fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
ΟντωςΔιαβάστε ρε !! Θα με τρελάνετε ; Δεν το γράφω Εγω. Ο Άντζελο το γράφει
ΟντωςΔιαβάστε ρε !! Θα με τρελάνετε ; Δεν το γράφω Εγω. Ο Άντζελο το γράφει
Μέλι - καρύδια - Ανανά
Μέλι - καρύδια - Ανανά
Μέλι-καρύδια- ανανά
Μέλι - καρύδια - Ανανά......
.............
.......
..καλό βόλι!Τύπε το μελωνεις το καρύδι?Μέλι - καρύδια - Ανανά
Μέλι - καρύδια - Ανανά
Μέλι-καρύδια- ανανά
Μέλι - καρύδια - Ανανά......
.............
.......
Πάρε αναφορά επειδή ήταν κρύοΜόλις έφαγα ένα κρύο τυροπιτάκι![]()
Φρεντο εσπρέσο σκετο πάντα berryτι καφέ μαν
Ρε σουρας είσαι πρωί πρωί τσομπανηΔιαβάστε ρε !! Θα με τρελάνετε ; Δεν το γράφω Εγω. Ο Άντζελο το γράφει

Κάσιους και σταφίδες ρε φίλε.Αυτα εκει πανω ειναι κασιους ή καλυτερα να μην γνωριζω σε ποιο ειδος της τροφικης αλυσιδας ανηκουν?![]()

Πω ρε πουστη ζαλαρχιδας
Ρε μλκ συμμορφώσου![]()

Ωραίος μανdimigoall μπιφτεκάκια από χθες λίγα παϊδάκια πατατουλες φρέσκες τώρα πιτουλες σαλάτα και ένα ταλαγανι τι λες?


Κέτσαπ,η σάλτσα?Ωραίος μαν
Εμάς από χθες έχει περισσέψει μόνο μισό τάπερ τυροκαυτερη
Θα τσιμπήσω μακαρόνια σκέτα με τυράκι για αποτοξίνωση![]()
Όχι ρε σκέτα .Κέτσαπ,η σάλτσα?
Βάλε στρώση από πάνω να μη φαίνονται τα μακαρόνια,τι μακαρόνια μαν?Όχι ρε σκέτα .
Βούτυρο μόνο και χούφτες τυρί