dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.354
- Κριτικές
- 67
- Like
- 118.063
- Πόντοι
- 39.911
Βρέθηκα παλιά Αλεξανδρούπολη για δουλειές και ο μάστορας στο σουβλάκι μου έβαλε και ρώσικη![]()
Που έχεις μπλέξει τύπε
Βρέθηκα παλιά Αλεξανδρούπολη για δουλειές και ο μάστορας στο σουβλάκι μου έβαλε και ρώσικη![]()
Αυτο ετοιμαζόμουνα να ποσταρω.Βρέθηκα παλιά Αλεξανδρούπολη για δουλειές και ο μάστορας στο σουβλάκι μου έβαλε και ρώσικη![]()
Αλμυρή ;Έρχεται το παιδί , παραγγελία πίτσα μπουγάτσα![]()
Ποσα ; εμπ1@Zebu τιμή![]()
"Μπουγάτσα με τι" είναι η σωστή ερώτηση...Δηλαδή άμα έχεις μαγαζί και έρθω και σου πω μία τυρόπιτα μια σπανακόπιτα μια κρεατοπιτα μία λουκανικοπιτα και μία ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ, τι θα μου βάλεις???
Με κανελλα"Μπουγάτσα με τι" είναι η σωστή ερώτηση...
Αυτό το δεύτερο καρφώσετε το σε μια ΛΕΜΟΝΙΤΑ και ρουφάτε...καλή απόλαυση...Σουβλάκι και καλαμάκι η κάνω λάθος![]()
.200 + 100 κώλοςΠοσα ; εμπ1

Κι όμως...ξέρεις ότι στην Θεσσαλονίκη κάποιοι ζητάνε μόνο το φύλλο ξεροψημενο με μπόλικη κανέλα και άχνη;Διότι μπουγάτσα=το φύλλο...η γέμιση ποικίλλει.Με κανελλα
Οταν θέλεις να αγοράσεις ενα σουβλάκι με καλαμακι κοτόπουλο ;Αυτό το δεύτερο καρφώσετε το σε μια ΛΕΜΟΝΙΤΑ και ρουφάτε...καλή απόλαυση....
ΩνσγDimi ταλαιπωρία πάλι
Αυτό το δεύτερο καρφώσετε το σε μια ΛΕΜΟΝΙΤΑ και ρουφάτε...καλή απόλαυση....

Με λίγα η ψωμάκι;Οταν θέλεις να αγοράσεις ενα σουβλάκι με καλαμακι κοτόπουλο ;
Πως το ζητας ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ωνσγ
Εισαγόμενο προϊόν..προέλευση ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.ΠΑΝΕ
Κάνε μήνυση στην εταιρεία τύπε για παραποίηση ετικέτας
![]()
Με πίτα η ψωμάκι;Με λίγα η ψωμάκι;
Μια πίτα με σουβλάκι κοτόπουλο...μην πεις παρακαλώ κιόλας...πεινας ,δεν παρακαλάς.Mε πιτα
Πω ρε πούστηDimi ταλαιπωρία πάλι
Μου φέρνει καούρες μανΠω ρε πούστη
Μαν να παίρνεις με Φιλαδέλφεια στο στεφάνι .
Γαμεί![]()
