You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
To νέο bourdela.com!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 113K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
- Κατάσταση
- Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
Ρε βαλτε τσατ, ειναι η πρεζα μας![]()
Ρε μαλακα σβησε το αβαταρ σου, τρομαζω
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
πες τα ρε μερεντοσκαφτη,που θα τα λεμε τωρα χωρις τσατΡε βαλτε τσατ, ειναι η πρεζα μας![]()

Το μωρο ειναι πρωτο λεμεΡε μαλακα σβησε το αβαταρ σου, τρομαζω![]()
.Ετσι, γουσταρω σε μεγεθυνση
.Μπαρε τα λεμε μετάξι ρε, μας πηρε το τσατ η μαρμαγκα

!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
ωραιο μωρο!!!Το μωρο ειναι πρωτο λεμε![]()
![]()
.
Ετσι, γουσταρω σε μεγεθυνση![]()
.
Μπαρε τα λεμε μετάξι ρε, μας πηρε το τσατ η μαρμαγκα![]()
![]()
ποια ειναι?
Επισκέπτης
Η αναζήτηση πάνω δεξιά δεν δουλεύει ή είναι ιδέα μου?
!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
τι αναζητας, καμια πουτσα παλι ε???Η αναζήτηση πάνω δεξιά δεν δουλεύει ή είναι ιδέα μου?
Επισκέπτης
Ε ναι τι άλλο?τι αναζητας, καμια πουτσα παλι ε???
boomb
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 16.435
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Η αναζήτηση πάνω δεξιά δεν δουλεύει ή είναι ιδέα μου?
εδώ δεν έχουν φτιάξει άλλα κι άλλα, την αναζήτηση θα φτιάχνανε που έτσι κι αλλιώς ήταν με τις μέρες της?
!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
βρηκες?Ε ναι τι άλλο?![]()
!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
τις αλλαζουν σερβιετα αμεσως, κατα τας διαταγας σας!!!εδώ δεν έχουν φτιάξει άλλα κι άλλα, την αναζήτηση θα φτιάχνανε που έτσι κι αλλιώς ήταν με τις μέρες της?![]()
υ.γ
αυτο που εχει στο αβαταρ σου σ αρεσει?
Επισκέπτης
25 cm που πατάω δεν βγάζει τίποτα.βρηκες?
boomb
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 16.435
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
αυτο που εχει στο αβαταρ σου σ αρεσει?
ναι γελάω πολύ
!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
θα μπει, αλλα θα ειναι διαφορετικο,τσατ θα μπει ή οχι????
μπορουμε να ξερουμε?![]()
θα λεγεται "τσουτ-ξουτ"
!blis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 9.836
- Κριτικές
- 41
- Like
- 3.138
- Πόντοι
- 5.645
κατεβαινε...25 cm που πατάω δεν βγάζει τίποτα.![]()
- Κατάσταση
- Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 7K
- Εμφανίσεις
- 107K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 660
- Απαντήσεις
- 5K
- Εμφανίσεις
- 85K
[/move]