Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
από πού μανDimi ταλαιπωρία πάλι
από πού μανDimi ταλαιπωρία πάλι
Απ ένα γειτονικό γειτονιάαπό πού μαν
Που ακριβώς στη Φιλαδέρφεια ;Πω ρε πούστη
Μαν να παίρνεις με Φιλαδέλφεια στο στεφάνι .
Γαμεί![]()
Μια δεκάρα χτυπάω τέτοια μόνος μουΜου φέρνει καούρες μαν![]()

ΟΧΙΠου ακριβώς στη Φιλαδέρφεια ;
Δεκελειας ;
ωραία μαν καλή όρεξηΑπ ένα γειτονικό γειτονιά![]()
Σπεσιαλ?Μια δεκάρα χτυπάω τέτοια μόνος μου![]()
Την παραγγέλνω από την εφαρμογή και τσεκάρω μόνος μου υλικά . Αυγό , σουτζούκια , extra τυριά , Φιλαδέλφειες κτλ κτλΣπεσιαλ?

ΝΑΙΣπεσιαλ?
Άσε ρε ,τρισεγγονο του Περικλή εσύ...πες τα ρε μαν ναπουμε , με την βλαχαδαρία που έχουμε μπλεξει![]()
Πω ρε πουστη λαιλαπα ρεΤην παραγγέλνω από την εφαρμογή και τσεκάρω μόνος μου υλικά . Αυγό , σουτζούκια , extra τυριά , Φιλαδέλφειες κτλ κτλ![]()
Για να είσαι πιο ευέλικτος πες"ΜΙΑ με ( ο,τιδηποτε)" και καθάρισες...ισχυει
αλλα η αληθεια ειναι οτι και εγω αν πω στον μαν "πιασε μια μπουγατσα" και μου πιασει κουβεντα με κιμα? με κρεμα? με σπανακι? με καλαμακια? με παπαρια? κλπ κλπ παιζει να φυγω
πιασε μια μπουγατσα λεμε και τελος δεν θα γινουμε φιλοι να μιλαμε 2 ωρες![]()
Λαίλαπα=Rafale γαλλιστί..Πω ρε πουστη λαιλαπα ρε![]()

τι τραβάς ταλαίπωρε ….. τι να πρωτοδιαλέξεις …Dimi ταλαιπωρία πάλι
Σοδα μαν με λεμονιτι τραβάς ταλαίπωρε ….. τι να πρωτοδιαλέξεις …
τι θα πιεις για να ρευτείς ?

Αυγό στη πίτσα??? Ήρεμα ρωτάωΤην παραγγέλνω από την εφαρμογή και τσεκάρω μόνος μου υλικά . Αυγό , σουτζούκια , extra τυριά , Φιλαδέλφειες κτλ κτλ![]()
Κοκα Κολατι τραβάς ταλαίπωρε ….. τι να πρωτοδιαλέξεις …
τι θα πιεις για να ρευτείς ?
Στο μίξερ τα χτύπησες?Δεκατιανό
Τζίντζερ
Πιπερι
Κουρκουμα
Νερο
Ανανα