Καλημέρα & Καλορίζικο το νέο site !!!
Για την ώρα είναι ολίγον σαν τον τίτλο του : Μπουρδέλο ! (τυχαίο; δεν νομίζω)
Επειδή και το ομορφότερο μωρό όταν βγαίνει από την κοιλιά της μάνας του δεν ξεχωρίζει από τα άλλα, ας είμαστε ανεκτικοί τις πρώτες μέρες μέχρι να λυθούν όλα τα (βρεφικά) μικροπροβλήματα...
Είμαι σίγουρος ότι σε μερικές μέρες θα αρέσει σε όλους (όπως και όλα και καινούργια πράγματα) !!!