gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.674
- Πόντοι
- 8.695
Εξαρτάται το μαγαζί, αν πας στη βιομηχανία έξω από τα νεκροταφεία, ίσως ..Πιτες κ φαγητα απο μνημόσυνα/κηδειες συνηθως απαραδεκτα 2-3/10.
Εξαρτάται το μαγαζί, αν πας στη βιομηχανία έξω από τα νεκροταφεία, ίσως ..Πιτες κ φαγητα απο μνημόσυνα/κηδειες συνηθως απαραδεκτα 2-3/10.
Με μπόλικο σκόρδο???Χοιρινές μπριζόλες με πατάτες στο φούρνο.
Σαλάτα αγγουροντοματα με φέτα Τρικάλων.
Όχι ξέχασα, δεν έβαλα.Με μπόλικο σκόρδο???
...... η συγκεκριμένη αίθουσα - τύπισα που την έχει ξεχωρίζουν ! Επι πληρωμή φυσικά, το καλό πληρώνεται !Πιτες κ φαγητα απο μνημόσυνα/κηδειες συνηθως απαραδεκτα 2-3/10.
Τι λάιτ βρε κωλομπαρά3 μπριοσακια λαιτ καφεδαρα

Γαλοπούλα τυρι ντοματα ρεΤι λάιτ βρε κωλομπαρά![]()
