γαματο!!!! :fuck2: :zfuck: :fuck1: :pipa1: :knockinb:
Επισκέπτης 6 Ιουλ 2010 #243 Velvy έγραψε: χαχαχα παλι καλα! τα σαλακια ειχαν ποτισει το δαπεδο Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ξύνεσαι μωρή μπαλότσα αλλά δεν θα σε ικανοποιήσω,άντε στα αγγουράκια σου!!!
Velvy έγραψε: χαχαχα παλι καλα! τα σαλακια ειχαν ποτισει το δαπεδο Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ξύνεσαι μωρή μπαλότσα αλλά δεν θα σε ικανοποιήσω,άντε στα αγγουράκια σου!!!
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 6 Ιουλ 2010 #244 Papazol έγραψε: Ξύνεσαι μωρή μπαλότσα αλλά δεν θα σε ικανοποιήσω,άντε στα αγγουράκια σου!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... χμμ μπερδευεσαι και δε θυμασαι καλα τελος σπαμ απο μενα εδω περα.
Papazol έγραψε: Ξύνεσαι μωρή μπαλότσα αλλά δεν θα σε ικανοποιήσω,άντε στα αγγουράκια σου!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... χμμ μπερδευεσαι και δε θυμασαι καλα τελος σπαμ απο μενα εδω περα.
skaska Μέλος Εγγρ. 16 Απρ 2009 Μηνύματα 6.476 Like 11 Πόντοι 66 6 Ιουλ 2010 #245 Papazol έγραψε: Ξύνεσαι μωρή μπαλότσα αλλά δεν θα σε ικανοποιήσω,άντε στα αγγουράκια σου!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πώς μιλάς έτσι ρε ?
Papazol έγραψε: Ξύνεσαι μωρή μπαλότσα αλλά δεν θα σε ικανοποιήσω,άντε στα αγγουράκια σου!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πώς μιλάς έτσι ρε ?
Επισκέπτης 6 Ιουλ 2010 #246 skaska έγραψε: Πώς μιλάς έτσι ρε ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αφού έχει περίοδο,δεν φταίω!!!
skaska Μέλος Εγγρ. 16 Απρ 2009 Μηνύματα 6.476 Like 11 Πόντοι 66 6 Ιουλ 2010 #247 Papazol έγραψε: Αφού έχει περίοδο,δεν φταίω!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κι εσύ που το ξέρεις?
Επισκέπτης 6 Ιουλ 2010 #248 skaska έγραψε: Κι εσύ που το ξέρεις? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Φαίνονται αυτά κάποιες φορές!!!
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 6 Ιουλ 2010 #249 Papazol έγραψε: Αφού έχει περίοδο,δεν φταίω!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... παπαζολη με εκνευριζεις. λες μαλακιες ενω δεν εισαι σε θεση να το κανεις. μαζεψου επιτελους.
Papazol έγραψε: Αφού έχει περίοδο,δεν φταίω!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... παπαζολη με εκνευριζεις. λες μαλακιες ενω δεν εισαι σε θεση να το κανεις. μαζεψου επιτελους.
nwdas Μέλος Εγγρ. 4 Νοε 2009 Μηνύματα 1.385 Like 1 Πόντοι 16 6 Ιουλ 2010 #250 Papazol έγραψε: Εκανά διαγραφή σήμερα,σας βαρέθηκα κιόλας κότες!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... ειπα οτι τον εχει 12 εκατοστα και καταλαβε οτι δε θα του καθοταν καμια γι αυτο εφυγε μην ψαρωνετε
Papazol έγραψε: Εκανά διαγραφή σήμερα,σας βαρέθηκα κιόλας κότες!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... ειπα οτι τον εχει 12 εκατοστα και καταλαβε οτι δε θα του καθοταν καμια γι αυτο εφυγε μην ψαρωνετε
Επισκέπτης 6 Ιουλ 2010 #251 nwdas έγραψε: ειπα οτι τον εχει 12 εκατοστα και καταλαβε οτι δε θα του καθοταν καμια γι αυτο εφυγε μην ψαρωνετε Κλικ για ολόκληρη προβολή... 13 είπες ψέυτη,μου έβαλες κ 1 cm,την αλήθεια την παραδέχτηκα μόνος!!! Πάντως το λαυράκι μου το έβγαλα!!!
nwdas έγραψε: ειπα οτι τον εχει 12 εκατοστα και καταλαβε οτι δε θα του καθοταν καμια γι αυτο εφυγε μην ψαρωνετε Κλικ για ολόκληρη προβολή... 13 είπες ψέυτη,μου έβαλες κ 1 cm,την αλήθεια την παραδέχτηκα μόνος!!! Πάντως το λαυράκι μου το έβγαλα!!!
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 6 Ιουλ 2010 #252 ρε παπασαλια ξεκολλα λιγο πανε στο οφφ τοπικ να παξεις εδω λεμε τα προβληματα με το σαιτ.
E erevnitis Μέλος Εγγρ. 22 Μαρ 2006 Μηνύματα 4.766 Κριτικές 1 Like 7 Πόντοι 16 6 Ιουλ 2010 #254 Καλη η νεα μορφη του σάϊτ ,αλλα και η προηγουμενη καλη ηταν και αυτη.
Επισκέπτης 6 Ιουλ 2010 #255 silva! έγραψε: ρε παπασαλια ξεκολλα λιγο πανε στο οφφ τοπικ να παξεις εδω λεμετα τα προβλημα με το σαιτ. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εδώ είναι αυτό: http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=2839.3180
silva! έγραψε: ρε παπασαλια ξεκολλα λιγο πανε στο οφφ τοπικ να παξεις εδω λεμετα τα προβλημα με το σαιτ. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εδώ είναι αυτό: http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=2839.3180
S stefanD Μέλος Εγγρ. 15 Μαρ 2006 Μηνύματα 2.031 Κριτικές 4 Like 21 Πόντοι 16 6 Ιουλ 2010 #256 Ρε παλικάρια δεν στέλνετε ενα pm σε όλα τα μέλη να ξαναβάλουν το avatar τους ? γιατι έχει γίνει μπάχαλο με αυτά το φόρουμ.
Ρε παλικάρια δεν στέλνετε ενα pm σε όλα τα μέλη να ξαναβάλουν το avatar τους ? γιατι έχει γίνει μπάχαλο με αυτά το φόρουμ.
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 6 Ιουλ 2010 #257 Papazol έγραψε: Εδώ είναι αυτό: http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=2839.3180 Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι αλλα μεχρι στιγμης εδω ρωτουσαμε και μας απαντουσανε οι πανω. αμαν πια.
Papazol έγραψε: Εδώ είναι αυτό: http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=2839.3180 Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι αλλα μεχρι στιγμης εδω ρωτουσαμε και μας απαντουσανε οι πανω. αμαν πια.
Επισκέπτης 6 Ιουλ 2010 #258 silva! έγραψε: ναι αλλα μεχρι στιγμης εδω ρωτουσαμε και μας απαντουσανε οι πανω. αμαν πια. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εεε άρα ήσασταν !!! Εδώ μιλάμε για το νέο site!!!
silva! έγραψε: ναι αλλα μεχρι στιγμης εδω ρωτουσαμε και μας απαντουσανε οι πανω. αμαν πια. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εεε άρα ήσασταν !!! Εδώ μιλάμε για το νέο site!!!
S SPEED Τιμημένος Εγγρ. 14 Οκτ 2005 Μηνύματα 12.355 Κριτικές 263 Like 160 Πόντοι 7.985 6 Ιουλ 2010 #259 Test........
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 6 Ιουλ 2010 #260 τσατ δεν εχει πια ???