρες κυρωσεις. Κατασχεση οχηματος, αφαιρεση αδειας, διπλωματος για 5ετια και πεντοχιλιαρο προστιμο και βαλε. Μονο ετσι θα σταματισει να σκοτωνεται κοσμος καθημερινα η να μενει αναπηρος ολη του την ζωη.
Ε ναι κυριοι, μας χρειαζεται ενας Λυκουργος, να μας φτιαξει νομους. Ισως βαλουμε ετσι μυαλο.
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.445
Like
1.770
Πόντοι
216

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
:coffee::coffee::coffee:

επίσημη τελική 325χλμ, μην το κάνουμε θέμα τώρα τα 291
Δεν εχουμε και δρομους της προκοπης,που να το ανοιξει τερμα ο ανθρωπος?:coffee::confused::confused::confused:
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131

Μαλακα μου τρεις άνθρωποι στην μεση του δρόμου και λεει δεν τους ειδε...
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Δεν εχουμε και δρομους της προκοπης,που να το ανοιξει τερμα ο ανθρωπος?:coffee::confused::confused::confused:
και την συγγρού τι την έχουμε δλδ, δεν κατάλαβα:coffee::coffee::coffee:
μια χαρά ευθεία είναι, αλλά θα τον έπιασε κανένα φανάρι και δεν πρόλαβε
 
Τελευταία τροποποίηση:

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131

4 η ωρα το πρωι σταμάτησαν στην μέση του δρόμου να τσαμπουκαλευτούν...:uglystupid::jerking2::jerking2:
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.475
Like
2.765
Πόντοι
456
Τα πρωινάδικά θα πούνε κάτι, ή είναι μέγας χορηγός ο Μάνεσης τραβελ;
400χιλ για αμάξι..
το ΣΔΟΕ ακούει;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Ωραίο θεμα παιδιά,αλλα δυστυχώς ανεπιλυτο..Εδω στα Χανια θρηνουμε εβδομαδιαίως νεα παιδια από τροχαία,λογω υπερβολικής ταχυτητας,μεθης,αγνοιας ΚΟΚ κλπ κλπ...Ειναι τραγικό το φαινόμενο και χωρίς διαφαινόμενη λύση..
Η Κρητη ειναι τραγική πρωταθλητρια στα θυματα,αλλα ποιος ακούει....
Καναμε κι εμεις μαλακίες στα νειατα μας,αλλα όχι σε τετοιο βαθμό..Να βλεπεις πχ 13-14χρονα να οδηγούν τα αγροτικά των μπαμπαδων ή τα ..τρακτερ τους!!!
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
1
Like
3.332
Πόντοι
456
Όσες φορές και να συζητηθεί το θέμα, όσα σωστά και να ειπωθούν η κατάσταση χειροτερεύει.

Μόνη λύση κατά τη γνώμη μου να αυξηθούν τρελά οι έλεγχοι και να αρχίσουν να παίρνουν διπλώματα μόνιμα.

Πέρασες κόκκινο ή πήγαινες με 200 στη Συγγρού ? Έπινες ? Αφαίρεση διπλώματος επί τόπου για πάντα και κόψε το λαιμό σου μετά πως θα μετακινείσαι...αφού δεν σέβεσαι την ανθρώπινη ζωή γιατί να σε σεβαστεί το κράτος ?

Δεν καταλαβαίνει από λογική ο Έλληνας δυστυχώς, μόνο με βούρδουλα...
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.282
Like
2.680
Πόντοι
456
:coffee::coffee::coffee:

επίσημη τελική 325χλμ, μην το κάνουμε θέμα τώρα τα 291
Καλά τα γερμανικά δεν έχουν κόφτη στα 250 χλμ με νόμο;
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.018
Πόντοι
7.046

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Καλά τα γερμανικά δεν έχουν κόφτη στα 250 χλμ με νόμο;
το amg που οδηγουσε ενα ξαδερφος στη γερμανια πηγαινε απο τη μανα του 270.ο εργοδοτης μου ειχε ενα τετοιο:
και πηγαινε αρκετα πανω απο 250.μια φορα με εβαλε μεσα και τον ιαολοστειλα:confused::confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


4 η ωρα το πρωι σταμάτησαν στην μέση του δρόμου να τσαμπουκαλευτούν...:uglystupid::jerking2::jerking2:
μπορει γι αυτο να τους κουτουλησε ο τυπος,τυπε.για να μην το ξανακανουν
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.149
Κριτικές
174
Like
119.316
Πόντοι
46.423
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.018
Πόντοι
7.046
Η πατριαρχία φταίει. Άντρας ο τροχονόνος, ΑΡΣΕΝΙΚΟ, την νευρίασε και μόνο με την παρουσία του, δεν φταίει, αθώα.
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131
Ενταξει αν εχεις παρει το δίπλωμα με λάδωμα πιθανόν να μην ξερεις τι ειναι τροχονόμος. Η αλλη περίπτωση ειναι να ειναι καμια αναρχοαριστερη που δεν γουστάρει μπάτσους και εξουσία... καλα ξεμπερδέματα τωρα!
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Μπράβο μαλακες που πήγατε να μας σκοτώσετε στην ευθεία στην Αλίμου σε 1 από τα 6 φανάρια που δήθεν θα καταργήσετε κιόλας
Πόλεμος παιδιά πόλεμος
Και ξαφνικά 3 περιπολικά και 4 μηχανές
Άρα υπάρχει τροχσια μαλακισμενο κρατος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom