Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (2 μέλη και 25 επισκέπτες)

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Καλησπέρα ναυάγια. -2.1 κιλά. Φτιάχνει η ελλεηνιδα νιοκι, γκορκοντζολα κτλ για να γιορτάσουμε και θα συνεχίσει και αυτή η εβδομάδα έτσι.
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Κάσιους και σταφίδες ρε φίλε.


Νιπλη εσύ;;;:think::headbang::confused:
Τις σταφιδες τις καταλαβα(βεβαια θα μπορουσαν να ειναι πολτοποιημενα ποδια σαρανταποδαρουσας που αποξηραθηκαν),στα κασιους ειχα περισσοτερες αμφιβολιες:undecided::confused::confused::confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.723
Πόντοι
12.756
Τις σταφιδες τις καταλαβα(βεβαια θα μπορουσαν να ειναι πολτοποιημενα ποδια σαρανταποδαρουσας που αποξηραθηκαν),στα κασιους ειχα περισσοτερες αμφιβολιες:undecided::confused::confused::confused:
Πω ρε πουστη
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Τις σταφιδες τις καταλαβα(βεβαια θα μπορουσαν να ειναι πολτοποιημενα ποδια σαρανταποδαρουσας που αποξηραθηκαν),στα κασιους ειχα περισσοτερες αμφιβολιες:undecided::confused::confused::confused:
Ευτυχώς δεν τις περασες για αποξηραμένα σκατά προβάτου.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Μεσημεριανό...

Μακαρόνια με Κιμά - Νούμερο 10 / Μέλισσα.

Σαλάτα Μαρούλι

Κόκα Κόλα

Ψωμί - Μετσοβίτικο / Ακριβό.
Πόσο ακριβό ρε παικτη;
Εγώ είχα πάρει ένα ψωμί με ψιλοκομμένες ελιές και ήταν στα 2€.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.146
Πόντοι
1.406

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Μάν,αν τρως όσπρια και λαδερα μια φορά τον χρόνο βάζεις υποψηφιότητα για πολύ ΟΡΡΟ στο ΚΟΝΤΙΝΟ σου μέλλον.
Όσπρια όχι τουλάχιστον 2 φορές τη βδομαδα

Αλλά ταραμοσαλάτα και τουρσιά μόνο Σαρακοστή
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.723
Πόντοι
12.756

mourganarxis

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2023
Μηνύματα
434
Like
483
Πόντοι
21
Πιτόγυρα σπιτικά.
Ένα με σουβλάκι ένα με κοτόπουλο.
Μουσταρδα- τζατζίκι-παπρικα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom