athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.588
- Like
- 118.885
- Πόντοι
- 16.631
το εφαγα για πρωινο και οτι εμεινε μεσημερι 2 ωρες πριν το φαιTo γλυκο θα το τρως ΠΑΝΤΑ μετα το φαι , οχι μονο του σε ασχετη ωρα της ημερα
το εφαγα για πρωινο και οτι εμεινε μεσημερι 2 ωρες πριν το φαιTo γλυκο θα το τρως ΠΑΝΤΑ μετα το φαι , οχι μονο του σε ασχετη ωρα της ημερα
ΟΧΙ , σου ανεβαζει κατακορυφα το ζαχαρο, σου γαμαει ινσουλινες κτλ σε κανει να ξαναπεινασεις γρηγορα μακροπροθεσμα σε κουραζει, Για πρωινο θα τρως κατι πρωτεινικο και λιπαροτο εφαγα για πρωινο και οτι εμεινε μεσημερι 2 ωρες πριν το φαι![]()
τι άλλο μπορεί να ήτανΤο μαύρο στο σακουλάκι ήταν σίγουρα ζάχαρη;

είχαν λήξει από το 2007 αλλά τα είχα στην κατάψυξηΑν ήταν και ληγμένα όλα αυτά θα έβγαινες παμψηφεί σε κάθε λαϊκή γειτονιά.
Έτσι!!To γλυκο θα το τρως ΠΑΝΤΑ μετα το φαι , οχι μονο του σε ασχετη ωρα της ημερα
@Saul....είσαι το νέο "παιδί του λαού"!!!!είχαν λήξει από το 2007 αλλά τα είχα στην κατάψυξη
Ελπίζω να μην τα έφαγες όλα αυτά σε μια καθησια .τρία κομμάτια σπανακόπιτα
2 μοσχαρίσια μπιφτέκια και πολύ νερό
και χυμό ανανά
Από πού τα μπέργκερ μαν ?Δυο μπέργκερ από το Μπρούκλιν![]()

Δυο μπάρμπεκιου μπέργκερ από το μπρουκλιν μαν. Φουλ αμερικανιαΑπό πού τα μπέργκερ μαν ?![]()

Μπλακ Άνγκους αψηλέ;Δυο μπάρμπεκιου μπέργκερ από το μπρουκλιν μαν. Φουλ αμερικανια![]()
ΟΧΙΜπλακ Άνγκους αψηλέ;
Αρχίδια αμερικάνικα τότενες.

Ήρεμα μαν τσιμπάμεΑρχίδια αμερικάνικα τότενες.![]()

Μπρουκλιν λέγεται το μπεργκεράδικο. Κατά τα λοιπα, αμερικανια από τα λιντλ..Αρχίδια αμερικάνικα τότενες.![]()
Τι τσιμπάς διμη?Ήρεμα μαν τσιμπάμε![]()
Συγγνώμη.Ήρεμα μαν τσιμπάμε![]()
ΤοστάκιαΜπρουκλιν λέγεται το μπεργκεράδικο. Κατά τα λοιπα, αμερικανια από τα λιντλ..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τι τσιμπάς διμη?

5 απλά?Τοστάκια![]()
Πόσα?Τοστάκια![]()

όλα για μεσημεριανό!!!!!!!!!!!Ελπίζω να μην τα έφαγες όλα αυτά σε μια καθησια .
Ελπίζω η πρώτη γραμμή να ήταν πρωινό
και οι υπόλοιπες μεσημεριανό.