celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
E τα δευτερα ξερω εγω,τα σουτζουκακια κανουμε με κοκκινη σαλτσα.Θα σε εκανα μενσιον προχθες στο νημα,λεω καιρο εχει να φανει ο Ρεζδειτε παιδια θα σας σωσω παλι εγω...
λοιπον
αυτα τα γιουβαρλακια δεν ειναι σουπα
![]()
αυτα τα γιουβαρλακια ομως ειναι σουπα
![]()
επισης να πω και αυτο πιστευω οτι θα επρεπε να με πληρωνει το σαιτ για να γραφω![]()

