Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Με σάλτσα ή χωρίς;Σπανακορυζο,φέτα Καλαβρύτων, ψωμάκι.![]()
Χωρίς μαν,με λεμόνι καργα.Με σάλτσα ή χωρίς;
Πάλι κοτόπουλο μανΣαλάτα μαρουλι/ρόκα, φέτα, ψητό κοτόπουλο νικάς, μαυρο ψωμί, κοκακολα. Τώρα ένα μεγάλο κουτί καπρις![]()
Ταλαιπωρία μανΠάλι κοτόπουλο μαν
Επί τη ευκαιρία, σου εχω πει να μην αλλάζεις αβαταρ![]()
ΠΑΝΤΑ εχω δίκιοΣε αυτό έχεις ένα δίκιο.
Μέχρι και εγώ μπερδεύτηκα και πήγα να απαντήσω στον εαυτό μου.![]()

Από που το μπουρικο μαν?παστίτσιο
σαλάτα πράσινη
ψωμί ολικής
λεμονιτα
τώρα γαλακτομπούρεκο
Παρομοίως.Εγώ ουτε μπυρα δε ξερω ν ανοίγω με αναπτήρα![]()
Εγώ παλι καθόλου. Δεν είναι πρωτευουσιάνικα πραγματα αυτάΠαρομοίως.
Να ξέρεις τους θαυμάζω αυτούς που το κάνουν και δεν λέω αλήθεια.
Εδώ φερμουάρ ανοίγουμε και το χαλάμε τη πρώτη μέρα.

Θα τις προικίσεις κιόλας ;Να βάλω μπρος να αποκαταστήσω καμμία;Σήμερα λόγω της ονομαστικής εορτής θα δειπνησω σε γνωστό κέντρο διασκέδασης με μερικές άπορες κορασίδες![]()
Αυτός είσαιΧωρίς μαν,με λεμόνι καργα.
Συμφωνώ για το λεμόνι αλλά χωρίς σάλτσα δεν είναι φαγητό ...ΕΙΝΑΙ ΣΑΛΑΤΑ.Χωρίς μαν,με λεμόνι καργα.
Από που το μπουρικο μαν?
Δε βρίσκω τη σχετική εικόνα να ανεβάσω. Ξέρεις, αυτή με το τραμ που πάει ...ξέρεις που.....Σε αυτό έχεις ένα δίκιο.
Μέχρι και εγώ μπερδεύτηκα και πήγα να απαντήσω στον εαυτό μου.![]()
Η φάβα ΕΙΝΑΙ τιμωριαφάβα είναι σαν τιμωρία![]()
Εγώ ουτε μπυρα δε ξερω ν ανοίγω με αναπτήρα![]()
Εγώ τώρα εκπαιδεύω τον παπαγάλοσυγγνώμη , τις μπυρες εσυ τις ανοιγεις ;
Που ζειτε ρε μαλάκες ναπουμε ..![]()