cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.055
- Πόντοι
- 3.556
Πάρε και γλυκόΚριθαράκι με Κόκκορα
Σαλάτες Πρασινές
Σαλάτα Ρώσικη
Σαλάτα Σεφ
Κοκα Κολα
Σβήσιμο.. λεμονίτα..
Προκαταβολικά :
![]()



Πάρε και γλυκόΚριθαράκι με Κόκκορα
Σαλάτες Πρασινές
Σαλάτα Ρώσικη
Σαλάτα Σεφ
Κοκα Κολα
Σβήσιμο.. λεμονίτα..
Προκαταβολικά :
![]()



το χαλασεςΡυζογκοφρέτα Με μερέντα
![]()
Kαλα τα πηγές πριν ,τώρα το γάμησες ...Ρυζογκοφρέτα Με μερέντα
![]()
με ΠΟΔΙΑ;το χαλασες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
εγώ προτείνω μπουγάτσα με πόδια σήμερα
Και εγώ μαν σπιτική έφτιαξε κυρά γαμαει καλή ορεξηΓια βράδυ
Τσίμπα μια Amstel / Αυθεντική Μπύρα.Εχω φαει μισό αρνί, ένα κουβά λαχανοντολμάδες και ένα ταψί τυρόπιτα σε ένα 24ωρο.Επισης σαπισα στον υπνο. Τώρα τι να "τσιμπήσω"
![]()
ΓαλακτομπούρεκοΕχω φαει μισό αρνί, ένα κουβά λαχανοντολμάδες και ένα ταψί τυρόπιτα σε ένα 24ωρο.Επισης σαπισα στον υπνο. Τώρα τι να "τσιμπήσω"
![]()
ρυζογκοφρέτες για την χώνεψηΕχω φαει μισό αρνί, ένα κουβά λαχανοντολμάδες και ένα ταψί τυρόπιτα σε ένα 24ωρο.Επισης σαπισα στον υπνο. Τώρα τι να "τσιμπήσω"
![]()

Ναι χωρίς λάδι.Λέω να φάω μια σαλάτα μαρουλι κρεμμυδι ίσως πεταξω κ ενα τόνο.
Οχι ρε μαν τίγκα στα λάδια και ψωμί για σπρώξιμο. Και κοκακολαΝαι χωρίς λάδι.![]()

ρε μαλακα τι γαμημενο αρνι ειναι αυτο που το τρως 5 μερες τωρα?Οχι ρε μαν τίγκα στα λάδια και ψωμί για σπρώξιμο. Και κοκακολα![]()
Χα χα χαρε μαλακα τι γαμημενο αρνι ειναι αυτο που το τρως 5 μερες τωρα?![]()
Εχθές το βράδυ και σήμερα το μεσημέρι έφαγα ρε μαν γιατί φωνάζεις?ρε μαλακα τι γαμημενο αρνι ειναι αυτο που το τρως 5 μερες τωρα?![]()