You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 852K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (2 μέλη και 36 επισκέπτες)
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Ευγε!Γυρο κοτόπουλο, σαλάτα λάχανο καροτο, ψωμί, μπυρα leute μποκ![]()
Οποιος σου πατησει αναφορά, τον γαμησα!
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Τι νούμερο τα Μακαρόνια μαν ;Μουσακά
Σαλάτα μαρούλι λάχανο Καρότο
Λεμονίτα
Πορτοκαλόπιτα

tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Αμάν πια. Με το τσιγκέλι τους τα βγάζεις ρε πανουληΤι νούμερο τα Μακαρόνια μαν ;
![]()

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
Από που πορτοκαλοπιτα μαν?Μουσακά
Σαλάτα μαρούλι λάχανο Καρότο
Λεμονίτα
Πορτοκαλόπιτα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αμάν πια. Με το τσιγκέλι τους τα βγάζεις ρε πανουλη![]()

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ζεμπου ελγκα γύρο η κεμπαπ αύριο?
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Που να τα ξέρουν αυτά τα ναυάγια εδώ μέσα ναπουμεΕυγε!
Οποιος σου πατησει αναφορά, τον γαμησα!

Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
από Κωνσταντινίδης μανΑπό που πορτοκαλοπιτα μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ζεμπου ελγκα γύρο η κεμπαπ αύριο?
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
Γυρο η κεμπαπ μαν?από Κωνσταντινίδης μαν
lavro
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 2.235
- Κριτικές
- 50
- Like
- 8.186
- Πόντοι
- 11.836
Κορυφαίος και κορυφαία γλυκάαπό Κωνσταντινίδης μαν
Τρίγωνα ειδικά....
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
κεμπάπ μανΓυρο η κεμπαπ μαν?
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
Λίγο φαρμακείο τυπε αλλά παλευεταιΚορυφαίος και κορυφαία γλυκά
Τρίγωνα ειδικά....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εγινεκεμπάπ μαν
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
ναι μαν κορυφήΚορυφαίος και κορυφαία γλυκά
Τρίγωνα ειδικά....
lavro
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 2.235
- Κριτικές
- 50
- Like
- 8.186
- Πόντοι
- 11.836
Ναι οι τιμές του είναι διπλάσιες σε σχέση με άλλα εργαστήρια η ζαχαροπλαστείαΛίγο φαρμακείο τυπε αλλά παλευεται
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εγινε
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
ΕτσιΝαι οι τιμές του είναι διπλάσιες σε σχέση με άλλα εργαστήρια η ζαχαροπλαστεία
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Θα δούμε μαν. Κάτσε να ξημερωσουμε, να σμιξουμε και θα δούμε τι θα πέσει στο τραπέζι. Κανόνισε εσύ.Από που πορτοκαλοπιτα μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ζεμπου ελγκα γύρο η κεμπαπ αύριο?
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
ΓυροΓυρο η κεμπαπ μαν?
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.299
- Πόντοι
- 12.756
ΟΧΙ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καυλαντα μανΘα δούμε μαν. Κάτσε να ξημερωσουμε, να σμιξουμε και θα δούμε τι θα πέσει στο τραπέζι. Κανόνισε εσύ.
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.671
- Πόντοι
- 8.695
By the way ..
μεσημεριανό καμιά 10ρια σαντουιτσακια σε εκπαιδευτικό σεμινάριο με ομελετα, ψητό κοτόπουλο και ζαμπόν τυρί 3 ή 4 από το καθενα
Απογευματινό: Μισό κουτί μακεδονικό χαλβά με σοκολάτα
Βραδυνό: δεν πεινουσα, τώρα σας γράφω από το μέτωπο
μεσημεριανό καμιά 10ρια σαντουιτσακια σε εκπαιδευτικό σεμινάριο με ομελετα, ψητό κοτόπουλο και ζαμπόν τυρί 3 ή 4 από το καθενα
Απογευματινό: Μισό κουτί μακεδονικό χαλβά με σοκολάτα
Βραδυνό: δεν πεινουσα, τώρα σας γράφω από το μέτωπο
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K