σωπα ρε γιατι ενοχλω κανεναν εδω?οποιος θελει με κανει φιλη οποιος δε θελει οχι. πατας στο αβαταρ και προσθηκη στους φιλους... εγω σε εκανα φιλη, σου ηρθε τπτ?