Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Ποιος είναι μάθαμε?
θα μαθουμε συντομα τυπε.η κυβερνηση εχει κινητοποιησει ολοκληρο τον κρατικο μηχανισμο ωστε να μην κινδυνευσει ξανα κανενας απο αυτον τον οδηγο.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
η μαλακια ειναι οτι δεν μπορουν να τον βρουν απο τις διασταυρωσεις , γιατι επειδη ειναι λιζινγκ θα εχει και πληρωμενα τελη και ασφάλεια :confused::confused::confused:
Τον βρήκαν τυπε
ab3114d3d34c4d6085d42449921d6c7d.jpg
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

δεν προλαβαινουν τυπε , εχουμε και ληστειες να προλάβουμε :rockon::rockon::rockon:

 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
δεν προλαβαινουν τυπε , εχουμε και ληστειες να προλάβουμε :rockon::rockon::rockon:

Δεν είδα όμως να πρόλαβαν καθυστέρησαν μόλις 37 λεπτά
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: j 1973
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.471
Like
49.312
Πόντοι
10.131
Δεν είδα όμως να πρόλαβαν καθυστέρησαν μόλις 37 λεπτά
Μαλακες ειναι να πανε πιο γρήγορα;; Να βγουν οι ληστες απο την Τραπεζα με τιποτα Καλασνικωφ και να πανε άκλαυτοι οι μπάτσοι. Σου λεει τα λεφτα ειναι ασφαλισμένα γιατι να τρεχουμε τωρα... Αθανατο ελληνικό δημόσιο.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Μαλακες ειναι να πανε πιο γρήγορα;; Να βγουν οι ληστες απο την Τραπεζα με τιποτα Καλασνικωφ και να πανε άκλαυτοι οι μπάτσοι. Σου λεει τα λεφτα ειναι ασφαλισμένα γιατι να τρεχουμε τωρα... Αθανατο ελληνικό δημόσιο.
στην ακαρνανία το ζητούμενο είναι μην μπεις σε ξένο χωράφι. τη γάμησες...
όλα τα άλλα συγχωρούνται :confused:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.168
Κριτικές
174
Like
119.442
Πόντοι
46.423
Ποιος είναι μάθαμε?


Ο ... catch me if you can ...

:cheesy:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.025
Πόντοι
7.046

Ο ... catch me if you can ...

:cheesy:
Ποιό μέλος;
 

Snip

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2024
Μηνύματα
348
Like
648
Πόντοι
81
Πως να βγάλεις τα σκατά μέσα από το κεφάλι του Έλληνα;
Ρε πούστη μου θέλω να μιλάω με κόσμο αλλά δεν μπορώ να ακούσω άλλες μαλακίες.
Έπινα καφέ με 45 ετών Έλληνα με παιδιά.

Και να λέει: η ζώνη δεν είναι απαραίτητη, είδες η κοπέλα πνίγηκε γιατί φορούσε ζώνη και δεν μπορούσε να βγει...

Συνέχισα και εγώ την συζήτηση, ότι οδηγώ καλύτερα με 3-4 μπυρόνια, και συμφωνήσαμε στο τέλος άμα δεν περνάνε αυτοκίνητα κοιτάς καλά και δεν πειράζει να περνάς και με κόκκινο...
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.446
Like
1.770
Πόντοι
216
Μαλακες ειναι να πανε πιο γρήγορα;; Να βγουν οι ληστες απο την Τραπεζα με τιποτα Καλασνικωφ και να πανε άκλαυτοι οι μπάτσοι. Σου λεει τα λεφτα ειναι ασφαλισμένα γιατι να τρεχουμε τωρα... Αθανατο ελληνικό δημόσιο.
Κυριοι, σωστη η σκεψη νομιζω. Που να πανε δλδ με μισοχαλασμενα πιστολακια, γιλεκα που δεν σταματαν ουτε κουνουπι και χωρις εκπαιδευεση στην σκοποβολη.
Κι αν ημουν η διευθυντρια, το μονο που θα με απασχλουσε θα ηταν η ασφαλεια του προσωπικου και πελατων κι οχι το χρημα της τραπεζας. Που ετσι κι αλλιως ασφαλισμενο ειναι, αλλα ουτε θα παθει καποια οικονομικη ζημια η τραπεζα για 200000 Ε.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Πως να βγάλεις τα σκατά μέσα από το κεφάλι του Έλληνα;
Ρε πούστη μου θέλω να μιλάω με κόσμο αλλά δεν μπορώ να ακούσω άλλες μαλακίες.
Έπινα καφέ με 45 ετών Έλληνα με παιδιά.

Και να λέει: η ζώνη δεν είναι απαραίτητη, είδες η κοπέλα πνίγηκε γιατί φορούσε ζώνη και δεν μπορούσε να βγει...

Συνέχισα και εγώ την συζήτηση, ότι οδηγώ καλύτερα με 3-4 μπυρόνια, και συμφωνήσαμε στο τέλος άμα δεν περνάνε αυτοκίνητα κοιτάς καλά και δεν πειράζει να περνάς και με κόκκινο...
η καταντια της ελλαδας δεν ειναι τυχαιο γεγονος,ουτε μα κυνηγουν εξωγηινοι.σε οποιαδηποτε δραστηριοτητα ο ελληνας ειναι ο ηλιθιοτερος λαος της ευρωπης.η μονη χωρα που δεν πηγε μπροστα μεσα στην ευρωπαικη ενωση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom