μέρααααααααααα
100 ώρες έκανε να με συνδέσει και άλλες 20 να με αφήσει να ποστάρω

για όσους εκεί έξω παλεύετε να συνδεθείτε, μην ανησυχείτε, υπάρχει ελπίδα
περίεργο είναι, θα το συνηθίσω
ΑΡΚΕΙ να έχει πάλι την αντεργκράουντ εμφάνιση και τη λίστα με τα νέα ποστ στο φόρουμ, όχι μόνο στην αρχική
επίσης
ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΤΣΑ????
ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΤΣΑ ΟΕΟ?????????
γίπι γίπι γιαααααααααααααααααααααααα
