Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Εν αναμονή του απολογισμού της Νέας Μάχης του Πάσχα 2025 οι γελοίοι δικαστές που ασφαλως τα τσεπώνουν από όπου πρέπει έβγαλαν φοβερή απόφαση πάλι


Με βάση αυτήν απόφαση υπαγόρευση των ασφαλιατικων καρτελ:
Αν σε τρακάρει κάποιος χωρίς δίπλωμα την γαμησες πληρώνεις τη ζημιά Ο ΙΔΙΟΣ και στρέφεσαι εσυ Ο ΙΔΙΟΣ δικαστικα εναντιον αυτου που δεν ειχε διπλωμα και φυσικα χωρις νομικη προατασια (αν εχεις) καθως δεν ειναι υποχρεωμενη να την παρέχει
Επίσης ο οδηγός ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΦΟΡΟ αλλά πληρώνει ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ 700 ευρώ πρόστιμο.
Την άλλη μέρα μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε αμάξι θέλει φυσικά αναμένοντας να τον πιάσουν μαζί με τα ανασφάλιστα προφανώς
Επίσης σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο απαγορεύεται να κάνεις εγχειροση καρδιάς άμα δεν είσαι καρδιολογος
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.876
Πόντοι
38.529

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.598
Πόντοι
7.195
Φταίνε πολλοί παράγοντες για ένα τροχαιο ατύχημα η οδηγική παιδεία ο στολοσ των αυτοκινήτων οι ποινές και το οδικό δίκτυο
Όμως ας επικεντρώθουμε στο θέμα δρόμων,οι δρόμοι είναι σε άσχημοι κατάσταση, ναι μεν φταίει και το έδαφος της χώρας είναι ορεινό όπου αυτό απαιτεί επιπλέον κόστος το πρόβλημα είναι ότι το κράτος δεν ενδιαφέρεται για το οδικό δίκτυο
Πχ σε κάθε ατύχημα που γίνεται να υπάρχει επιτροπή έρευνας αποδοσησ ευθύνης του ατυχήματος αλλά και τρόπου βελτίωσης ώστε να μην επαναληφθεί
Πχ η 27χρονη από τη Ναύπακτο στο σημειο που σκοτώθηκε το 2017 ξανά είχε γίνει ατύχημα με τις ίδιες συνθήκες,εκεί χρειάζονται μπάρες και δεν βλέπω να τις βάζουν
Η περιγερεια οι δήμοι το υπουργείο υποδομών σου λένε δεν θα χαλάω εγώ λεφτά για να μη σκοτώνονται εξάλλου δεν μου αποφέρει λεφτά κερδος,εδώ μέχρι και οι ιδιωτικοί αυτοκίνητοδρόμοι με διόδια που τα χρυσό πληρώνουμε και είναι μέσα στις ελλείψεις
Με λίγα λόγια το επαρχιακό δίκτυο χωρίς τις ιδιωτικές και τα διόδια είναι παρατημένο στη μοίρα του
Καλημέρα καλή εβδομάδα.
Δεν φταίνε μόνο οι δρόμοι, αλλά φταίνε και το πως οδηγάμε.
Τρέχουμε, αποσπάτε η προσοχή μας από το κινητό συνήθως, κακή κατάσταση τα λάστιχα των αυτοκινήτων και γενικά δεν τηρούμε τον ΚΟΚ.
Δεν είναι μόνο η κακή κατάσταση των δρόμων.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Φταίνε πολλοί παράγοντες για ένα τροχαιο ατύχημα η οδηγική παιδεία ο στολοσ των αυτοκινήτων οι ποινές και το οδικό δίκτυο
Όμως ας επικεντρώθουμε στο θέμα δρόμων,οι δρόμοι είναι σε άσχημοι κατάσταση, ναι μεν φταίει και το έδαφος της χώρας είναι ορεινό όπου αυτό απαιτεί επιπλέον κόστος το πρόβλημα είναι ότι το κράτος δεν ενδιαφέρεται για το οδικό δίκτυο
Πχ σε κάθε ατύχημα που γίνεται να υπάρχει επιτροπή έρευνας αποδοσησ ευθύνης του ατυχήματος αλλά και τρόπου βελτίωσης ώστε να μην επαναληφθεί
Πχ η 27χρονη από τη Ναύπακτο στο σημειο που σκοτώθηκε το 2017 ξανά είχε γίνει ατύχημα με τις ίδιες συνθήκες,εκεί χρειάζονται μπάρες και δεν βλέπω να τις βάζουν
Η περιγερεια οι δήμοι το υπουργείο υποδομών σου λένε δεν θα χαλάω εγώ λεφτά για να μη σκοτώνονται εξάλλου δεν μου αποφέρει λεφτά κερδος,εδώ μέχρι και οι ιδιωτικοί αυτοκίνητοδρόμοι με διόδια που τα χρυσό πληρώνουμε και είναι μέσα στις ελλείψεις
Με λίγα λόγια το επαρχιακό δίκτυο χωρίς τις ιδιωτικές και τα διόδια είναι παρατημένο στη μοίρα του
ο δρομος φταιει αν υπαρχει καποια ζημια και δεν εχει επισκευασθει.αν εχει στροφες και ελλειψεις το δικτυο,ο οδηγος οφειλει να το αντιλαμβανεται και αναλογα να μειωνει την ταχυτητα του.99,9% ευθυνη εχουμε οι ιδιοι
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Με αυτή τη λογική και στις παιδικές χαρές δεν έπρεπε να υπάρχουν μέτρα και κανόνες ασφαλείας.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ναι το ειπα αυτό απλά επέμενα περισσότερο στο θέμα δρόμων
μα υπαρχουν μετρα αφαλειας.το οριο ταχυτητας ειναι ενα απο αυτα.η καλη κατασταση του αυτοκινητου ειναι ακομη ενα.η νηφαλιοτητα του οδηγου επισης.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
1
Like
3.332
Πόντοι
456
Βρε παιδιά ωραία,οι δρόμοι είναι χάλια συμφωνώ...εσύ ο ηλίθιος που τρέχεις πιωμένος σε αυτούς τους δρόμους δεν φταις ?
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Φταίνε πολλοί παράγοντες για ένα τροχαιο ατύχημα η οδηγική παιδεία ο στολοσ των αυτοκινήτων οι ποινές και το οδικό δίκτυο
Όμως ας επικεντρώθουμε στο θέμα δρόμων,οι δρόμοι είναι σε άσχημοι κατάσταση, ναι μεν φταίει και το έδαφος της χώρας είναι ορεινό όπου αυτό απαιτεί επιπλέον κόστος το πρόβλημα είναι ότι το κράτος δεν ενδιαφέρεται για το οδικό δίκτυο
Πχ σε κάθε ατύχημα που γίνεται να υπάρχει επιτροπή έρευνας αποδοσησ ευθύνης του ατυχήματος αλλά και τρόπου βελτίωσης ώστε να μην επαναληφθεί
Πχ η 27χρονη από τη Ναύπακτο στο σημειο που σκοτώθηκε το 2017 ξανά είχε γίνει ατύχημα με τις ίδιες συνθήκες,εκεί χρειάζονται μπάρες και δεν βλέπω να τις βάζουν
Η περιγερεια οι δήμοι το υπουργείο υποδομών σου λένε δεν θα χαλάω εγώ λεφτά για να μη σκοτώνονται εξάλλου δεν μου αποφέρει λεφτά κερδος,εδώ μέχρι και οι ιδιωτικοί αυτοκίνητοδρόμοι με διόδια που τα χρυσό πληρώνουμε και είναι μέσα στις ελλείψεις
Με λίγα λόγια το επαρχιακό δίκτυο χωρίς τις ιδιωτικές και τα διόδια είναι παρατημένο στη μοίρα του
Το επαρχιακο δίκτυο είναι δεδομένο οι ποινές είναι δεδομένες
Τα δυστυχήματα γίνονται ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
Οι μπάρες δεν θα διόρθωσαν το λάθος το λάθος προϋπήρχε
Εμάς λόγος παραπάνω ΠΡΟΣΟΧΗΣ στο κακό επαρχιακό δίκτυο είναι
Α) για όσους το ξέρουν ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΡΓΑ
Β) για όσους δεν το ξέρουν επίσης να πηγαίνουν ΑΡΓΑ
Όλα τα άλλα είναι φθηνές δικαιολογίες
Τα παιδεία και λοιπές ιστορίες θέλουν 20 χρόνια
Τα ΤΟΠΙΚΑ συμφέροντα όσο θα συνεχίζονται θα κλαίνε για τις φαρμακοποιους και τους 19χρονους και για τις οικογενειες
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
μα υπαρχουν μετρα αφαλειας.το οριο ταχυτητας ειναι ενα απο αυτα.η καλη κατασταση του αυτοκινητου ειναι ακομη ενα.η νηφαλιοτητα του οδηγου επισης.
Φίλε για την οικονομική κατάσταση της χώρας οι δρόμοι είναι μια χαρά

Οι οδηγοί, οι νέοι από μαλακια, οι γέροι απο
άνοια δεν ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ τον δρόμο πόσο τους επιτρέπει να τρεξουν
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Εν αναμονή του απολογισμού της Νέας Μάχης του Πάσχα 2025 οι γελοίοι δικαστές που ασφαλως τα τσεπώνουν από όπου πρέπει έβγαλαν φοβερή απόφαση πάλι


Με βάση αυτήν απόφαση υπαγόρευση των ασφαλιατικων καρτελ:
Αν σε τρακάρει κάποιος χωρίς δίπλωμα την γαμησες πληρώνεις τη ζημιά Ο ΙΔΙΟΣ και στρέφεσαι εσυ Ο ΙΔΙΟΣ δικαστικα εναντιον αυτου που δεν ειχε διπλωμα και φυσικα χωρις νομικη προατασια (αν εχεις) καθως δεν ειναι υποχρεωμενη να την παρέχει
Επίσης ο οδηγός ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΦΟΡΟ αλλά πληρώνει ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ 700 ευρώ πρόστιμο.
Την άλλη μέρα μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε αμάξι θέλει φυσικά αναμένοντας να τον πιάσουν μαζί με τα ανασφάλιστα προφανώς
Επίσης σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο απαγορεύεται να κάνεις εγχειροση καρδιάς άμα δεν είσαι καρδιολογος

79.000 χωρις διπλωμα επειδη ξυπνησαν απο το υπνο που εριχναν ολοι στα γραφεία και κρυμμένοι σε υπηρεσίες
που δεν υπαρχουν και εκαναν ελεγχους ..
Φαντασου ποσους θα βρει η διασταυρωση για ΚΤΕΟ και ΑΣΦΑΛΙΣΗ :rockon::rockon::rockon::rockon:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
79.000 χωρις διπλωμα επειδη ξυπνησαν απο το υπνο που εριχναν ολοι στα γραφεία και κρυμμένοι σε υπηρεσίες
που δεν υπαρχουν και εκαναν ελεγχους ..
Φαντασου ποσους θα βρει η διασταυρωση για ΚΤΕΟ και ΑΣΦΑΛΙΣΗ :rockon::rockon::rockon::rockon:
Και σε ελέγχους που έπεσαν πάνω τους ή σε αναγκαστική παρουσία της τροχαίας έπειτα από ατύχημα για καταγραφη
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.057
Like
2.489
Πόντοι
456
Εν αναμονή του απολογισμού της Νέας Μάχης του Πάσχα 2025 οι γελοίοι δικαστές που ασφαλως τα τσεπώνουν από όπου πρέπει έβγαλαν φοβερή απόφαση πάλι


Με βάση αυτήν απόφαση υπαγόρευση των ασφαλιατικων καρτελ:
Αν σε τρακάρει κάποιος χωρίς δίπλωμα την γαμησες πληρώνεις τη ζημιά Ο ΙΔΙΟΣ και στρέφεσαι εσυ Ο ΙΔΙΟΣ δικαστικα εναντιον αυτου που δεν ειχε διπλωμα και φυσικα χωρις νομικη προατασια (αν εχεις) καθως δεν ειναι υποχρεωμενη να την παρέχει
Επίσης ο οδηγός ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΦΟΡΟ αλλά πληρώνει ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ 700 ευρώ πρόστιμο.
Την άλλη μέρα μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε αμάξι θέλει φυσικά αναμένοντας να τον πιάσουν μαζί με τα ανασφάλιστα προφανώς
Επίσης σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο απαγορεύεται να κάνεις εγχειροση καρδιάς άμα δεν είσαι καρδιολογος
Ο Άρειος Πάγος δεν ειπε τίποτα καινούργιο. Επανέλαβε το νόμο. Ο νόμος λέει οτι εξαιρούνται απο την ασφαλιστική κάλυψη οι ζημιές που προκαλούνται απο οδηγό χωρίς άδεια.
Τα υπόλοιπα που ΘΑ γίνουν είναι εικασίες, που πολυ αμφιβάλλω αν όντως θα γίνουν.
Γενικά μην διαβάζετε τον Τσιμπούκη, ο τύπος είναι σκέτη παραπληροφόρηση.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Σε έχω παρατηρήσει εσένα τυπε σκέφτεσαι όπως σκέφτεται ο μέσος Έλληνας και μετά λέμε γτ δεν προχωράει η δεν αλλάζει η χώρα.
Όχι φίλε κάνεις λάθος.
Άπειροι οδηγοί μαλακές οδηγοί σαραβαλά αμάξια θα υπαρχουν πάντα δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό ούτε ότι θα σταματήσουν τα τροχαία ποτέ.
Από εκεί και πέρα όμως αν το δίκτυο δεν έχει έστω και τους βασικούς κανόνες ασφαλείας εκεί ευθύνεται η τοπική αυτοδιοίκηση το υπουργείο και πάει λέγοντας
Όταν ένα οδόστρωμα έχει άσφαλτο 50 χρόνων και με μια βροχή είναι τζάμι κάτω ποιος φταίει?
Όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συμανσεις?
Όταν έχεις γκρεμο 100 μέτρων χωρίς μια προστατευτικη μπάρα ποιος φταίει?
Όταν σε ένα σημείο έχουν γίνει 10 τροχαία κάθε χρόνο?
Γι αυτό λέω ευθύνη του κράτους και της τοπικής αυτοδιοικησης
Δυστυχώς εσύ σκέφτεσαι όπως ο μέσος Έλληνας "φταίνε οι άλλοι και το περιεργο όμως είναι πως δεν λες κάτι διαφορετικό στην ουσία

Όταν ένα οδόστρωμα έχει άσφαλτο 50 χρόνων και με μια βροχή είναι τζάμι κάτω ποιος φταίει?
Φταίει ο οδηγός που αναπτύξει ταχύτητα διότι αν δεν αναπτύξει ταχύτητα δεν θα γλυστρισει και θα σωσει τη ζωη του δεν χρειαζεται στην συγκεκριμενη στιγμή να περιμένει την τοπική αυτοδιοίκηση
Όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συμανσεις?
Όταν σταματήσει σε μια διασταύρωση άγνωστη σε αυτόν για να ελέγξει το δρόμο που θα συνεχίσει δεν θα πάθει τίποτα ίσως εστι σώσει τη ζωή του.Ακομα και αν έχει στοπ ο άλλος μπορεί να το παραβιάσει επομένως πάλι δεν θα ευθύνεται η σήμανση αλλά ένα οδηγικό λάθος

Όταν σε ένα σημείο έχουν γίνει 10 τροχαία κάθε χρόνο?
Το οτι εχουν γινει ς0 ατυχηματα δεν σημαινει πως φταει ο δρομος.Και στις 10 περιπτωσεις αποκλειεται να πηγαιναν και οι 10 με 50 και απλως να τρακαραν
Και στην Συγγρου γινεται ενα ατυχημα καθε βραδυ δεν φταει ο δρομος ουτε η σημανση μια ευθεία είναι και με καινούρια ασφαλτο



Όταν έχεις γκρεμο 100 μέτρων χωρίς μια προστατευτικη μπάρα ποιος φταίει?
Σίγουρα όχι ο γκρεμός αλλά αυτός που έτρεξε με υπερβολική ταχυτητα

Ειναι αλλη και υπαρκτη η ευθυνη της τοπικης αυτοδιοικησης ή της κυβέρνησης άλλο όμως ποια είναι η
άμεση λύση σε κάποιο βαθμό

Η ΣΟΒΑΡΗ αστυνόμευση είναι πολιτική απόφαση και μόνο που και αυτή η κυβέρνηση οοως και οι προηγούμενες δεν θέλουν να εφαρμοσουν.
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Ο Άρειος Πάγος δεν ειπε τίποτα καινούργιο. Επανέλαβε το νόμο. Ο νόμος λέει οτι εξαιρούνται απο την ασφαλιστική κάλυψη οι ζημιές που προκαλούνται απο οδηγό χωρίς άδεια.
Τα υπόλοιπα που ΘΑ γίνουν είναι εικασίες, που πολυ αμφιβάλλω αν όντως θα γίνουν.
Γενικά μην διαβάζετε τον Τσιμπούκη, ο τύπος είναι σκέτη παραπληροφόρηση.
Ισχύει μεν όμως
Με τρακάρει εσύ αύριο το πρωί δεν έχεις δίπλωμα και φταις εσύ γιατί πχ παραβιάσες στοπ και καταγράφηκε κτλ κτλ
Εμένα μου φτιάχνει το αμάξι σου η ασφάλεια ?
Με την απόφαση αυτή δημιουργείται προηγούμενο η ασφάλεια σου ΔΕΝ θα με πληρώσει οπότε εγώ πρέπει να στραφώ εναντίον σου με δικαστήριο κτλ
Μιλάμε δηλαδή για 2-3 χρόνια δικαστήρια για να παρω εκ των υστέρων πχ 2000 ζημιά
Μεχει τωρα οι ασφαλιστικές (πχ αλκοολ) πληρώνουν και στρέφονται ΜΕΤΑ στον πελάτη τους ατομικά ΟΙ ΙΔΙΕΣ
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.996
Πόντοι
7.046

Αδιανόητο πόσοι πολλοί οδηγούν ΧΩΡΙΣ δίπλωμα στην Ελλάδα​

 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Κάθε κράτος και κάθε ηθινων η εύκολη λύση είναι να ρίχνουν ευθύνες στους άλλους και στους πολίτες και το κάνουν για να μην έχουν αυτοί την ευθύνη.
Αν συνεχίζουμε και ρίχνουμε τις ευθύνες στους άλλους και όχι στην ουσία λύση δεν θα υπάρξει.
Αν δεν είχε φτιαχτεί η Ολυμπία οδός πόσα παραπάνω ατυχήματα θα μετρουσαμε σ αυτο τον αυτοκινητοδρομο?
Κοίτα πριν φτιαχτεί ο δρόμος πόσα ατυχήματα γίνονταν.
Αλλά γιατί φτιάχτηκε?γιατί λυπήθηκε κάποιος τους νεκρούς?όχι,γιατί ο δρόμος έχει μεγάλη κίνηση άρα μέσω διοδίων και μεγάλα οικονομικά οφέλη αν και τα διόδια είναι στα υψη και η εταιρία εισπράττει καθαρή μπίζνες
Γιατί να πάει η εταιρεία να φτιάξει τον δρόμο το επαρχιακό με 200 διελεύσεις ημερησίως όταν στην Ολυμπία γινονται χιλιάδες διελεύσεις οχημάτων νταλικων λεωφορειων ανά ημερα

Ναι αλλά η αστυνομία δεν φτανει να ελέγξει όλο το δίκτυο όπως λες και δεν είναι λύση.
Υπάρχει και η τεχνολογία με κάμερες και οι παραβάσεις κατευθείαν μέσω αφμ στην εφορία
Ισχύει οι δρόμοι φτιάχνονται για το κέρδος και ως ένα βαθμό είναι κάπως λογικο αν και με μαγκη συζήτηση γιατί και το κράτος θα μπορούσε κτλ κτλ
Μια χαρά λεφτά όμως υπάρχουν από διάφορα προγράμματα και για παρεμβάσεις στο υπόλοιπο δίκτυο από περιφέρεια δήμους κτλ άλλο αν προτιμούν να τα φάνε σε πανηγύρια και συναυλίες κάθε 15αυγουστο.
Όμως μια χαρά φτάνει η τροχαία μέχρι να μπουν οι κάμερες (οι οποίες και αυτές φυσικά επίτηδες καθυστερουν).Δεν χρειάζεται ένας αστυνόμος σε κάθε πολίτη
Πότε δεν γίνεται μπλόκο στην επαρχεία πχ γιατί δεν θέλουν να πειράξουν τους επισκέπτες "μια φορα έρχονται στο χωριό μας " ,"είναι γιος του κοινοταρχη ο Μπαμπης" κοκ
Έχουμε βαρεθεί το μπλόκο στην ευθεία της Τρίπολης
Έχουμε βαρεθεί να μην γράφουν για κινητό
Έχουμε βαρεθει να μην γράφουν στην επαρχιακή Πυργου,στην επαρχιακή Ναυπάκτου και σε κάθε επαρχιακή
Δεν μπορεί να γίνει αυτοκονητοδρομος σε κάθε επαρχεία όμως δεν μπορεί να απουσιάζει μονίμως κάθε έλεγχος
Και επειδή αυτά δεν θα γίνουν γιατί κανένας τοπικός παράγοντας δεν θα τα βάλει με την τοπική κοινωνία η μόνη λύση είναι η μείωση της ταχύτητας
Όταν θα περάσεις μια διασταύρωση που ο άλλος έχει στοπ ελέγχοντας μειώνοντας ταχύτητα προλαβαίνεις να αντιδράσεις.
Όταν βρέχει και πας σαν κοτα δεν θα γγυστρισεις στην άσφαλτο φλυδα (τουλάχιστον εσυ)
Όταν θα πηγαίνεις αργά στις στροφές στην κάτω Κατσαπλια δεν θα περιμένεις στο γκρεμο να σε κρατήσει η μπάρα που δεν υπάρχει
Αλλά κυρίως δεν θα καρφωθεις στον άλλο απεναμτι
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ισχύει μεν όμως
Με τρακάρει εσύ αύριο το πρωί δεν έχεις δίπλωμα και φταις εσύ γιατί πχ παραβιάσες στοπ και καταγράφηκε κτλ κτλ
Εμένα μου φτιάχνει το αμάξι σου η ασφάλεια ?
Με την απόφαση αυτή δημιουργείται προηγούμενο η ασφάλεια σου ΔΕΝ θα με πληρώσει οπότε εγώ πρέπει να στραφώ εναντίον σου με δικαστήριο κτλ
Μιλάμε δηλαδή για 2-3 χρόνια δικαστήρια για να παρω εκ των υστέρων πχ 2000 ζημιά
Μεχει τωρα οι ασφαλιστικές (πχ αλκοολ) πληρώνουν και στρέφονται ΜΕΤΑ στον πελάτη τους ατομικά ΟΙ ΙΔΙΕΣ

αρα θα φυγει και η χρέωση που έχουν ζημιές απο ανασφάλιστο όχημα ;;
Γιατι αν δεν τον καλυπτει η ασφάλεια τοτε θεωρειται ανασφάλιστο το άλλο όχημα :coffee:

Για πες :coffee:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
αρα θα φυγει και η χρέωση που έχουν ζημιές απο ανασφάλιστο όχημα ;;
Γιατι αν δεν τον καλυπτει η ασφάλεια τοτε θεωρειται ανασφάλιστο το άλλο όχημα :coffee:

Για πες :coffee:
1oν δεν υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα διότι μέσα σε μια εβδομάδα το έκλεισε κι αυτό η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τις αυστηρές διασταυρωσεις
2ον στην άπειρο ελάχιστη τέτοια περίπτωση (από κανέναν από το εξωτερικό δηλαδή γιατί ελληνικά οχήματα όλα ασφαλισμένα πλεον) ο όρος ισχύει για τα χωρίς καθόλου ασφάλεια και εν ολίγοις απλουστευτικα η πληρωμή γίνεται από το επικουρικό ουσιαστικά
ΥΓ : Ο όρος "νομική προστασια" σχεδόν στο σύνολο περιγράφεται με κατά το δοκούν απόφαση της ασφαλιστικής και το ποσό (που μπορεί να είναι και για στραγάλια στην πραξη) απευλεθερωνεται με όρο που εν ολίγοις περιγράφεται "εφόσον κρίνει πως έχει βάσιμη πιθανοτητ δικαιωσης"
Το εφόσον κρίνει είναι ότι γουσταρω από την στιγμή που δεν περιγράφεται σαφώς
Αν υπήρχε πχ όρος "εξαιρειται η περίπτωση οδήγησης χωρίς δίπλωμα οπου το ποσό απελευθερωνεται αυτοματα" τότε θα μιλούσαμε για ξεκάθαρο ορο
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Αυτό που λες με την αστυνομία δεν μπορεί να γίνει,δεν μπορεί να έχεις σκορπισει όλη την αστυνομία σε όλο το επαρχιακο δίκτυο στα βουνά και λαγκάδια να κάνει μπλόκα.
Κανονικά έπρεπε το υπουργείο μεταφορών να βάλει επιτροπές να ελέγξει ολο το επαρχιακό δίκτυο σε θεματα ασφαλείας και με συγκεκριμένες παρεμβάσεις να βελτιώνεται
Επίσης αυστηρότερα κτεο και αφαίρεση ποντων στο δίπλωμα σε κάθε παράβαση συν αυστηρότερα πρόστιμα και ποινές
Επομένως να συνεχίζουν να σκοτώνονται γιατί οι ήδη υπάρχοντες αστυνομικοί του επαρχιακού δικτύου να ΜΗΝ κάνουν ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΟ πχ μετά από το Πάσχα που όλοι μπεκροπινουν για να μην θίγουν τις τοπικές κοινωνίες.
Το πρόβλημα είναι ο οδηγός όχι τα στηθαια ούτε η άσφαλτος.Και είναι γιατί ξέρει πως ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΟΤΕ Η ΔΙΚΑΟΛΟΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ειναι η ιδια κια η ιδια και η ιδια για να καλυψει την ΑΤΟΛΜΙΑ της ."Δεν μπορει να υπαρχει ενας αστυνομικος για καθε πολιτη" οποτε υλοποιουν το "ΚΑΝΕΝΑΣ αστυνομικος για κανεναν πολιτη"
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Και φυσικά το αφήγημα κάθε φορά διαψεύδεται από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ καταγραφή σε Ευρωπαϊκό επίπεδο
astynomikoi-2019-eu.jpg
 

dimitz

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2023
Μηνύματα
92
Like
256
Πόντοι
20
Μεγάλο Σάββατο, ήμουν καρδίτσα, με το αυτοκίνητο πηγαίνοντας σε ένα σκλαβενίτη. Μπροστά μου διαβαση πεζων και ποδηλάτων. Βλέπω μια κοπέλα να θελει να περάσει απέναντι.
Σταματάω . Και βλέπω από τον καθρέφτη το περιπολικό πίσω μου να έχει γονατίσει στα φρένα, παρα-λίγο να με χτυπήσει. Και βγάζει ο ένας το χέρι από το παράθυρο και φωνάζει: "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΣΣΣΣ;;;;;;;"
Ούτε σειρήνα είχε ούτε τίποτα. Απλά πήγαιναν πατημένοι.
Όταν λέω πως η ελληνική κοινωνία έχει βαθειά θέματα αντίληψης, είμαι ακροδεξιός.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom